Téma: Strike sport Motoráj Maraton

13.2.2010 v 13:21
Možná je to ještě brzo, ale někdo si musí dovolenou plánovat hodně dopředu. Takže... kdo pojede?
Strike Sport Motoráj Maraton 2010
14.-22.8.2010
Zakarpatská Ukrajina
Přihlášky od března 2010.

21.8.2010 v 05:14 | Nahoru | #301
ýbrc> Uronil jsem slzu

21.8.2010 v 06:26 | Nahoru | #302
já kroupu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strike sport Motoráj Maraton

21.8.2010 v 11:53 | Nahoru | #303
ýbrc> moooc pěknej report!

21.8.2010 v 13:32 | Nahoru | #304
maRRek> já to jen opisoval z SMS od Petra 11

21.8.2010 v 18:07 | Nahoru | #305
Kedže sme si dali aspon ten prvý den , viem o čom to bolo.Všetci čo tam jazdili , bez rozdielu či došli alebo dokonca bodovali, sú borci.Bola to skúsenost a pozanie čo človek dokáže.Ako som už písal - dúfam že Saša prehodnotí všetky pre a proti a bude pokračovat. Ak ano ,skúsime to znova.Možno uspejeme a dojazdíme do konca.

21.8.2010 v 21:01 | Nahoru | #306
blahopřál sem Krtkovi ke třetímu místu a on mi odpesal tohle:

čau, neboj, žádné kecy nebudou, protože potom, co jsem tady předved, bych se na to měl vysrat!!!

....takže minimálně Krťa se za borce nepovažuje a je se svým výkonem, i když je na bedně, zjevně nespokojený:).....holt, má k tomu správný závodnický přístup semizdá:)

22.8.2010 v 15:33 | Nahoru | #307
Maratón nám skončil: Konečně se mohu zodpovědně vyjádřit k místnímu terénu a podmínkám jenž jsou tam, a tady u nás. Členitý a kopcovitý terén se dá přirovnat, snad jen k nejvyšším vrcholkům našich hor. Po dlouhých stoupavých výjezdech, nabízí se, ze hřbetů kopců překrásný výhled do hlubokých údolí a protějších strání. Úzké a klikaté pěšinky lemující hřbety nejvyšších kopců, nenechají vás příliš dlouho se rozhlížeti. Mockrát se mi chtělo zastavit, sesednout z mašiny a nechat se ovíjet svěžím horským vánkem, v nořit svůj pohled do nekonečných vrásek Karpat.
Lidé, co zde žijí nemají do dnes lehký život, je spojen především s přírodou, pasou dobytek,ovce, kozy a jako dopravní prostředek stále slouží koňský povoz.
Týden zde strávený, byl pro mě v led čemž podmětný a inspirující. Nikdo nám nenadával a ničím po nás neházel, občas některé z dítek zamávalo, což jsem oplácel.
Náročnost závodu, by se i dle slov ostatních zúčastněných dala přirovnat spíše k mistrovství v ENDURU! Celkově trať seděla lépe lehkým strojům a tudíž i mé Lc4, konečný výsledný čas po pěti odjetých etapách, je toho neklamným důkazem. Trochu mne mrzela malá konkurence a nešťastně ulomená spojková pompa v poslední den, mého jediného vážnějšího konkurenta „Bebi.“ Obdiv patří všem, co se do takto náročného terénu na svých, ne vždy pro tento terén určených strojích vydali, ať již výsledek byl jaký kolii.

Ještě se vrátím k otázce: „Dá se u nás natrénovat Ukrajinský-maratón?“
Dost lidí si myslelo, že NE! Včetně mých přátel.
V každé ze tří motocyklových kategoriích je jeden z účastníků tréninku na maratón.
Já v jednoválcích nad 600ccm 1místo, Krtek-dvouválce do 800ccm 3místo, Cibus-dvouválce nad 800ccm 1místo.
Sic nemáme u nás v Čechách tak dlouhé výjezdy a sjezdy, ale přesto spousta překážek jenž na člověka čekají, jsou si podobné.
Jak píše –Klasika-„Kde je vůle, je i cesta.“ Lenko, Jiří i vy ostatní, „děkujeme za pěkný závod“!
Charlie.

22.8.2010 v 17:28 | Nahoru | #308
Poděkování celému organizačnímu týmu, Hajnýmu a Klasice za bezva trasy i když jsem Tě Hajnej mnohokrát, při zapadnutí do bahna nebo usazen na skálu poslal do . Bylo to skvělé a pokud by se podobná akce opět konala, já určitě pojedu. Neodolám tomu, sáhnout si občas těsně nade dno ...

22.8.2010 v 20:00 | Nahoru | #309
Chci poděkovat Saši,Lence,Jiřímu a celému týmu za výbornou akci.
Jel bych zase.

22.8.2010 v 20:25 | Nahoru | #310
I já chci poděkovat celému org. týmu za supr akci, přeztože jsem nechal jako začátečník na Ukrajině hodně potu a sil tak bude-li příští ročník pojedu znova.
Tady je pár fotek-nejde mi vložit funkční odkaz, ale jsou tam http://milant4.rajc...otoraj_Maraton_2010/
Pokavad by je chtěl někdo ze zůčastněných pošlete mi Sz, dám je někam ke stažení.

Naposledy editováno 22.08.2010 21:14:04

22.8.2010 v 21:31 | Nahoru | #311

22.8.2010 v 21:41 | Nahoru | #312
Ještě jednou poděkování všem co na závody přijeli a hlavně Jirkovi a Lence za super tratě které najeli i když opravdu hodně drsné. Dnes resuscituji sebe i 4kolku celý den, ale pořád nějak nejsem normálně schopen fungovat. Za ten týden se opravdu tý únavy nastřádá neuvěřitelně.

ps: jo kdo jste při odjezdu prošel totální buzerací od ukrajinských fízlů??? Nás to stálo neuvěřitelných 130EUR a 3000Kč po více jak hodině hádáním mě naložili do auta a odvezli a dokud nezaplatím minimálně tyto částky tak neodjedem.

HONZA (ČERT)

Naposledy editováno 22.08.2010 21:41:57

22.8.2010 v 22:54 | Nahoru | #313
kurna, když vidím ty fotky, tak mě to žere eště víc, že sem tam nebyl

23.8.2010 v 15:34 | Nahoru | #314
to KTMatěj: člověče, tak už se snad potřetí pouštím do komentáře tvých příspěvků, ale nakonec na to kašlu a budu stručný: nějak mám pocit, jako bych z nich cítil přání, aby se celá akce posrala, všechny čtyřkolky klekly a jejich řidiče sežrali medvědi, případně domorodci . A tys mohl říkat, jak jsi byl moudrý (a poučený), žes letos nejel. Teď mi dochází, že vlastně ani nevím proč... Takže asi tak: čtyřkolky neklekly a vydržely. A jejich piloti se neposrali a všechny trasy zvládli - a protože jsem si sám celý tenhle Maraton na quadu projel, vím, jak to bylo kolikrát těžký. Kluci mají můj nehynoucí obdiv (beze vší ironie) nejen za to, že umí jezdit, ale především proto, že fungovali jako sehraná parta, která nenechá kámoše ve štychu. Ostatně, navzájem si pomáhali všichni, včetně motorkářů. Což je věc, která se dnes už bohužel moc nevidí... takže všem děkuju za to, že s námi tuhle šílenou akci absolvovali a pokud bude kdokoliv z nich chtít jet příště zase (tedy jestli nějaké příště vůbec bude), budu jen rád.
Takže už jen k tvé poznámce o Bigu: DR je možná kus historie (mimochodem, kolik máš na něm najeto km?), nicméně pokud ho řídí dobrý řidič, dokáže věci neuvěřitelný. Ono je to vůbec hlavně o přístupu - někdo hledá rezervy u sebe, někdo si svý vlastní chyby a nešikovnost nepřipustí. A pro toho bude každá motorka špatná.

23.8.2010 v 16:04 | Nahoru | #315
Taky bych se rád připojil a poděkoval za naprosto skvělou akci. Takhle vydatně si zajezdit, to se na jiné akci nedá. Za vynaložený peníze bylo tolik "muziky", že mi bude znít v uších ještě hodně dlouho.
Díky celýmu organizačnímu týmu Motoráje, Hajnýmu a Klasice především za úžasný trasy etap.
Taky moc dějkuju Romanovi, Ktrkovi a Bullovi a taky Cibusovi. Oni vědí...
Všichni ale byli skvělí.

23.8.2010 v 17:21 | Nahoru | #316
Chci se taky připojit k poděkování Hajnýmu,Lence i Saše a samozřejmě všem ostatním co se podíleli na organizaci i všem závodníkům za super akci.Bohužel jsem odjel jen polovinu etap(jsem se pos... a horečky),ale i tak to stálo zato. Příště pojedu zase a třeba se z toho nepos....
A ta příroda,ta stojí za to.

23.8.2010 v 18:33 | Nahoru | #317
>vencaxt .... a nerikej ze ti na pokoji nebylo taky dobre

23.8.2010 v 18:35 | Nahoru | #318
Hajnej dekuji za taxabo ... s tak hezkou rostenkou jsi jeste nejel co

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strike sport Motoráj Maraton

24.8.2010 v 07:43 | Nahoru | #319
Scoob MTR> k Bigovi stačí jen dát jedno jméno a vše to řekne: Miloš Bambas :D...

24.8.2010 v 11:08 | Nahoru | #320
BramnoraGS- Tak raději bych ty dva dny jezdil,ale něco bylo proti.Jen jestli si mě neotrávil aby si tam nemusel být s holkama sám.Chudák Hajnej,se divím že se mu nezlomila podsedlovka když měl takovej BATOH za sebou.

24.8.2010 v 11:14 | Nahoru | #321
sqwer> jo, to je PAN jezdec........

24.8.2010 v 13:46 | Nahoru | #322
>VencaXT ... voe ... jel preci na GSu

24.8.2010 v 16:18 | Nahoru | #323
Taky se připojím a poděkuji za fajn zavod i když to někdy někde skřípalo Trasy byly naročne až někdy hard ale projet se dalo vše. Snad se něco takového pojede i v budoucnu,byla by škoda to dát k ledu.DÍKY VŠEM a budu se těšit na všechny OFFROUĎAKY co se toho nebojej!!!

25.8.2010 v 14:36 | Nahoru | #324
Zas tak strašné to nebylo. Já si jen první den mále vyhodil rameno, chtěl to vzdát, ulomil kompletně ocas na motorce, ohnul několikrát brzdový pedál a mám asi 100 modřin po celém těle + spálenou nohu od výfuku. I přesto se našli tací, co mě chtěli opít do němoty a ve spánku mi nalévali vodku do pusy. Všechno předchozí bych snesl ale jestli se tohle bude opakovat, tak to příští rok nepojedu

[img]

Naposledy editováno 25.08.2010 14:37:29

25.8.2010 v 19:43 | Nahoru | #325

25.8.2010 v 21:34 | Nahoru | #326

milan67>No nepřipadalo mi že by jsi se tomu nějak bránil dokonce bych řekl že jsi mumlal něco jako ještě...ještě...to je ono

Můžu potvrdit, líbilo se mu to

25.8.2010 v 22:30 | Nahoru | #327
Štěpo Snad se někdy potkáme-ne jen před pizou v Dětmarkách

Naposledy editováno 25.08.2010 22:32:23

26.8.2010 v 09:10 | Nahoru | #328
marenac>
Mareno, ty voe, jak je ten svet maly. Urcite. Podle tve fotografie, urcite za to budes taky tahat jak smyslu zbaveny Mej se.

27.8.2010 v 10:29 | Nahoru | #329
Na stránkách www.motoraj-rallye.cz (Strike Sport Motoráj Maraton, Fotogalerie 2010) je pár fotek z téhle akce

29.8.2010 v 12:25 | Nahoru | #330
Scoob MTR> pěkné, jenom to logo trochu vadí ...