globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne
24.4.2010 v 17:12
Jel jsem ve meste a najednou stracel výkon ...,pak jsem jel znovu a na křižovatce chcípl,ted při přidání plynu vysí v otáčkách,a nebo nereaguje a chcípne.Už mě ten krám fakt štve...Předem děkuju za rady
Předchozí
1 2
Následující

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

24.4.2010 v 17:16 | Nahoru | #1
zas problémy chtěl jsem si koupit nějaký prdítko z vesnice do vesnice a už vím co si nemám kupovat, zlatá jawa mustang...

1 reakcí na tento příspěvek Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

24.4.2010 v 17:17 | Nahoru | #2
No ne asi,,,,brzo poletí furt jen problemy...hlavně že žere jak tank..

(reakce na) Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

24.4.2010 v 17:18 | Nahoru | #3
Robi-Kentoya> kolik žere?

2 reakcí na tento příspěvek Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

24.4.2010 v 17:22 | Nahoru | #4
4,5 ..A má žrát 2...sme to ladili v servisu a stejně to o moc nepomohlo...tejden jezdim a těd zase tohle..

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

24.4.2010 v 17:40 | Nahoru | #5
njn kentoya... sice skoro nová, ale i tak je už celkem naprd

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

24.4.2010 v 18:10 | Nahoru | #6
jo ted mam najeto prez 1100 no...nwm jdu do ted jeste jednou zkusit ....

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

24.4.2010 v 18:44 | Nahoru | #7
tyjo tak to kamosa nepotesim nedavno si neco takoveho taky kupoval mozna,ze jde o stejnej stroj

(reakce na) Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

24.4.2010 v 18:53 | Nahoru | #8

Robi-Kentoya>4,5 ..A má žrát 2...sme to ladili v servisu a stejně to o moc nepomohlo...tejden jezdim a těd zase tohle..



Ty voe,takovou spotřebu jsem opravdu nečekal.Kort když je to nový Ja myslel něco okolo 3 litříku na 100km

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

24.4.2010 v 20:44 | Nahoru | #9
v to sem taky doufal:D malej zrout:D

1 reakcí na tento příspěvek Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

24.4.2010 v 23:00 | Nahoru | #10
Takže.Koukal sem se na Tvé problémi v diskusích a řekl bych,že sis to pěkně rozesral.Za předpokladu že nemáš skříplé lanko od plynu,nebo jinak roztřepené se Ti pokusím pomoct krok po kroku.Nepadá Ti to s otáček:Polechl si radu jak seřídit karbec,ale to není tak jednoduchý jak se zdá.Může za to dost faktorů.Jeden s těch hlavních je že 2t s najetými 10tis. bývá minimálně zralej na kroužky-pokud má ve válci nikasil.Pokud né a byl i blbě mazán,tak na výbrus a sadu.U Číňana asi i ložiska a gufera kliky.Dále zpuchřelé hadice mezi karburací a válcem a těsností celého airboxu,včetně filtrační vložky(ať už je molitanová,nebo papír)Molitanová mohla být vypraná,ale už na ní nikdo nenanes třeba filtrační olej.Toto všechno má podstatný vliv na chod 2t motoru.Pokud to nepadá s otáček,tak jak vidíš-může toho být habaděj.V 15letech Ti takto těžko budu popisovat co a jak.Bohužel ani servis,není zárukou kvality.Kor u Číňanů.Není důležitý co Ti kdo v sesvisu řekne a udělá,ale jak to udělá a jak tomu hoví.Ani starší pán není zárukou kvality.Pokusím se Ti tedy popsat jak má fungovat motor u 2t.Za předpokladu že vše těsní jak má a motor není vyběhaný a ložiska přidřený uděláš nejdřív toto:Zašroubuješ trysku poměru směsi až nadoraz.Téměř všechny 2t motory mají základní nastavení karburace 1.5 až 2otáčky šroubu od úplného zašroubování.Pak nastartuješ a ohřeješ jízdou motor.5min.by melo stačit. Abys mohl mít volné ruce a nemusel gazovat se musí nastavit volnoběžná tryska tak,aby to beželo ve vyšších otáčkách.Postavíš skůtra na hlavní stojan,tak aby se zadní kolo mohlo otáčet.Volnoběžný šroubek mívá pod hlavičkou pružinu.Tím otočíš klidně 2x dokola po směru hodinových ručiček.Tím se zvedne šoupě,které jinak zvedáš rukojetí plynu.Pokud to bude vrčet tak někde v polovině otáčkového spektra,můžeš klidně šroubek drobet vytočit,ale jen tak aby to běželo v otáčkách ve kterých to určitě nechcípne.Potom začneš pomalu vytáčet poměrový šroubek a motor by se mel začít rozebíhat.Bude to znít sice dobře,ale to je právě ta blbost co Ti poradili.Když bys vtuto chvíli povolil i volnoběžný šroubek-stanou se 2věci.Otáčky sice klesnou,ale po přidání a vytočení do max to nebude padat s otáček a navíc to zadřeš!!!Musíš tedy momalu poměrový šroubek zašroubovávat a to až do doby kdy místo čistého tónu začne motor trošičku prskat.To je místo kdy na volnoběh se to sice trošku hltí,ale ve vyšších to dobře maže a chladí a motor má pro přechod rafnutí za plyn dostatek paliva.Toto hlcení pomahá právě i ktomu,aby to padalo s otáček,když se drží pořát plnej.Pak začneš povolovat volnoběžnej šroubek,aby to beželo v ňákejch rozumnejch otáčkách.Na takovéto seřízení nesmí být ale ani zdeformované koleno výfuku a jeho příruba musí těsnit.Pokud to neudrží ty prskací otáčky a chcípne to hned,máš vyběhanej motor.Pokud to nepůjde s volnoběhu za plynem a bude se to chvíly dusit a pak nebude padat s otáček,jsou v prdeli gufera na klice,nebo to někde přisáva.To poznáš tak,že to chcípneš a dozašroubuješ ten poměrovej šroubek.Pokud mu bude zbývat jen jedna otáčka,nebo míň tak tzn.,že to někde saje vzuch bokem a tím dozašroubováním menším než 1a půl otáčky si mu na chvíli dopřál přibližnou správnost směsi.Ta se ale neustále mnění tím jak si to v různém režimu otáček a teplotě motoru přisává víc nebo míň,nežádoucího vzduchu vůči hlavní a volnoběžné trysce v karburátoru.Na seřízení poměru vzduch a benál má vliv i hladina benálu v plovákové komoře.Funguje to jako fixírka a podtlakem vytvořeným pístem a jeho kroužky to pak nasaje to co má,aby směs co nejvíc bouchla.Pokud jedinou s těch věcí co jsem popsal,nemáš tak jak bylo chytrými lidmi vymyšleno,nemá smysl ladit karburátor.Jak Ti tu jiní už psali:Je to strašně jednoduchý,pokud Ti stačí že to dojede jen do sousední vesnice.Ty máš ale najeto málo a tak bych problém viděl,pouze ve špatném poměru směsi důsledkem odstranění restrikce s výfuku.Triska v karburaci byla malá aby se to díky přicpanýmu výfuku neuchcávalo a neodcházely Ti svíčky.To někdo odstranil,včetně nálitku na misce variátoru dle internetových rad,ale už mu nikdo neporadil,jak nastavit karbec.Myslim že to půjde jen tím poměrovým šroubkem,ale nebude to nikdy ono.Seřízení je alchimie a musí ladit sání,karbec i výfuk,jinak budeš muset něco oželet.Pokud se ti nechce shánět trystka do karburace,nebo vracet restrikci,budeš muset mít šroubek poměru zašroubovaný,třeba až na jednu otáčku a volnoběh mít zvedlej,aby to nechcípalo.Když chceš aby koňe táhli-musíš jim dát nažrat.Pro přechod s volnoběžný trysky na hlavní,(aby se motor nezadusil),musí být víc paliva a to pak na volnoběh chcípá.Pro max otáčky je zase lepší víc vzduchu,ale to pak zadřeš. Nevím jestli Ti tolik informací pomůže,nebo se půjdeš pověsit,ale ještě jednu radu.Když to se zašroubováváním poměrového šroubku přeženeš a motor zhasne.Drobet povol nastartuj a dej knedlík,aby vylítali přebytky paliva a motor se vyčistil.Pak začni znova.Chce to hudební sluch.Hodně štěstí při počítání otáček šroubku za chodu motoru a trefení se do drážky.Trpělivost je matka moudrosti,ale je dobré to ladit někde na odlehlém místě.Sousedi doposud vlídní,se často mění v líté saně.

Naposledy editováno 25.04.2010 09:01:03

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

24.4.2010 v 23:54 | Nahoru | #11
čuramedane a čim si jel potupakem ? tak to neřeš pokud nejsi řidič mhd

(reakce na) Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 08:50 | Nahoru | #12
sancu> Zdravím,no ještě než to uplně celý přečtu tak chci říct,že ma nalítáno jen 1100 km a karbec je seřízenej v autorizovanym servise,ale i kdyby jak říkáš nebyl na servis spoleh tak by to tím asi nebylo když týden nebo čtrnáct dní vše ok a najednou jedu po meste a blbne to

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 08:56 | Nahoru | #13
ted čtu to ostatní,no vyfuk otevřený není ,svíčká je tam nová a tryska je tam sice nová,ale stejná jako původní

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 08:59 | Nahoru | #14
A díky moc za objemnej text,víš toho hodně

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 09:01 | Nahoru | #15
i nová svíčka může být špatná, stalo se mi to na skútru (NGK)!!! na to bacha

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 09:04 | Nahoru | #16
jojo ,ale z niceho nic se nepokazí ne?taky tam mam NGK no

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 09:07 | Nahoru | #17
stará byla špatná, ve vyšších otáčkách to už párkrát vynechalo, dal jsem tem novou a nemohl jsem ani nastartovat... když už jsem nastartoval, tak to jelo strašně pomalu. Vytáhnul jsem ji, zkusil o kostru a házela jiskru bokem

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 09:58 | Nahoru | #18
Nová svíčka neznamená že je dobrá stává se že prostě odejde za 200km a druhá běží 20000km

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 10:46 | Nahoru | #19
Nemáš za co děkovat.Jen se zamysli,nad tím,proč by v autorizovaném servisu měnili trysku za trysku stejné hodnoty.Já dal před pár lety kit na Derbi a tak jsem se potýkal s laděním hodně.Poté,co jsem si obědnal telefonicky kitovou sadu a byl velmi spokojen,jsem zjistil,že předchozí provoz mi zničil ojniční oko.Tak jsem to odvezl poprvé v životě do Jižních Čech k pánovi,co byl na seznamu umělců už od koupě nového skůtra,aby mi vymenil ojnici.Po hlase byl velmi ochotný a zdálo se že věci rozumí.Navrhl,když už to bude dělat,ať si koupím nová ložiska a gufera-neb jim nic nebylo.Melo to logiku a ikdyž bych to zvládl sám,nemám přípravky jako někdo kdo má v inzerci,že jezdí po závodech skůtrů dělat servis.Stálo me to 6tis.a po 500metrech odešla svíčka.Dal tam Brisku.Začal mi vysvětlovat,že pokud má stejnou hodnotu atd.No nic.Nechtel sem si ho pohněvat a tak jsem zvolil opět NGK a Champion,jelikož jsem veděl že na Brisku ujedu jen 100m a už nejde vytočit.Ještě jsem pana ladiče odborníka požádal když už to bude dělat,ať se mrkne na olejové čerpadýlko.Není samo sebou aby se to jen tak přidřelo.Po výměně svíčky za original mi po 2km vystřelilo gufero pod variátorem.Dal mi do karburátoru,tak velkou trysku,že kapala jedna svíčka za druhou.Pak sem začal pozorovat průsak pod zapalováním.Bylo vylítlé gufeříčko od čerpadýlka oleje.(Asi jak se na to koukal)Než jsem si toho po najetí 1000km všiml bylo po simerincích i nových ložiscích kliky.Stálo me to další balík a pána nebudu jmenovat.Budu ho totiž potřebovat.Kitové díly na dobírku se od něj vyplatí.Práce nikoli.Přeházel mi podložky a dodal jiný i pod variátor.Nejenom že mi škrtala hřídel variátoru o našlapovací pastorek,ale už od pohledu nešli obě řemenice na sebe kolmo a řemen se žvejkal.Když v papírech na garančku jsem mel výber dalších dvou míst v Praze a Já ty kluky co by to meli dělat znal,tak jsem zanevřel na servisy.Nejenom že to nikdy neviděli ale ještě Ti vylámou plastové zámky v kastli.Do knihy"Ako sa stať machrom"se nepodívaj neboť jí ani k tomu nemaj.Ty jako zákazník ji ale nedostaneš,abys to musel dávat do předražených servisů. Slabina může u toho Číňana být třeba variátor.Nekompresní 50cm,má sama o sobě co dělat,aby na volnoběh nechcípala. Pak stačí aby v jejich nekvalitním variátoru zůstaval viset váleček a motor to už nezvládne.Oni v autorizovaném servisu nemusejí ani mít potřebné součástky a co by si o nich zákazníci pak řekli.Tak se to vždy pokusej ňák udělat.Když syn mé přítelky dával Yuki Sport do servisu na garančku,přebírali to 2kluci co jim bylo náct.Když Ti začou vykládat,že je to ještě v záběhu a že tedy s toho Bohdaleckýho kopce se jim nepovedlo vyždímat,víc jak 110 a uklepaný očko kabelu od baterie opraví velkou rezavou podložkou,tak už se na servisi díváš jinak.Když jim to zavoláš,tak Ti řeknou,že oni na to nic nemaj,že by se stim muselo k výhradnímu dovozci.Tak tam stim jedeš.Je to přece nové s 500 najetými km a tam potkáš pána jak přijde na informace,a ptá se?"Kde si tady můžu koupit olej do skůtra co mám vedle v servisu už počtvrtý na garanče?" "No to snad maj přímo tam né?" "No prej že jim ňák došel a tak si ho mám koupit tady u Vás"Aha. Tak 550kč/1l za olej do převodu zadního kola kde je tak decka.Přidal se k němu další zákazník,že už potřetí mení řetězovou sadu a gumy v rozetě na yuki sport,behem 10tis.Že to byl nejvetší omyl v životě.Ten od skutra říká,že už je tu poňekolikátý stím že se mu to nechce vůbec hnout s křižovatky.To Já už veděl proč.Protože variátor na Derbi je z hutného hliníku a stejně poměrně brzo odejde.Variátor na čínskýho skůtra je vyroben s bůh ví jakého plechu a ještě má už jako nový vůle jak prase.Co se ale budu rozčilovat.Já sem po doprovodu kluka do garančky č.2 bloumal po prodejně a všiml si pěkné pneu na skůtra v regálu.Říkám si.Ta Španělská origo je k nesehnání,Metzelera tam vydržela 1500km a v Braníku Danlopka stála 1700kč.Tak vezmu tu Čínskou.To že jsem tam čekal hodinu a půl a trpěl při rozhovorech zoufalích zákazníků,než dokázal ochotný skladník a prodejce najít pneu byla slabota,oproti tomu co pak přišlo.Když pak naťukal do počítače ty údaje poslal me zaplatit to do jiného sektoru na pokladnu ani sem se na tu bumážku nekouk.Paní ale mela asi menzes a Já čekal další půlhodinu.Pak to přišlo.Nejprve dorazili kolegové a ty vzala přednostně a pak s úsměvem řekla 1990kč.Ani ve snu me nenapadlo že na ňákou Čínskou hujdu bude stát pneu takovou raketu.Nedokázal sem to tomu mladýmu prodavači udělat,a říc mu ať si to strčej do...,když mel takovou vsnahu mi ji sehnat.Dodneška mně to štve,ale je fakt,že ta pneu drží a nesjíždí se.Nebejt toho že její podkovitový tvar je užší,než original,nebo co mela ta Dunlopka a Metzelera,co už jsem nechtěl kupovat.

Naposledy editováno 25.04.2010 10:53:09

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 12:19 | Nahoru | #20
No trysku jsem tam daly novou jen tak ..kdyby náhodou byla špatně navrtaná ta stára ...,chlap v servise je rozumnej ..když mi to všechno serizoval atd rekl si jen at mu dám na pivo....jinak ted jsem vše zkoušeli vyčistit atd...a prostě bud když přidám plyn tak vysí a třeba se i sám rozjede naplno...a někdy zas nereaguje na plyn a chcípne...,tam musí bejt něco zaseklý ne když jede sám ,někdy i když nepřidám plyn

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 12:23 | Nahoru | #21
jsme*

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 12:27 | Nahoru | #22
prostě když dám málo plynu tak se dávý a když dám víc tak se rozjede ,řve to a rozjede se to naplno ...

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 13:06 | Nahoru | #23
Vyšroubuj to víčko u karburátoru co do něj je přez štel šroub napasovaný bovden lanka plynu.Vytáhni ven šoupě.Pak se podívej zda jehla šoupěte nemůže cestovat jak chce a je zafiksovaná závlačkou ve správné poloze.Nevim jaký to má princip zajištění vršku karburace.U někerých karburací se to jen vyšroubuje,jiné to mají jako přírubu na dva šroubky.To že otáčky kolísaj pokud nezatočíš řidítky,není zkříplím lankem,ale někde to přisává vzduch a nebo,tam nejde benzín.To by mohl dělat třeba u skůtrů často používaný automatický uzávěr paliva.Funguje to tak že hladinu v karburaci hlídá plovák,ale tím velkým převýšením by to nemusel udržet a přez noc by se to uchcalo.Tak je pod sedlem nad zadním kolem zespodu benzínové nádrže podtlakový kohout.Ten funguje tak že je vněm membrána tlačená do zavření slabou pružinkou.K tomuto kohoutu vedou 2hadičky.Obě vedou ke karburaci.Kakmile zastartuješ vzniklí podtlak v sání cucne a překoná tu pružinku a benál teče dokud motor vrčí.Pokud Tvá motorka má tento sistém,podívejte na to.Odpoj ty hadičky od karburace a nemelo by to vytýkat.Když z té jedné nacucneš mělo by to týct.Stává se že membrána toho kohoutu,slabá jak šprcka při otáčkách praskne a každé ráno máš plný sání benzínu a trvá to dlouho než se to vyčistí a neodejde Ti svíčka.Nebo je ta membrána přilepená a jelikož to bývá nerozebiratelný,tak se musí ten koh.vymenit.Jak říkám.Nevím jak to maj číňani,ale jde tam moc vzduchu.To udělá každy motor,kterému zavřeš benzín.Těsně před jeho úplným vysátím se začne měnit hladina v plovákové komoře a tím se to rozeběhne do výšin a pak zdechne.Jdi po přítoku paliva do karburace a hladině v plovákové komoře.Může blbnout plovák a jeho uzavírací mechanika.

Naposledy editováno 25.04.2010 13:09:35

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 13:19 | Nahoru | #24
Všechno jsme zkoušeli,on né že leti do výšin a pak zhasne ale bud se rozjede naplno a jede uplně sám a nebo kdyz dáš málo plynu tak se zadusí....

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 13:43 | Nahoru | #25
Co znamená?"Rozjede se úplně sám-někdy"

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 13:51 | Nahoru | #26
To zní,jako by ho načipovala-Terminátorka 3

Naposledy editováno 25.04.2010 13:53:48

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 21:40 | Nahoru | #27
že nastartuju a bez přidání plynu se sám pomalu rozjede třeba po 2 minutách:D

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 21:40 | Nahoru | #28
když je na hlavnim stojanu samozdrejme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 21:46 | Nahoru | #29

Robi-Kentoya>4,5 ..A má žrát 2...sme to ladili v servisu a stejně to o moc nepomohlo...tejden jezdim a těd zase tohle..


kdyz prihodis k tvy spotrebe litr zere to jak moje vfr-ko

Zustávají vyset otáčky a při přidání p.chcípne

25.4.2010 v 22:42 | Nahoru | #30
Zůstává vYset,jo? To máš tím, že to máš krátke a tvrdé. Až ti to změkne, tak ti to nebude vyset
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Recenze obchodu Kentoya Brno - Robi... Kentoya Twinshot 50, Kentoya Slide 125, Kentoya Lens... Dzarmilka 19 15.8.2019 v 21:26 Johny_Servis
Skůtr nestartuje ,i když má vše pot... [1 ... 4, 5] Kentoya Sharky 50 Robi-Kentoya 122 18.4.2019 v 07:03 BurnesOldman
Cívka dobíjení Kentoya Sharky 50 Kentoya Sharky 50 ZaZa23 2 17.11.2017 v 08:05 lopri
Kentoya Sharky 50, dobrá motorka? n... Kentoya Sharky 50 IziCzek 0 15.4.2017 v 21:15 IziCzek
Kentoya Sharky 50 2T - manuál? Kentoya Sharky 50 sharkypilot 1 24.6.2015 v 23:31 alesmoto


TOPlist