Téma: Test na brzdě
 
19.3.2010 v 13:52
Asi nějaký nový extra čip





Naposledy editováno 19.03.2010 13:54:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:03 | Nahoru | #1
Luducat> NO nevím, jestli je to ventilem, u diesla nemá ventil žádnej smysl , jen paráda, ale asi to bude tím, nevím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:05 | Nahoru | #2
Macek NX> Cože??????? To je jedno jestli je to na dýzlu, nebo benzínu. Víš k čemu je BOV?
EDIT: Já ti to teda povím

BOV odpouští hromadící se tlak mezi turbodmychadlem a škrtící klapkou. Při sundání nohy z plynu a zavření škrtící klapky se turbo dál točí setrvačností, ale tlak který produkuje se zarazí o škrtící klapku a hromadí se v potrubí. Protože už nemá tlak kam unikat, tak dojde k tomu, že se díky tomuto tlaku proti lopatkám začne turbo brzdit a zahřívá se. Při dalším sešlápnutí plynu je nutné počkat, až se turbo zase roztočí do pracovních otáček. Tomuto nepříznivému efektu se říká turbodíra a BOV slouží k tomu, aby se tlak odpustil ve chvíli, kdy sundáte nohu z plynu a řadíte další rychlost. BOV tak chrání turbo před působením protitlaku a nadměrným zahříváním. U každého odpuštění stlačeného vzduchu je v případě modelů open loop slyšet zajímavý zvukový efekt.

Naposledy editováno 19.03.2010 14:08:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist