globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podřazování a brždění
 
7.4.2010 v 11:54
Zdravim
Mam sv650s a najeto asi jen 300 km. A řeším problém brždění a podřazování před zatáčkou. Všude čtu že se to dělá takle: Pustit plyn. Zmáčknout přední brzdu. Brzdit. Zmáčnout spojku dat nizssi rychlost, brnknout plynem a pustit spojku. A nakonec pustit predni brzdu. Ale nemuzu se nikde docist co se zadni brzdou. Mam ji pouzivat jako predni ? Co by se stalo kdybych brzdil moc zadni pustil do toho spojku ?

Naposledy editováno 07.04.2010 11:55:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

8.4.2010 v 11:19 | Nahoru | #1

Bozo>SVSkritek> Rád bych to pro sebe uzavřel a pak se k tomuto vláknu už nevracel.

Brzdit oběma brzdama dává o něco lepší výsledky (brzdí to o něco víc, motorka je o trochu klidnější). Spousta lidí tady ale bude tvrdit, že to není třeba. A pravda je, že v 95% případů budou mít pravdu. Problém je v těch zbývajících 5%. Samozřejmě, můžeš jezdit tak, abys téměř nikdy zadní brzdu nepotřeboval a to je taky volba.

To, že by motorka brzdila líp než auto je blbost. Každýmu kdo bude mít zájem to rád předvedu (navrhuju test z konstatní rychlosti, auto motorka vedle sebe, v jednom okamžiku oba jdou na co největší brždění).



ja to zkousel - moje CBR brzdi podstatne lip jak forman, escort a fabia... jak s modernima sportovnejsima autama, to nevim...
ale prece jen 200kg a 2 kotouce (predni brzda) vs 1000kg (a vic) a 4 kotouce (popripade 2 kotouce a 2 bubny), vysledek se mi zdal vcelku i logicky pochopitelny...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování a brždění

8.4.2010 v 16:38 | Nahoru | #2
Cosmogagy> A zkusil jsi to taky na mokru, nebo v zatacce??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist