globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sajda
 
11.3.2010 v 21:57
Chtěl bych si ke svý motorce(Guzzině)připojit sajdu. Po dotazech na na dopravce i u dovozce motorek mám jasno, že mi to u nás nikdo nepovolí a to si sajdu nebudu vyrábět na koleně sám ale chci novou z Velorexu. Nemáte někdo zkušenosti jak zkrotit úředního šimla?
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Sajda

11.3.2010 v 22:10 | Nahoru | #1
Preci kdyz koupis NOVOU sajdu tak vyrobce coz je Velorex ti doda komplet prislusentvi k montazi a hlavne vyda osvedceni o sajde - na zaklade tohoto dojdes na stk pro razitko o zpusobilosti a potom na dopravku o zapis a mas to tot muj nazor

Naposledy editováno 11.03.2010 22:11:17

(reakce na) Sajda

11.3.2010 v 22:48 | Nahoru | #2
Fananek-Jarda> Tak dík a na rovinu sajda se už montuje v Žamberku na dopravce mi řekli že musim mít povolení od dovozce a z A-Spiritu mě poslali slušně do prdele.Velorex má homologaci jen na Jawu tak uvidim.

Sajda

11.3.2010 v 23:34 | Nahoru | #3
to se bez vyjádření oficiálního zastoupení (guzzi) člověk nikam nepohne?
to by byla slušná pakárna potom :)

1 reakcí na tento příspěvek Sajda

12.3.2010 v 09:42 | Nahoru | #5
Zavolej do První kozí. Honza Průcha toho postavil už spoustu a určitě ti poradí.

1 reakcí na tento příspěvek Sajda

12.3.2010 v 13:04 | Nahoru | #6
Tohle mě taky zajímá. O registraci sidecar nemám žádné informace, ale podle toho jak tomu procesu rozumím, tak se ze zákona nedá zaregistrovat nic co by nemělo homologaci.

Takže, podle mě by motka se sajdkou měla projít celým homologačním procesem, což fakt nevím jak funguje, ale asi to nebude nic jednoduchého.

re rancher - Už zakladatel vlákna říká, že Velorex má homologaci jen na Jawy. Nehledě na to, že si tam tu sajdu nechává dělat (stačí číst).

Naposledy editováno 12.03.2010 13:05:25

(reakce na) Sajda

12.3.2010 v 13:11 | Nahoru | #7
Horten> S Honzou Průchou sem mluvil to mi došlo až včera ale nic novýho mi neporadil je to všechno v nepřehledný legislativě každej ouřad si to vysvětluje jinak.Nebo spíš poradil ale sem se to skoro bojim napsat, abych někomu neudělal zbytečný problémy.Babička říkala je to tady jak u blbejch na dvorku a platí to pořád.Až to budu mít hotový dám sem fotky . Zatim dík

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sajda

12.3.2010 v 13:19 | Nahoru | #8
Bozo> Jetli ty poslední obrázky jsou Jawy, tak já jsem čínský bůh srandy!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sajda

12.3.2010 v 13:25 | Nahoru | #9
rancher> Zajímalo by mě, jak to asi mají udělaný s tou registrací / homologací. Zvláštní je, že ačkoliv to wiking nechává dělat ve Velorexu, tak mu tam s tím neporadili (aspoň podle toho jak to čtu).

(reakce na) Sajda

12.3.2010 v 13:35 | Nahoru | #10
Bozo> Musim už končit a jít makat, ve Velorexu ti poraděj jen to ať si seženeš povolení od dovozce konkrétní motorky, Suzuki a Yamaha ti to nedá nikdy, jedinej kdo je bez problémů je Honda.Ale připojí to ke všemu, je to přeci jen kšeft. Časem dám vědět jak sem dopad a poradim pokud to půjde i ostatnim.

(reakce na) Sajda

12.3.2010 v 13:35 | Nahoru | #11
Bozo> Jeden čas jsem se o to zajímal, někde ještě mám odkaz na maníka, co dělá sajdy k jakékoliv motce, ale takhle narychlo to nenajdu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sajda

12.3.2010 v 13:40 | Nahoru | #12
rancher> Že to nejsou Jawy to je jasný, proto sem se taky ptal jestli někdo nezná nějakou cestičku jak dostat sajdu do papírů i když to nechce dovozce povolit.A to bez úplatků důležitýmu úředníkovi.

(reakce na) Sajda

12.3.2010 v 13:45 | Nahoru | #13
wiking> Zkusím ho najít...

Sajda

12.3.2010 v 15:40 | Nahoru | #15
Co za papírování je tedy potřeba pro přestavbu motorky na sajdu? Pochopil jsem, že je potřeba povolení výrobce/akreditovaného dovozce motorky, že ten typ sajdy je možno připojit. Tento papír nelze nahradit žádným papírem od výrobce sajdy.
Je potřeba nějaký papír i od tý sajdy nebo výrobce sajdy?

V německé inzerci jsem viděl spoustu BMW s připojenou sajdou Ural. Tam ale nemaj tak zkurvený úřady. Pochybuji že to růský výrobce IMZ těch sajd jakkoliv papírově podporuje. Ta Uralí sajda mi příjde pro těžkou motorku mnohem lepší než malá lehká laminátová skořápka z Velorexu určená původně pro malé lehké Jawy. Navíc má rozumnější nastupování.

Sajda

12.3.2010 v 22:01 | Nahoru | #16
Jak tak koukam tak jednoduche to teda nebude - jsme v kocourkove a kazdej blb na urade si to vysvetluje po svem - preju pevne nervy a at se to zadari - napis jak to dopadlo

1 reakcí na tento příspěvek Sajda

13.3.2010 v 00:24 | Nahoru | #17
no tak úředníka bych chápal - ten je posranej až za ušima povolit něco, co zákon jasně neříká POVOLIT - ZAKÁZAT - žádná aktivita navíc, žádnej výklad nejasnýho - když nevíme, neděláme.

ale že dovozce nechce povolit připojení sidecaru, to mi přijde jako zmrdství na ntou

divný že si to nepořeší samotnej výrobce sidecarů - asi to zas takový rito nebude, by to měli řešit - přece snad není problém nějaký dohody s výhradníma dovozcema ohledně schvalování připojení sidecarů - vždyť Hošťálek to měl taky připojený k W650..

(reakce na) Sajda

13.3.2010 v 12:53 | Nahoru | #18
Němec> To je o ochotě něco pro zákazníka udělat. Tím že povolí připojení sajdy, aniž by tu vytvořenou soupravu důkladně testoval, trochu riskuje nějakej teoretickej průser.
Je to prostě o rozdílných přístupech k zákazníkům.
Jeden dovozce je bere jako příznivce značky a chce je podporovat.
Druhej dovozce je bere jako zdroj peněz. Když kupuje motorku, tak mu nadbíhá jak může, když je obchod dokončen tak jdi doprdele.
Výrobce sajdy nemá takové páky. Bez toho povolení od výrobce by tu soupravu motorka + sajda musel samostatně nechat zhomologovat, což se mu vyplatí tak maximálně u Jawy, kde těch sajd + motorky typu Jawa 640 prodá desítky. Né u jednoho kusu prodané sajdy.

Podle mě to jak se stavěj dovozci k tomu povolování sajd prozrazuje jejich celkový přístup, podle čehož se člověk může rozhodnout, kterou značku ano a kterou ne. Takže Yamahu a Sůzu nebrat (se zastoupením Sůzy už špatnou zkušenost mám ohledně získání razítka), Italy všechny ani omylem. Honda v pohodě, o BMW zatím nic nevím.

2 reakcí na tento příspěvek Sajda

15.3.2010 v 22:03 | Nahoru | #19
Jestli někdo z vás kdo mi sem napsal se ještě vrátí tak takhle to vypadá,papírování nějak dopadne.

[img]

Sajda

16.3.2010 v 15:54 | Nahoru | #20
Vypadá to pěkně. S papírama držím palce

(reakce na) Sajda

16.3.2010 v 19:32 | Nahoru | #21
wiking> Kolik stojí to, co už máš namontovaný?

(reakce na) Sajda

16.3.2010 v 20:43 | Nahoru | #22
wiking> Jak to slo pripojit a ty drzaky na sajdu jsou origo nebo jsi to doma doupravil ?

Sajda

16.3.2010 v 20:58 | Nahoru | #23
Ještě na tom neni bedna, ve Velorexu maji zpoždění, protože čalouník je na horách, ale stejně je hnusně ztak mi to nevadí, bude na tom 700 neni nejhezčí, ale nepohodlnější a s největšim kufrem, jinak sám si to nedělám neumim to dělá mi to ve Vysokym Mejtě sidecarmont, maji zastoupení velorexu a držáky jsou univerzální. Jinak pro případný zájemnce cena za všechno, tzn. sajda, práce a nějaký doplňky je cca 68 litrů.

1 reakcí na tento příspěvek Sajda

16.3.2010 v 21:09 | Nahoru | #24
to abys začal posilovat, až bude třeba někde couvnout s naloženou motorkou
tlumič řízení mít budeš nebo není třeba?
tu sajdu když dostaneš do papírů, tak už bez ní jezdit nesmíš, je to tak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sajda

16.3.2010 v 22:08 | Nahoru | #25
Němec> Jo to máš pravdu Dněpr ten mi couve sám, to je ale asi jediná přednost ruský motorky, jinak tlumič řízení maji tyhle Californie už namontovanej z fabriky. S papírama je to tak, že když se najde rozumnej úředník napíše, že postraní vozík je odpojitelný.Jak tak zjišťuju na všelijakejch diskusích, možný to je, ale všechno záleží na přístupu a ochotě jednoho člověka,žádnej předpis na to neni.

Sajda

17.3.2010 v 09:06 | Nahoru | #26
To je neuvěřitelnej byrokratickej voser. Člověk by myslel, že i když sidecar moc není, tak to bude nějak rozumně ošetřený ...

(reakce na) Sajda

17.3.2010 v 15:32 | Nahoru | #27
wiking> co zkusit do nějakýho motoperiodika, jak se to s tím má a proč je to tak zbytečně komplikovaný a záleží jen na libovůli nějakýho českýho prodejce..?
podařilo se Ti sehnat někoho, kdo má ke guzzi v čr připojenou sajdu? nebo bys byl první?

tady třeba jeden je, tak evidentně je to důkaz toho, že motocykly guzzi nejsou žádný másla a jsou schopny připojení sidecaru ..
http://www.sidecar-cz.com/sidecary_foto/Guzzi_Nevada750_Velorex562prototyp.htm

a těch guzzin se sajdama je vcelku dost, tak mi vůbec uchází, o co teda pánům z A-spiritu jde a na co si hrajou..

http://www.sidecar-cz.com/sajdkary/moto_sidecar/motoguzzi.htm

Sajda

17.3.2010 v 16:07 | Nahoru | #28
Němec: Otázka je, jestli má někdo v čechách sajdu u Guzziny v papírech, nebo jestli má tu sajdu připojenou na černo.

Žijeme v kocourkově, nejde tu nic co by jít mělo, jde tu vše co být možné nemělo.
Viděl jsem v německé inzerci rok starýho Dněpra MT16 na německých papírech. U nich to přihlásej, přestože to nemá euro homologaci a nesplňuje naprosto žádné emise. U nás nepřihlásíš v podstatě ani MT16 z německa s rokem výroby, kdy se u nás tento typ prodával.

1 reakcí na tento příspěvek Sajda

18.3.2010 v 19:12 | Nahoru | #29
Díky za odkazy a informace, ale co vím, tak většina lidí co maji u nás připojenou sajdu u motorek u kterejch to výrobce nepovoluje, ji mají připojenou tak nějak na černo.Tak nějak píšu proto, protože dostaneš od Velorexu doklad o odborné montáži sajdy nechás si to okopírovat a vozíš to sebou.A protože dneska na silnicích stojí jenom mladý pitomci, který uměj buzerovat za prošlou lékárnu a prasklou žárovku a jinak vědí hovno, tak jim papír stačí. Na technickou vozejk odpojíš ja to za chvilku a dome ho zase přišroubuješ. Jedinej průser by asi byl při nehodě, ale dneska se skoro k ničemu nemusej volat policajti a tak pokud to bude rozumnej člověk tak se domluvíš. Ale o takový možnosti se mi nechce ani přemejšlet.

(reakce na) Sajda

18.3.2010 v 19:21 | Nahoru | #30
wiking> Není ta tvoje sajda moc drahá? Dyť podle netu maj mít akci!
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist