bmw_r1300gs_cartec





Téma: Anketa racing destiček
 
11.3.2010 v 09:19
U jakých silničních racingových destiček považujete poměr výkon / životnost / cena za nejlepší?
Anketa: Výrobce / typ
Nissin ST
8%
7
Nissin RS
0%
0
Carbonne Lorraine SBK
6%
5
Galfer Carbon Graphite
0%
0
Galfer Carbon Graphite
0%
0
Newfren B4R
0%
0
Bendix MCR
7%
6
Bendix MRR
5%
4
Bendix MSR
0%
0
Brembo RC
14%
12
Brembo SC
0%
0
Lucas SRQ
0%
0
Lucas CRQ
6%
5
AP Racing SRR
6%
5
EBC HH
8%
7
Goldfren GP5
4%
3
Goldfren GP6
2%
2
SBS RS
0%
0
SBS DC
19%
16
Ferodo XRAC
1%
1
Ferodo CP
2%
2
Vesrah SRJL
8%
7
Vesrah RJL
1%
1

Anketa racing destiček

14.3.2010 v 18:01 | Nahoru | #31
Lucas CRQ

Anketa racing destiček

26.3.2010 v 08:29 | Nahoru | #32
No nějak mi nejde do hlavy jak mohou někomu destičky vydržet při okruhovém ježdění tak dlouho. Na Aprilii jsem jezdil Bendix MCR a fungovali srovnatelně i ve výdrži jako Brembo, které jsem jezdil posléze. V průměru 700-800 okruhových kilometrů. Bendix jen potřeboval jednu dvě zatáčky na zahřátí.
Na Hondici jsem jezdil Vesrah (ty jsem k ní dostal při koupi), ty byly výborné, ale cenově úplně někde jinde. Pak jsme jezdili originální Honďácké. Nejsou špatné, ale s Brembo na Aprilii se to nedá srovnat. Jsou takové tupé, není to prostě ono. Obojí vydržely rovněž cca 700 km. Teď mám nachystanou sadu originálů Honda, sadu Bendix MRR, sadu Goldfren GP6 a sadu EBC HH. Chtěl bych je na Lausitzu postupně vyzkoušet všechny, za stejných podmínek, změřit opotřebení cca po dvou třech rundách a vyhodnotit...

Naposledy editováno 26.03.2010 08:31:05

Anketa racing destiček

27.3.2010 v 20:56 | Nahoru | #33
Nejlepší jsou Performance Friction Brakes, kompaund 05 a 07 (nejzběsilejší). Jsou špička v WSBK..

Anketa racing destiček

28.3.2010 v 13:02 | Nahoru | #34
lucas CRQ,víceméně na doporučení,nemám srovnání..chtěl bych zkusit brembo jen nevím jak by to třeba žralo kotouče..

1 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček

28.3.2010 v 20:26 | Nahoru | #35
kua to se fakt dá koupit tolik různých destiček?:))))

(reakce na) Anketa racing destiček

28.3.2010 v 20:43 | Nahoru | #36

RUTAN>kua to se fakt dá koupit tolik různých destiček?:))))



1 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček

14.4.2010 v 22:40 | Nahoru | #37
Takže Lucas CRQ qurčitě ne na mokro

(reakce na) Anketa racing destiček

14.4.2010 v 22:57 | Nahoru | #38
Jiřina97> Důvod?

Anketa racing destiček

14.4.2010 v 23:00 | Nahoru | #39
Zatím spokojenost s AP Racing SRR, ještě změřím úbytek za ježdění v tréníncích a CEC2...

Anketa racing destiček

15.4.2010 v 02:14 | Nahoru | #40
tak jsem pořídil bendixy mrr (cena 1200) za předek v elitu tak uvidíme jak jim to půjde..

2 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček

15.4.2010 v 06:59 | Nahoru | #41
Absolutně to nebrzdí. Akorát to mazalo kotouče a nic. neprohřály se a mazaly vjako pr.se.... ....a mizely jak svin...

(reakce na) Anketa racing destiček

15.4.2010 v 09:11 | Nahoru | #42

Jiřina97>Absolutně to nebrzdí. Akorát to mazalo kotouče a nic. neprohřály se a mazaly vjako pr.se.... ....a mizely jak svin...



Musis je zahrat jinak to fakt nefunguje.
Kdybys vic brzdil, bylo by to lepsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček

15.4.2010 v 23:51 | Nahoru | #43

Jiřina97>Absolutně to nebrzdí. Akorát to mazalo kotouče a nic. neprohřály se a mazaly vjako pr.se.... ....a mizely jak svin...


Já jsem tedy Lucasy CRQ nestudoval, ale třeba SBS DualCarbon mají velmi specifický postup při aplikaci "nových" destiček, pokud tam předtím nebyly tytéž, viz text z webu:

Bedding-in procedure for SBS-DC
When changing for SBS-DC from using another type of brake pad material - Follow this Bedding-in procedure very carefully:
1. Remove existing friction material deposit from brake discs - using eg. emery paper #150.
2. Do a series of gentle brakings until pad-surface is in full contact with disc-surface.
3. After pad/disc contact is achieved - repeated short brakings building up heat in discs and pads until a very thin and uniform dull/black/darkblue layer of friction material (transfer film) is established on the brake disc.
4. Then a period to allow discs to cool again before proper use.
5. Then a few easy laps building up heat - ready for race use.

When bedding-in procedure IS needed
Always follow the above bedding-in procedure - when changing for SBS-DC for the first time OR when using new brake discs.

When bedding-in procedure is NOT needed
When brake discs are covered by SBS-DC friction material (transferfilm) - new pads only need about one/two laps to be in full contact with disc-surface - then the pads are race ready (Thermal bedding-in as described above in point 1. - 4. is not needed)

Jinými slovy, nevyžadují to ty Lucas desky taky? To co popisuješ jako "špinění" mi totiž přijde, že nemáš na kotoučích tu carbon vrstvu, ta se ti "snaží nanést", ale ty tomu nedáš šanci - potom by bylo logické, že ti to nebrzdí.

Edit: entry, ať dávají odstavce smysl.

Naposledy editováno 15.04.2010 23:54:07

Anketa racing destiček

16.4.2010 v 00:10 | Nahoru | #44
crq tam mám teď a lítám s nima i po silnici.. stačej 3 zatáčky a brzděj.. loni na podzim fungovali i v mostě v děšti.. nepocítil jsem žádnej rozdíl..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček

16.4.2010 v 01:05 | Nahoru | #45
Dalos76> to co popisujes je stejny postup jako pro carbonove AP Racing. Osobne si nemyslim ze to je nejak velmi podstatne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček

16.4.2010 v 12:24 | Nahoru | #46

Dawe02>Dalos76> to co popisujes je stejny postup jako pro carbonove AP Racing. Osobne si nemyslim ze to je nejak velmi podstatne.


Ve vší úctě, ten výrobce určitě ví, proč tento postup předepisuje.
To je stejné jako když se zřítí letadlo, protože INSTRUKTOR MECHANIKŮ rozhodne, že závazný postup výrobce nahradí zjednodušeným "svým".

(reakce na) Anketa racing destiček

16.4.2010 v 14:11 | Nahoru | #47

Dalos76>Ve vší úctě, ten výrobce určitě ví, proč tento postup předepisuje...


No prave protoze jsem take ty specifikace, goodguidy a pokyny predepisoval, tak vim jak to chodi

1 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček

16.4.2010 v 18:09 | Nahoru | #48
Dawe02: v uterý to vážně asi zahřát nešlo ( 5st. a chcanec jako kráva). Ale možná sem vážně mrdal, který to neumí, ale když jsem šel na radu k Viktorovi Nossovi, tak mi řekl, že to prostě brzdit ani nemůže.
Dalos 76: byly tam už když jsem to koupil, na suchu to docela šlo.

(reakce na) Anketa racing destiček

17.4.2010 v 00:41 | Nahoru | #49
Jiřina97> jasny, pokud bylo 5 a voda nemas narok.

Anketa racing destiček

23.4.2010 v 22:12 | Nahoru | #50
Ja jezdim třetín rokem Bendixy MCR a maximalni spokojenost predtim jsem zkusil Lucas a Goldfren a nic moc nebrzdilo to a hned byly v řiti

Anketa racing destiček

24.4.2010 v 18:24 | Nahoru | #51
Zkusil jsem PFB 07 je to nejlepší racing desky které testoval (vč. Brembo, Bendix, SBS atd. vše závodní karbonový směsi) a ne stoji tak moc jako SBS. Doporučuji.

Anketa racing destiček

4.5.2010 v 10:05 | Nahoru | #52
LUCAS jsou provereny a koupis je vsue na pobockach fy intercars , po konzulataci se slevou....

Anketa racing destiček

23.6.2010 v 20:40 | Nahoru | #53
Mám faovrita bendixy, ale nedá se mi to nezeptat. Bendix MMR, Bendix MCR, nebo SBS DC? Do zítřejšího Brna musím mít jasno a Eliťáky mám po ruce v FM. Mám teď obyč. Bendixy (náhrada za origo) a a je to jak bláto

1 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček

23.6.2010 v 21:01 | Nahoru | #54
Moje letošní zkušenost s MRR. Brzdí, výdr na GSX R 1000 jsem najel 1000km. Tak jsem je dal rovnou znovu. A příště možná ty MCR.

(reakce na) Anketa racing destiček

23.6.2010 v 21:40 | Nahoru | #55
Jiřina97> Tuším že MCR směs se na K6 nedělá....

1 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček

23.6.2010 v 22:30 | Nahoru | #56
Nikdo nezkoušel SBS RS? Nebo jsou tak jalový? Já mám DC a po zahřátí super,odhaduji 700-800 okruhovejch km daj.

(reakce na) Anketa racing destiček

23.6.2010 v 23:16 | Nahoru | #57
Ďuričko> Já jezdil loni celou sezonu SBS DC a tak nějak jsem od toho čekal víc, ale spíš jsem to dával za vinu ABM páčkám. Na letošek jsem dal radiálku a kotouče od Accossato a použil desky Vesrah SRJL a jsem naprosto spokojen... Ty desky mají o něco více "masa" a hlavně brzdný účinek po celou dobu životnosti a ta je opravdu velká ... Nejdřív mě odrazovala cena, ale ta nakonec byla velice příznivá a tak měnit nehodlám, takže za mě Vesrah SRJL

Anketa racing destiček

23.6.2010 v 23:31 | Nahoru | #58
Prasouš: co to je přízniva, pokud se smím zeptat? A co ta ABM pumpa?

Anketa racing destiček

25.6.2010 v 07:51 | Nahoru | #59
Já testoval zatím Bendix MRR, Goldfren GP6 a originál honda...
Co se týče účinku, všechny jsou vynikající a rozdíly jsou nepatrné. U všech musím ke konci životnosti trošku oddalovat páčku (což je normální řekl bych). Výdrž se těžko posuzuje, protože každý okruh je jinak náročný na brzdy. Ale vypadá to, že nejvíc vydrží Honda (cca 700 km). Bendix MMR a Goldfren GP6 jsou na tom zhruba stejně (cca 500-600 km). Takže v poměru cena x výkon se přikláním spíš k MRR nebo GP6...

Anketa racing destiček

4.7.2010 v 12:15 | Nahoru | #60
tak jsem v Brně při CEC2 pořídil sadu na celé kolo Bendixy MCR (na doporučení A.Netáhla a Michala F) za pěkných 1590Kč a za mě První 3 zatáčky to nerzdilo, pak se to začalo ohřívat a následně super, veliká spokojenost. V závodě brzdy nevadly, stále stejný účinek. Spokojenost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist