globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!
13.2.2010 v 19:29
Edit: viz příspěvek #16

Ahoj, dělám si doma rozvody na Buse a narazil jsem na menší komplikaci. Nahoře mezi vačkama je šroub, který má funkci zřejmě jenom v tom, aby řetízek po sendání z vaček nezapadl někam do útrob motoru. Jenže tady je ten háček - jelikož má šroub dost dlouhý závit, nelze ho kvůli rámu vyndat. Vytočím ho úplně, ale pak už ho nemůžu vytáhnout - překáží mi rám. Starý řetěz jsem rozříznul a vyndal, ale nový (originál Suzuki) se dodává jako spojený a tak se mi ho nechce rozpojovat a zase nýtovat. Hayabusisti, jak jste to řešili vy? Jde ten šroub nějak znásilnit? S motorem se mi kvůli tomu hýbat nechce.


Naposledy editováno 22.03.2010 11:43:49
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

23.3.2010 v 07:26 | Nahoru | #31
Raisidlo77> Zvedák viz odkaz. Koupil jsem nakonec ten z rakouskýho Metra. Odkaz na to Metro asi už chodit nebude, ale vyšel mě bez daně na 249 Eur.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

23.3.2010 v 08:08 | Nahoru | #32
Smrči GSX-F> mě napadlo, že bys Busu po této "úpravičce" mohl hodit na brzdu...třeba dosáhneš kýžených 200PS

co ty na to?progresivní pružiny
ani se mi to nezdá tak drahý...

PROGRESÍVNE STRUNY HyperPro : Sú mimoriadne obľúbené u jazdcov v bežnej cestnej premávke ale aj u okruhových pretekárov. Vylepšujú jazdné vlastnosti a stabilitu motocykla pri všetkých typoch náročnosti použitia ako aj zaťaženia jazdcom . Progresivita týchto strún zabezpečuje to že jemné cestné nerovnosti sú ponímané jemne vinutou časťou struny a tie veľké nerovnosti tou hustejšie vinutou časťou. Tento efekt sa dobre prejavuje aj pri brzdnom účinku. Čím viac túto strunu zaťažíte tým je tuhšia. Pri týchto strunách dokáže pruženie perfektne pracovať aj s jedným jazdcom pretože dokáže byť v závislosti od zaťaženia struna mäkšia ale v prípade jazdy z väčším zaťažením napr. s dvomi jazdcami pracuje opäť perfektne pretože bude pruženie tuhšie. Na základe skúsenosti už množstva Slovenských zákazníkov výborne odstraňujú tieto struny nepríjemné vlnenie motocykla v zákrutách, pri enduro motocykloch zvyšujú svetlú výšku motocykla čo sa v teréne určite hodí a taktiež zvyšujú rozsah funkčného tlmenia motocyklov na maximum. K týmto strunám sa v kite dodáva aj špeciálny tlmičový olej u ktorého sa väčšinou mení hlavne viskozita oproti sériovému, no v niektorých prípadoch aj výška hladiny.Ku každému kitu je dodávaný aj podrobný návod pre montáž a následné nastavenie tlmičov po zmene týchto strún. Naša firma zabezpečuje aj montáž !

(reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

23.3.2010 v 11:18 | Nahoru | #33
mari> To zní hodně zajímavě! Chtělo by to, aby to někdo vyzkoušel a poreferoval. Až bych třeba v budoucnu měnil simerinky nebo nějak jinak zasahoval do vidlic, tahle úprava by mě zajímala.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

23.3.2010 v 11:22 | Nahoru | #34
Smrči GSX-F> moc pekne
Jen bych mel trochu starost o tu kyvku, ten sroubovany insert rozhodne neposkytuje puvodni tuhost.
Asi to nepostrehnes, ale i ta mala nesymetrie muze zpusobovat jine deformacni mody nez bylo zamysleno (a muze nastat i horsi situace nez kdyby jsi tu vyztuhu urizl uplne celou). Ale ja jsem posedly risk assessmentem, takze to ignoruj

(reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

23.3.2010 v 11:33 | Nahoru | #35
Dawe02> To bohužel nemám možnost posoudit, ale troufnu si říct (jak jsi naznačil), že rozdíl stejně nepoznám. Jinak pevnost toho spoje bude solidní. Postupovalo se tak, že po rozříznutí výztuhy se vyrobil mezikus, který je zasunut do (duté) výztuhy a u osazení je přivařen k výztuze. Mezikus je pak ke krajům přišroubován čtyřmi šrouby M8. Myslím, že podstatou tý výztuhy je odolávat tlaku, nikoliv tahu nebo zkrutu.

Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

23.3.2010 v 12:09 | Nahoru | #36
pěkné až ti to prdne stáhneš starý punčochu a jede se dál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

23.3.2010 v 13:33 | Nahoru | #37

Durex>mari> kontroloval jsem ventilové vůle.To víko je fakt docela mazec-ale ven jde líp,než zpátky s těsněním



můžeš sem hodit hodnoty cos naměřil a v kolika Km?Celkem by mě to zajímalo...

já naměřil toto, ve 23000Km:

Měření ventil. Vůlí
- Výfukové (20-30): 1-21, 2-22, 3-24, 4-23, 5-25, 6-22, 7-23, 8-21
- Sací (10-20) : 1-14, 2-18, 3-18, 4-17, 5-17, 6-17, 7-16, 8-16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

23.3.2010 v 13:39 | Nahoru | #38

Smrči GSX-F> Jinak řetěz mi vydržel max 15.000 km. Tím nemyslím, že by nebylo kam dopínat, ale že se vytáhnul tak nesymetricky, že jízda konstantní rychlostí probíhala přískokem. Cena kvalitní řetězovky přitom často atakovala hranici 7.000 Kč, takže taky nic lacinýho.



počkej, to ti EK Enuma 530ZZZ spolu se supersprox rozetouvydržela fakt jen 15000Km???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

23.3.2010 v 18:46 | Nahoru | #39
mari> Je to tak. Nejvíc vydržel originál, pak vždy kolem 15.000 km. A že bych byl takovej ras na řetězy, to si nemyslím. Prostě mě štve, když je řetěz na jedný straně vytaženej jak kšanda a já tak po každý vyjížďce zkouším znovu a znovu jinak dopnout řetěz.

(reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

23.3.2010 v 20:57 | Nahoru | #40
Smrči GSX-F> Hele nevím jak vy,ale já mám DID 530 a za sezónu dotahuju tak 3x - 4x a to jen o fous.Když jsem Hayu kupova tak měla 28 tkm.Teď má po 2 sezonách skoro 40 tkm a nejsem ani v půlce Takže životnost rětězu vidím celkově tak 30tkm a víc! Je teda fakt,že pravidelně mažu a párkrát za sezónu vezmu petrolej a vyčistím,vymeju proudem vody a důkladně opět namažu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

23.3.2010 v 21:13 | Nahoru | #41

mari>můžeš sem hodit hodnoty cos naměřil a v kolika Km?Celkem by mě to zajímalo...

já naměřil toto, ve 23000Km:

Měření ventil. Vůlí
- Výfukové (20-30): 1-21, 2-22, 3-24, 4-23, 5-25, 6-22, 7-23, 8-21
- Sací (10-20) : 1-14, 2-18, 3-18, 4-17, 5-17, 6-17, 7-16, 8-16



Týjo sešdobrej. Jak si změřil třeba 22, 24,23 atd když měrky jsou 20 a pak 25. Nebo ty máš po jednom mikronu? to se mi nezdá. Jinak já po zhruba 40 tkm pohoda. Hodnoty nevím,ale ty měrky,který jsem tam měl dostat jsem dostal a ty větší už tam nešly.Tak asi tak

(reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

23.3.2010 v 22:51 | Nahoru | #42

Durex>Týjo sešdobrej. Jak si změřil třeba 22, 24,23 atd když měrky jsou 20 a pak 25. Nebo ty máš po jednom mikronu? to se mi nezdá. Jinak já po zhruba 40 tkm pohoda. Hodnoty nevím,ale ty měrky,který jsem tam měl dostat jsem dostal a ty větší už tam nešly.Tak asi tak



tady je důkaz...

[img]

(reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

23.3.2010 v 23:03 | Nahoru | #43
Durex> Mikron je o rad mene nez setina mm Jinak sparove merky nejsou jen 5ti stovkove ale i stovkove a dokonce i jemneji odstupnovane. Videl jsem jednou merit i pozlatky.

1 reakcí na tento příspěvek Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

24.3.2010 v 10:58 | Nahoru | #44
Jasan že se myslel stovky a napsal mikrony.Jak jsem psal 20 tak jsem myslel 20 stovek což jsou 2 desítky. Jo v poho,já jen že jsem na ventily s takhle jemným rozlišením nikdy nešel.To bych tam strávil mládí.20 nejde 25 jo,tak to bude někde na středu. Hotovo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

24.3.2010 v 11:25 | Nahoru | #45
Durex> a když 25 jde a 20 nejde? kde je chyba?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

24.3.2010 v 11:47 | Nahoru | #46

šmudla>Durex> a když 25 jde a 20 nejde? kde je chyba?



... no že "25" už zná svý tak jde a ta "20" se stydí tak nejde

(reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

24.3.2010 v 13:11 | Nahoru | #47

SLUGI>... no že "25" už zná svý tak jde a ta "20" se stydí tak nejde


1 reakcí na tento příspěvek Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

2.4.2013 v 14:28 | Nahoru | #48
Chci se zeptat, vadí tohle moc?




nevím čím se to mohlo udělat, je tam asi 5 příčných prasklin do hloubky cca 2mm

Naposledy editováno 02.04.2013 14:29:20

(reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

2.4.2013 v 18:16 | Nahoru | #49
machy1118> 2mm nezni moc dobre...Bych vymenil.

Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

3.4.2013 v 15:39 | Nahoru | #50
už je objednán

Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

4.4.2013 v 09:40 | Nahoru | #51
takže rozvoďák 0km vs. 73100km :)








Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist