Téma: Test na brzdě
 
19.3.2010 v 13:52
Asi nějaký nový extra čip





Naposledy editováno 19.03.2010 13:54:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:20 | Nahoru | #1
Macek NX> Moderní Turbo Diesel nemá žádnou škrticí klapku, to je pravda, ALE. Pokud je motor v otáčkách, roztočí se turbo, při přeřazení, padá motor z otáček a logicky začne brzdit turbo, sice daleko méně, než se škrtící klapkou, ale ano. Věc se má ale tak, že většina nových TDI motorů má tenhle ventil, který je elektronicky řízený, ale fouká zpět do sání, tak, že to není slyšet. Některé TDI motory jdou také z otáček ku*evsky pomalu a stačil by si mezitím přeřadit nekolikrát. Zvuk to má hezkej,ale asi je to to poslední co na auto dávat.
Smysl to fakt nemá...jen akustický.

Naposledy editováno 19.03.2010 14:21:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:22 | Nahoru | #2

Luducat>Macek NX> Moderní Turbo Diesel nemá žádnou škrticí klapku, to je pravda, ALE. Pokud je motor v otáčkách, roztočí se turbo, při přeřazení, padá motor z otáček a logicky začne brzdit turbo, sice daleko méně, než se škrtící klapkou, ale ano. Věc se má ale tak, že většina nových TDI motorů má tenhle ventil, který je elektronicky řízený, ale fouká zpět do sání, tak, že to není slyšet. Některé TDI motory jdou také z otáček ku*evsky pomalu a stačil by si mezitím přeřadit nekolikrát. Zvuk to má hezkej,ale asi je to to poslední co na auto dávat.
Smysl to fakt nemá...jen akustický.



jen jestli si nepletes BOV ventil a EGR ventil...

tu klapku nema ni starej disel, ne jen moderni...

Naposledy editováno 19.03.2010 14:23:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist