Ahoj, dělám si doma rozvody na Buse a narazil jsem na menší komplikaci. Nahoře mezi vačkama je šroub, který má funkci zřejmě jenom v tom, aby řetízek po sendání z vaček nezapadl někam do útrob motoru. Jenže tady je ten háček - jelikož má šroub dost dlouhý závit, nelze ho kvůli rámu vyndat. Vytočím ho úplně, ale pak už ho nemůžu vytáhnout - překáží mi rám. Starý řetěz jsem rozříznul a vyndal, ale nový (originál Suzuki) se dodává jako spojený a tak se mi ho nechce rozpojovat a zase nýtovat. Hayabusisti, jak jste to řešili vy? Jde ten šroub nějak znásilnit? S motorem se mi kvůli tomu hýbat nechce.
Naposledy editováno 22.03.2010 11:43:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!
co ty na to?progresivní pružiny
ani se mi to nezdá tak drahý...
PROGRESÍVNE STRUNY HyperPro : Sú mimoriadne obľúbené u jazdcov v bežnej cestnej premávke ale aj u okruhových pretekárov. Vylepšujú jazdné vlastnosti a stabilitu motocykla pri všetkých typoch náročnosti použitia ako aj zaťaženia jazdcom . Progresivita týchto strún zabezpečuje to že jemné cestné nerovnosti sú ponímané jemne vinutou časťou struny a tie veľké nerovnosti tou hustejšie vinutou časťou. Tento efekt sa dobre prejavuje aj pri brzdnom účinku. Čím viac túto strunu zaťažíte tým je tuhšia. Pri týchto strunách dokáže pruženie perfektne pracovať aj s jedným jazdcom pretože dokáže byť v závislosti od zaťaženia struna mäkšia ale v prípade jazdy z väčším zaťažením napr. s dvomi jazdcami pracuje opäť perfektne pretože bude pruženie tuhšie. Na základe skúsenosti už množstva Slovenských zákazníkov výborne odstraňujú tieto struny nepríjemné vlnenie motocykla v zákrutách, pri enduro motocykloch zvyšujú svetlú výšku motocykla čo sa v teréne určite hodí a taktiež zvyšujú rozsah funkčného tlmenia motocyklov na maximum. K týmto strunám sa v kite dodáva aj špeciálny tlmičový olej u ktorého sa väčšinou mení hlavne viskozita oproti sériovému, no v niektorých prípadoch aj výška hladiny.Ku každému kitu je dodávaný aj podrobný návod pre montáž a následné nastavenie tlmičov po zmene týchto strún. Naša firma zabezpečuje aj montáž !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!
Jen bych mel trochu starost o tu kyvku, ten sroubovany insert rozhodne neposkytuje puvodni tuhost.
Asi to nepostrehnes, ale i ta mala nesymetrie muze zpusobovat jine deformacni mody nez bylo zamysleno (a muze nastat i horsi situace nez kdyby jsi tu vyztuhu urizl uplne celou). Ale ja jsem posedly risk assessmentem, takze to ignoruj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!
Durex>mari> kontroloval jsem ventilové vůle.To víko je fakt docela mazec-ale ven jde líp,než zpátky s těsněním
můžeš sem hodit hodnoty cos naměřil a v kolika Km?Celkem by mě to zajímalo...
já naměřil toto, ve 23000Km:
Měření ventil. Vůlí
- Výfukové (20-30): 1-21, 2-22, 3-24, 4-23, 5-25, 6-22, 7-23, 8-21
- Sací (10-20) : 1-14, 2-18, 3-18, 4-17, 5-17, 6-17, 7-16, 8-16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!
Smrči GSX-F> Jinak řetěz mi vydržel max 15.000 km. Tím nemyslím, že by nebylo kam dopínat, ale že se vytáhnul tak nesymetricky, že jízda konstantní rychlostí probíhala přískokem. Cena kvalitní řetězovky přitom často atakovala hranici 7.000 Kč, takže taky nic lacinýho.
počkej, to ti EK Enuma 530ZZZ spolu se supersprox rozetouvydržela fakt jen 15000Km???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!
mari>můžeš sem hodit hodnoty cos naměřil a v kolika Km?Celkem by mě to zajímalo...
já naměřil toto, ve 23000Km:
Měření ventil. Vůlí
- Výfukové (20-30): 1-21, 2-22, 3-24, 4-23, 5-25, 6-22, 7-23, 8-21
- Sací (10-20) : 1-14, 2-18, 3-18, 4-17, 5-17, 6-17, 7-16, 8-16
Týjo sešdobrej. Jak si změřil třeba 22, 24,23 atd když měrky jsou 20 a pak 25. Nebo ty máš po jednom mikronu? to se mi nezdá. Jinak já po zhruba 40 tkm pohoda. Hodnoty nevím,ale ty měrky,který jsem tam měl dostat jsem dostal a ty větší už tam nešly.Tak asi tak
Durex>Týjo sešdobrej. Jak si změřil třeba 22, 24,23 atd když měrky jsou 20 a pak 25. Nebo ty máš po jednom mikronu? to se mi nezdá. Jinak já po zhruba 40 tkm pohoda. Hodnoty nevím,ale ty měrky,který jsem tam měl dostat jsem dostal a ty větší už tam nešly.Tak asi tak
tady je důkaz...
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!
šmudla>Durex> a když 25 jde a 20 nejde? kde je chyba?
... no že "25" už zná svý tak jde a ta "20" se stydí tak nejde
1 reakcí na tento příspěvek Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |