globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podřazování a brždění
 
7.4.2010 v 11:54
Zdravim
Mam sv650s a najeto asi jen 300 km. A řeším problém brždění a podřazování před zatáčkou. Všude čtu že se to dělá takle: Pustit plyn. Zmáčknout přední brzdu. Brzdit. Zmáčnout spojku dat nizssi rychlost, brnknout plynem a pustit spojku. A nakonec pustit predni brzdu. Ale nemuzu se nikde docist co se zadni brzdou. Mam ji pouzivat jako predni ? Co by se stalo kdybych brzdil moc zadni pustil do toho spojku ?

Naposledy editováno 07.04.2010 11:55:26

1 reakcí na tento příspěvek Podřazování a brždění

8.4.2010 v 11:24 | Nahoru | #1
Mám auto se 4 kotoučema a myslím dobře nastavenou ABS. Bez problému se dokážu dostat do situace, kdy držím v sedadle jen na pásech. Je pravda, že jsou potřeba kvalitní gumy (ale to beru jen jako vyrovnání podmínek).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

8.4.2010 v 22:28 | Nahoru | #2

Bozo>Mám auto se 4 kotoučema a myslím dobře nastavenou ABS. Bez problému se dokážu dostat do situace, kdy držím v sedadle jen na pásech. Je pravda, že jsou potřeba kvalitní gumy (ale to beru jen jako vyrovnání podmínek).


Ježiši,je úplně jedno,jestli tam máš 4 kotouče nebo deset kotoučů,důležité je,co dokážeš přenést skrz gumy na asfalt.
A ještě mi vysvětli,kdy visíš při brždění za pásy?To snad když za jízdy usneš a omylem si ve snu dupneš na brzdu,ne?Normální člověk se při brždění většinou zapře nohama,a rukama o volant (pokud je to třeba) a opravdu jsem neviděl ještě nikoho viset v pásech jak opici na stromě
Ledaže máš místo kol dva válce přes celou šířku auta a váhu vozu tak 300kg i s tebou,jinak si nedokážu představit tak kruté adhezní podmínky,abys lízal při brždění čelní sklo

Naposledy editováno 08.04.2010 22:29:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist