globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW R1100GS klady/zápory
25.4.2010 v 19:22
Chtěl bych se zeptat majitelů, jaké mají zkušenosti s touto motorkou? Uvažuju o výměně V-Stroma právě za R1100GS, tak nevím, jak je na tom s prefencema. Je jasné, že všude čtu, že BMW=spolehlivost, komfort, mohlo by být víc koní, celkem vysoký dojezd. Ale přece jenom je to už cca 10let stará motorka, tak by mě zajímaly osobní zkušenosti. Díky

BMW R1100GS klady/zápory

27.4.2010 v 21:44 | Nahoru | #31
Moranko ta poslední je hooodně čerstvá.

Za mě ber všema všema deseti. A věř mi že terén nebudeš jezdit jen první rok. Pak dopadneš jako řada jiných (včetně mě) přijdou špunty a lesňačky a polňačky.
Je to prostě holka úplně pro všechno.

BMW R1100GS klady/zápory

27.4.2010 v 21:47 | Nahoru | #32
jo, ešče má Bedřich po ní památky, ale už by to šlo aj oklepat za sucha

BMW R1100GS klady/zápory

27.4.2010 v 23:22 | Nahoru | #33
Pohlídej si stav (né km, to na fotce má údajně 50tkm a dělám spojku - má minimálně 150tkm). Nemá to šestku, což by někomu mohlo vadit - u ojetiny si ohlídej 5kvalt (pokud se do 50tkm porjeví cukání, je třeba napravit, pokud ne. bude to dobrý ), těsnost hlav válců a gufera spojka/převodovka... a jinak je to držák. Na svoji dobu hyper super elektronika, ale v podstatě si vše uděláš sám doma.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory

27.4.2010 v 23:37 | Nahoru | #34
BMW nejede

1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory

28.4.2010 v 00:17 | Nahoru | #35
Hele abys nebyl po Vstromu 1000 zklamanej.Japonce necekej. GS je traktor na dvou kolech. To co napsal Peacemaker je vlastne vsechno pravda,ale bez prdele :) Jen ten podvozek proste dobre funguje(na silnici a v lehkym terenu,neni to KTM) a boxer motor to samy,jak tomu prijdes na chut, tak pak je to pres vsechny nedostatky nejlepsi motorka. A nakonec se ty nedostatky stavaji plusem,vibrace se ti zalibej a tak..... Ta motorka je hrozne odolna,spadne a jen tak se ji nic nestane,udrzbu moc nepotrebuje, ma charisma,moc neklesa na cene,navic vzduchac+kardan....ja bych GS uz jen tak nemenil

Naposledy editováno 28.04.2010 03:57:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

28.4.2010 v 09:00 | Nahoru | #36

Pan-Pepe>Jestli už jsi tak daleko, že o tom uvažuješ, tak do GS rozhodně jdi. Hned bych ho bral taky, kdybych neměl jasno:
-dokud budu schopnej vzdorovat větru, tak si nechám XJR
-pak přijde GS a nechám si ho, dokud budu schopnej přehodit nohu přes sedlo
-a pak, na sklonku života, si holt koupím čopra...



Neblbni s čoprem .... nohama napřed nám bude stačit jen jednou v životě

2 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory

28.4.2010 v 09:13 | Nahoru | #37
Zrovna včera jsem čet nějaký příspěvek na BMW.
cituji: kDo jednou zkusil Ducati tak ví, že BMW motor patří do auta, Yamaha na člun a honda do sekačky

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

28.4.2010 v 11:08 | Nahoru | #38
radous.s>

BMW R1100GS klady/zápory

28.4.2010 v 11:36 | Nahoru | #39
mohu jen doporučit...alemúpokud tak 1200 gs...sice všichni remcaj na elektroniku,ale mě se zatím nic neposralo..a to už jsem nalítal něco přes 20 tis. a co to por BMW je...

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

28.4.2010 v 16:27 | Nahoru | #40

xavier>Hele abys nebyl po Vstromu 1000 zklamanej.Japonce necekej. GS je traktor na dvou kolech. To co napsal Peacemaker je vlastne vsechno pravda,ale bez prdele :) Jen ten podvozek proste dobre funguje(na silnici a v lehkym terenu,neni to KTM) a boxer motor to samy,jak tomu prijdes na chut, tak pak je to pres vsechny nedostatky nejlepsi motorka. A nakonec se ty nedostatky stavaji plusem,vibrace se ti zalibej a tak..... Ta motorka je hrozne odolna,spadne a jen tak se ji nic nestane,udrzbu moc nepotrebuje, ma charisma,moc neklesa na cene,navic vzduchac+kardan....ja bych GS uz jen tak nemenil



Já ti nevím, slyšel jsem V Stroma na dílně u Petra a zrovna mi ten motor jako šepot květin nepřipadal. Jak je na tom s výkonem, to nevím. Mě BMW výkonem stačí. Nění to sport ale jede solidně, někdy i víc než bych chtěl. To jak jsi napsal že už bys BMW neměnil, tak si myslím že takových 85-95 procent spokojených majitelů. Jsem jeden z nich

BMW R1100GS klady/zápory

28.4.2010 v 16:31 | Nahoru | #41
Já si to tu pěkně poznačím a večer si to přečtu

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

28.4.2010 v 16:41 | Nahoru | #42
Omlouvám se, že zabruslím maličko do historie. Předem upozorňuji, že nic nemám proti Dukně Ale když Ducati v roce 1946 vyrobil první jednokoňský motor na kolo, tak BMW mělo za sebou 23 let výroby motocyklů. A od počátku ve stejné koncepci dvouválcového boxera. Výroba mnoha milionú kusů a "testování" při cestě do Stalingradu nebo v africké poušti je nejlepší vizitkou německých ingotů s nespornou výhodou vzduchem chlazeného motoru. Souhlasím, že tyhle boxérský motky vibrují, při řazení cvakají, při přidání plynu naklánějí, občas chtějí nějaké ložisko ... a navíc jsou silně návykové.
Takže by si je neměli kupovat příliš mladí a ti co chtějí zkoušet všelijaké rychlejší a modernější motky. O to víc třeba jednou ocení tyhle "brambory". Dlouho, předlouho jsem se bránil, ... ale došlo i na mne...

A tohle je ta bavorská pramatka z roku 1923 - BMW_R32 Ta si s tím začala


Naposledy editováno 28.04.2010 17:04:17

BMW R1100GS klady/zápory

28.4.2010 v 16:42 | Nahoru | #43
myslíš si, že si polepšíš? a v čem? terén stejně nejezdíš, tak být tebou zůstanu u stroma.. máš novější motorku, japonce (+ i -) výkon ti určitě stačí, pohodlí si myslím taky, máš ho celkem vyšperkovaného.. na co měnit? to je jak jabko hruška.. v tvém případě, kdybys chtěl do většího terénu tak to chápu

BMW R1100GS klady/zápory

28.4.2010 v 19:59 | Nahoru | #44
Kup si pořádnou motorku

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

28.4.2010 v 20:07 | Nahoru | #45
Peacemaker>

to cyklista: zeptej se romana2bk, který má informace i o detailních provozních nákladech a možnostech zakoupení nových páček v jednotlivých zemích mimo EU

BMW R1100GS klady/zápory

28.4.2010 v 20:08 | Nahoru | #46
mám GS 1150... a nevyměnil bych jí za nic... v podstatě to co 1100 - kus poctvivýho železa + hezčí design :) ale hele to co jsem ujel dřív za měsíc teď najedu za den... fakt neuvěřitelnej podvozek, motor, pohodlí... fakt... jsem si celkem jistej že už japonce mít nebudu :)

Naposledy editováno 28.04.2010 20:10:41

BMW R1100GS klady/zápory

28.4.2010 v 20:27 | Nahoru | #47
..no já bych V-Stroma za jedenáctku asi neměnil, je to přeci jenom mladší motka..1150 by byla lepší volba..

BMW R1100GS klady/zápory

28.4.2010 v 20:37 | Nahoru | #48
ber a neváhej (teda až Ti padne pod ruku ta správná)

posez lepčí než doma v křesle

válce krásně topěj na nohy

zatáčky to jezdí samo

tahne odspoda

je téměř bezúdržbová

kámoš ji má a nestěžuje si (já jsem si teda koupil 1150, páč se mi líbí to pidlooko)

A HLAVNĚ - stáváš se členem nejvyšší myslitelné kasty (ale pšš - oranžoví to neradi slyšej

na terén je dost těžká, ale na dlouhý cestování asi těžko hledat co lepšího, leckde píšou

než ji koupíš, tak stojí za to nechat ji prohlédnout odborníkem - mně ji kontrolovali kluci v Car Servisu Praha

Naposledy editováno 28.04.2010 20:44:40

1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory

28.4.2010 v 21:20 | Nahoru | #49
CO ti na tohle mam rict. Nebudu opakovat Baworisty nade mnou. Udelas jen a jen dobre. Jo a ten Touratech??? Povidej mi o tom. zasponzoroval jsem je pekne a to jeste nejsem na konci. Predem te vitam do klubu

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

28.4.2010 v 21:44 | Nahoru | #50

MartasUS>CO ti na tohle mam rict. Nebudu opakovat Baworisty nade mnou. Udelas jen a jen dobre. Jo a ten Touratech??? Povidej mi o tom. zasponzoroval jsem je pekne a to jeste nejsem na konci. Predem te vitam do klubu



jinak moje bab taky spokojenost..má bmw 650 gs nick katia

BMW R1100GS klady/zápory

28.4.2010 v 22:41 | Nahoru | #51
BMW proste umi

[img]

BMW R1100GS klady/zápory

29.4.2010 v 11:46 | Nahoru | #52
aneb

1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory

29.4.2010 v 12:18 | Nahoru | #53
A proč všichni kupujete předražený Touratech nebo Wunderlich? Známý si nechával na 1200 dělat padací rámy, kryty i hliníkové kufry u firmy Grave u Teplic a za slušné peníze lepší kvalita. Je to z nerezu a silnějších profilů. Když jsem viděl Touratech, tak to vypadalo jako že se na tom učili svařovat vietnamští učni. A cena u Prahy za montáž 500,- Kč za hodinu? To se zbláznili.

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

29.4.2010 v 12:37 | Nahoru | #54
Ládes900> mno, rekneme, ze Grave ma trosku jiny pristup a cekaci lhuty nez TT. mam od nich i kufry a jako jetinu jsem je kupoval za 18 tycek. v novote opet vic jak TT. takze uplne jednoznacne bych to nevidel...

BMW R1100GS klady/zápory

29.4.2010 v 14:30 | Nahoru | #55
Zdar, všechno podstatné už tady kolegové napsali, tak k tomu jenom přidám svoje pocity coby člověka, který začal na ní druhou sezonu a už ji jednou klepl.
Budí svojí velikostí a váhou respekt, ale je to holka hodná a nechá se v klidu ovládat a pomože ti ve spoustě ne zrovna správně zvládlých situacích.
S manželkou na ní jezdíme spokojeně ve 2 s plnou bagáží a ani to není poznat.

Přiznávám se, že jsem se do ní hned zamiloval a už bych od mojeho GSka 1100 nešel jinam, max na novější model.

1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory

29.4.2010 v 17:00 | Nahoru | #56
Chlapi, co jste lili za olej do R1100GS ? Údajně BMW předepisuje minerál, vím o lidech co jezdí na syntetiku i o lidech s minerálem. Zvažuju 20w50 minerál od Motulu.. ? Díkes

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

29.4.2010 v 17:01 | Nahoru | #57
Raisidlo77> sezere to cokoliv z tech drazsich napr. motorex legend, z levnejsich castrol actevo. ale nejakej 20w50 mineral bude naprosto v cajku. kdyztak jak jsem psal http://www.bmwgs.cz/, je tam thread primo o olejich

1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory

29.4.2010 v 17:24 | Nahoru | #58
Peacemaker > Díky . Do prevodovky a kardanu liju mineral, tam jsem rozhodlej, nad motorem premyslim...

BMW R1100GS klady/zápory

29.4.2010 v 17:44 | Nahoru | #59
T O U R A T E C H do toho

[img]

BMW R1100GS klady/zápory

29.4.2010 v 19:35 | Nahoru | #60
Uz jsem to nekolikrat postoval - jeden amik, Hank. Tacho je v milich.

[img]

[img]

Naposledy editováno 29.04.2010 19:36:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
Bmw 1100 gs gumy BMW R 1100 GS SimplyGreen 4 28.6.2023 v 16:22 nevo7
turecko 2023 BMW R 1100 GS hansdorf 0 7.5.2023 v 18:37 hansdorf
Hledám parťáka pro Balkán a dál BMW R 1100 GS hansdorf 2 17.8.2022 v 09:57 hansdorf
Přepadová hadička BMW R 1100 GS ktmpower 2 19.6.2022 v 20:59 ktmpower


TOPlist