Naposledy editováno 11.03.2010 22:11:17
Takže, podle mě by motka se sajdkou měla projít celým homologačním procesem, což fakt nevím jak funguje, ale asi to nebude nic jednoduchého.
re rancher - Už zakladatel vlákna říká, že Velorex má homologaci jen na Jawy. Nehledě na to, že si tam tu sajdu nechává dělat (stačí číst).
Naposledy editováno 12.03.2010 13:05:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sajda
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sajda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sajda
Je potřeba nějaký papír i od tý sajdy nebo výrobce sajdy?
V německé inzerci jsem viděl spoustu BMW s připojenou sajdou Ural. Tam ale nemaj tak zkurvený úřady. Pochybuji že to růský výrobce IMZ těch sajd jakkoliv papírově podporuje. Ta Uralí sajda mi příjde pro těžkou motorku mnohem lepší než malá lehká laminátová skořápka z Velorexu určená původně pro malé lehké Jawy. Navíc má rozumnější nastupování.
ale že dovozce nechce povolit připojení sidecaru, to mi přijde jako zmrdství na ntou
divný že si to nepořeší samotnej výrobce sidecarů - asi to zas takový rito nebude, by to měli řešit - přece snad není problém nějaký dohody s výhradníma dovozcema ohledně schvalování připojení sidecarů - vždyť Hošťálek to měl taky připojený k W650..
Je to prostě o rozdílných přístupech k zákazníkům.
Jeden dovozce je bere jako příznivce značky a chce je podporovat.
Druhej dovozce je bere jako zdroj peněz. Když kupuje motorku, tak mu nadbíhá jak může, když je obchod dokončen tak jdi doprdele.
Výrobce sajdy nemá takové páky. Bez toho povolení od výrobce by tu soupravu motorka + sajda musel samostatně nechat zhomologovat, což se mu vyplatí tak maximálně u Jawy, kde těch sajd + motorky typu Jawa 640 prodá desítky. Né u jednoho kusu prodané sajdy.
Podle mě to jak se stavěj dovozci k tomu povolování sajd prozrazuje jejich celkový přístup, podle čehož se člověk může rozhodnout, kterou značku ano a kterou ne. Takže Yamahu a Sůzu nebrat (se zastoupením Sůzy už špatnou zkušenost mám ohledně získání razítka), Italy všechny ani omylem. Honda v pohodě, o BMW zatím nic nevím.
[img]
tlumič řízení mít budeš nebo není třeba?
tu sajdu když dostaneš do papírů, tak už bez ní jezdit nesmíš, je to tak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sajda
podařilo se Ti sehnat někoho, kdo má ke guzzi v čr připojenou sajdu? nebo bys byl první?
tady třeba jeden je, tak evidentně je to důkaz toho, že motocykly guzzi nejsou žádný másla a jsou schopny připojení sidecaru ..
http://www.sidecar-cz.com/sidecary_foto/Guzzi_Nevada750_Velorex562prototyp.htm
a těch guzzin se sajdama je vcelku dost, tak mi vůbec uchází, o co teda pánům z A-spiritu jde a na co si hrajou..
http://www.sidecar-cz.com/sajdkary/moto_sidecar/motoguzzi.htm
Žijeme v kocourkově, nejde tu nic co by jít mělo, jde tu vše co být možné nemělo.
Viděl jsem v německé inzerci rok starýho Dněpra MT16 na německých papírech. U nich to přihlásej, přestože to nemá euro homologaci a nesplňuje naprosto žádné emise. U nás nepřihlásíš v podstatě ani MT16 z německa s rokem výroby, kdy se u nás tento typ prodával.