globalmoto_kveten





Téma: Test na brzdě
 
19.3.2010 v 13:52
Asi nějaký nový extra čip





Naposledy editováno 19.03.2010 13:54:23
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Test na brzdě

19.3.2010 v 13:56 | Nahoru | #1
vidět to Burseek, tak ho jebne

Test na brzdě

19.3.2010 v 13:56 | Nahoru | #2
Tahle fábka má zvuk jak nějaká Subara

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 13:57 | Nahoru | #3

FiZzeR>vidět to Burseek, tak ho jebne



Ty woe jeden

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 13:58 | Nahoru | #4
Macek NX> Blow-off ventil, ale ten výfuk je masakrální

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:03 | Nahoru | #5
Luducat> NO nevím, jestli je to ventilem, u diesla nemá ventil žádnej smysl , jen paráda, ale asi to bude tím, nevím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:05 | Nahoru | #6
Macek NX> Cože??????? To je jedno jestli je to na dýzlu, nebo benzínu. Víš k čemu je BOV?
EDIT: Já ti to teda povím

BOV odpouští hromadící se tlak mezi turbodmychadlem a škrtící klapkou. Při sundání nohy z plynu a zavření škrtící klapky se turbo dál točí setrvačností, ale tlak který produkuje se zarazí o škrtící klapku a hromadí se v potrubí. Protože už nemá tlak kam unikat, tak dojde k tomu, že se díky tomuto tlaku proti lopatkám začne turbo brzdit a zahřívá se. Při dalším sešlápnutí plynu je nutné počkat, až se turbo zase roztočí do pracovních otáček. Tomuto nepříznivému efektu se říká turbodíra a BOV slouží k tomu, aby se tlak odpustil ve chvíli, kdy sundáte nohu z plynu a řadíte další rychlost. BOV tak chrání turbo před působením protitlaku a nadměrným zahříváním. U každého odpuštění stlačeného vzduchu je v případě modelů open loop slyšet zajímavý zvukový efekt.

Naposledy editováno 19.03.2010 14:08:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:12 | Nahoru | #7
Luducat> Cože??? Diesel má škrtící klapku? Tam jde stále tlak do válců, ventil je spíš na škodu.

2 reakcí na tento příspěvek Test na brzdě

19.3.2010 v 14:18 | Nahoru | #8
Akorát závidíte, že pak borci sviští 245km/h s octávkou po dálnici a bere jim to přesně 5.42369756L na 100km...

poznámka: osobně by mě zajímalo kolik taková octávka žere při 90tce? Protože s hodnotama udávanejma dýzloborcema při rychlostech nad 200 musí při 90tce nafta v nádrži přibývat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:20 | Nahoru | #9
Macek NX> Moderní Turbo Diesel nemá žádnou škrticí klapku, to je pravda, ALE. Pokud je motor v otáčkách, roztočí se turbo, při přeřazení, padá motor z otáček a logicky začne brzdit turbo, sice daleko méně, než se škrtící klapkou, ale ano. Věc se má ale tak, že většina nových TDI motorů má tenhle ventil, který je elektronicky řízený, ale fouká zpět do sání, tak, že to není slyšet. Některé TDI motory jdou také z otáček ku*evsky pomalu a stačil by si mezitím přeřadit nekolikrát. Zvuk to má hezkej,ale asi je to to poslední co na auto dávat.
Smysl to fakt nemá...jen akustický.

Naposledy editováno 19.03.2010 14:21:13

Test na brzdě

19.3.2010 v 14:21 | Nahoru | #10
luducat, presne jak rika macek, u dieselu nema BOV vyznam, diesel nema skrtici klapku.. tuzeri ho ale do dieselu davji kvuli tomu zvuku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:22 | Nahoru | #11

Luducat>Macek NX> Moderní Turbo Diesel nemá žádnou škrticí klapku, to je pravda, ALE. Pokud je motor v otáčkách, roztočí se turbo, při přeřazení, padá motor z otáček a logicky začne brzdit turbo, sice daleko méně, než se škrtící klapkou, ale ano. Věc se má ale tak, že většina nových TDI motorů má tenhle ventil, který je elektronicky řízený, ale fouká zpět do sání, tak, že to není slyšet. Některé TDI motory jdou také z otáček ku*evsky pomalu a stačil by si mezitím přeřadit nekolikrát. Zvuk to má hezkej,ale asi je to to poslední co na auto dávat.
Smysl to fakt nemá...jen akustický.



jen jestli si nepletes BOV ventil a EGR ventil...

tu klapku nema ni starej disel, ne jen moderni...

Naposledy editováno 19.03.2010 14:23:48

(reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:22 | Nahoru | #12
Bludevil> proto taháme za sebou vozejky s nádržema a jedeme pecky

Mě to bere kolem 7,5 - 8 při ustálené jízdě 200km/h na 6tku a zhruba 3,5 až 3,7 tis. ot

(reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:23 | Nahoru | #13

assassin>jen jestli si nepletes BOV ventil a EGR ventil...



Přesně to jsem chtěl napsat, on si to spletl

1 reakcí na tento příspěvek Test na brzdě

19.3.2010 v 14:26 | Nahoru | #14
EGR je jen kvůli emisím, část výfukových splodin fouká zpět do sání.

1 reakcí na tento příspěvek Test na brzdě

19.3.2010 v 14:27 | Nahoru | #15
Zjednodusene, pokud hrozi surge, pak je treba BOV.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:27 | Nahoru | #16

Bludevil>Akorát závidíte, že pak borci sviští 245km/h s octávkou po dálnici a bere jim to přesně 5.42369756L na 100km...

poznámka: osobně by mě zajímalo kolik taková octávka žere při 90tce? Protože s hodnotama udávanejma dýzloborcema při rychlostech nad 200 musí při 90tce nafta v nádrži přibývat



znam par lidi s takhle potunenejma diselama, kamos ma golf4 cca 200ps a svizne po okreskach kolem 9l

cajickov fabie je celkem proflaknut, ten tm ma udajne 220+ ale smysl tohodle pocinani mi jaksi uchazi... nafoukat tam 400Nm ve 2tis a zpusobit tim jen protaceni kol protoze FWD to neprenese-nechapu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:27 | Nahoru | #17

Dawe02>Zjednodusene, pokud hrozi surge, pak je treba BOV.



a hrozi u dieselu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:29 | Nahoru | #18
assassin> ano, ale ne v seriove produkci /pokud nekdo neco nepo...kazil/

(reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:30 | Nahoru | #19

Luducat>EGR je jen kvůli emisím, část výfukových splodin fouká zpět do sání.



To mluvíš o jakém autě, škodovky to nemají, já to taky nemám, jediný přefuk jaký tam je, je kvůli emisím, a to je egr ventil. Jediný smysl jsou emise, jinak je to blbina, a když to odpojíš, tak máš lepší výkon, lepší spotřebu, jde ti tam čistší vzduch, chladnější, takže nechápu, proč by si to tam kdo dával?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:34 | Nahoru | #20

Dawe02>assassin> ano, ale ne v seriove produkci /pokud nekdo neco nepo...kazil/



jj myslel sem si ze teoreticky jo, v praxi tezko... asi kdyby tam nekdo daval naky velky turbo misto seriovyho apod...

1 reakcí na tento příspěvek Test na brzdě

19.3.2010 v 14:36 | Nahoru | #21
Teď to po sobě čtu zpětně co jsem napsal a mastím 2 věci dohromady sorry. Ano spletl jsem si to s tím ERG ventilem,BOV na diesla dát jde, ale význam to má nulový-jen akustický. Takže na té Fóbii má BOV, nic jiného by ten zvuk nedělalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:39 | Nahoru | #22
Luducat> souhlas

Ale nejsem si jistý, když tam nacpeš velký turbo, jestli by ti ten zvuk nedělalo automaticky.

(reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:39 | Nahoru | #23

assassin>znam par lidi s takhle potunenejma diselama, kamos ma golf4 cca 200ps a svizne po okreskach kolem 9l

cajickov fabie je celkem proflaknut, ten tm ma udajne 220+ ale smysl tohodle pocinani mi jaksi uchazi... nafoukat tam 400Nm ve 2tis a zpusobit tim jen protaceni kol protoze FWD to neprenese-nechapu...



Jak koukám na ty videa, on má 4x4



Naposledy editováno 19.03.2010 14:42:41

(reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:41 | Nahoru | #24
Macek NX> Myslíš? Jako že by ten zvuk dělalo samotné turbo? To si nemá kam ufouknout.

(reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:44 | Nahoru | #25
assassin,Luducat> pravda je nekde uprostred. Surge muze mit v podstate dva duvody, but rapidni pokles mass flow (skrtici klapka-diesel ne), nebo surge pod zatezi (prilis velky kompresor - diesel ano). Uz dlouho se jako prevence pouziva kompresorovy 'ported shroud', posune surge linu v mape doleva, ale ma i negativni vliv na ucinnost.

Test na brzdě

19.3.2010 v 14:45 | Nahoru | #26
jo tohle asi ctyrkola je, ostatne Mvolesko sveho casu taky sprintoval s 4motion golfem.. ale to nic nemeni na tom ze mezi nachipovanejma ropakama je to minimum...

1 reakcí na tento příspěvek Test na brzdě

19.3.2010 v 14:46 | Nahoru | #27
Tady máš nějaké druhy ventilů

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:48 | Nahoru | #28
Macek NX> Tak máš asi pravdu... , podle mě Diesel není na závodění a patří do traktoru...teď do mě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:49 | Nahoru | #29
Luducat> Já s něma jezdím roky a ještě mě žádnej nevypekl, jedině nafta
Benzin patří do letlampy, a teď do mě

(reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:50 | Nahoru | #30

Macek NX>Luducat> Já s něma jezdím roky a ještě mě žádnej nevypekl, jedině nafta
Benzin patří do letlampy, a teď do mě



jezdit a zavodit je rozdil:)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist