globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

6.2.2010 v 10:12
temat co je vhodne koupit do zacatku je tu mraky,kazdy ma na to jiny nazor.
Tak jen kliknete prosim.Nechci se hadat,pripadne prosazovat svuj nazor.
Myslim ze anketa sama vyvrati to co vetsina z vas tvrdi.

Naposledy editováno 06.02.2010 10:14:40
Anketa: Z ceho plyne pro zacinajiciho nejvetsi nebezpeci?
váha motorky
výkon motorky
top speed motorky
obsah motorky
typ motorky
nezkusenost nezavisle na typu motky
62%
523
jeho vlastní hlava
31%
264
1... 7 8 9 10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

10.5.2013 v 18:09 | Nahoru | #271

01.Beruska píše: Po mých zkušenostech bych řekla,že záleží na váze.Jak je motorka těžká,jestli jí dokážeš zvládnout.Jsem si udělala papíry a koupila si yamaha virago 535.Jo je pěkná,ale má 200 kg.Několikrát jsem s ní spadla hned na začátku,vždycky musel někdo přiběhnout a pomoc mi jí postavit.Nakonec mi spadla na nohu,samozřejmě zlomená.Prostě těžká pro ženskou.Myslím,že kdybych koupila 250 tak si moc nepomůžu,konstruktivně bych řekla že o moc lehčí nebude.Takže si myslím,že záleží hodně jestli jí utáhneš,zvedneš atd.

10.5.2013 v 22:26 | Nahoru | #272
najvecie nebespecenstvo podla mna je sa riadne zjebat v 120+ medzi zvodidla a kamion z drevom dolu kopcom na strku a v dazdi bez prilby .

1 reakcí na tento příspěvek Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

6.6.2013 v 04:20 | Nahoru | #273
za všechno stejně můžou ženský

(reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

9.6.2013 v 20:19 | Nahoru | #274
...až to narvu mezi kamion a svodidla, nejspíš budou motku zvedat hasiči a bude celkem jedno, kolik váží...

11.6.2013 v 21:42 | Nahoru | #275

Finvarra píše: ikdež na váze... na rovnováze. Když to člověk neumí s těžištěm, tak se mu to lehko padá. manipulace dělá spoustě holkám problém. Do začátku si pořiď padáky.

A taky na motivaci. Ta moja má taky přes 200kg a když jsem to trochu blbě dobrzdila na štěrku a hapala parakotoulem, motorka na bůček. Ve vteřině jsem jí zvedla jednou rukou - aby tu hanbu nikdo neviděl.

(reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z

3.8.2013 v 16:08 | Nahoru | #276
Irina>

9.8.2013 v 22:30 | Nahoru | #277
Zdravím,
dnes jsem si poprvé vyjel (po získání oprávnění na motocykl)do provozu, ujel jsem nějakých 100 kilometrů a málem mne sestřelila paní s oktávkou a o pár kilometrů dál borec s dodávkou..snad zase tak neviditelní nejsme? Jezdím už nějaký ten rok profesně, ale u moto jsem fakt začátečník a rád bych se dožil stáří Někdy je to fakt o štěstí..

12.8.2013 v 15:00 | Nahoru | #278
Já jako začínajíci na motorkce mohu potvrdit že neznalost motorky a chybějíci zkušenosti mě nutí jezdit pomalu a opatrne. Časem se to však zaběhne. A největší hrozba jsou podle mně arogantní nebo slepí vodiči aut.

28.8.2013 v 22:21 | Nahoru | #279
Zdravím

Největší nebezbečí představuje pro začátečníka to, když si myslí, že když má silnou mašinu, tak že je borec největší a musí se před kámošema nebo frejerkama vytahovat. Když si myslí, že jiný motorkář jede na mokrém povrchu pomalu jen proto, že se bojí a musí mu ukázat jak se to dělá. Ve zkratce, pokud si tu motorku koupí namachrovaný klouček co si musí něco dokazovat, tak se dříve nebo později zabije nebo nedej bůh díky své hlouposti zabije někoho jiného. To je podle mě největší nebezpečí pro začátečníka " Jeho vlastní Ego "

Tak že,jak já říkám: Jezdi tak rychle, jak lítá tvůj strážný anděl

Pete

25.9.2013 v 20:41 | Nahoru | #280
ahoj, nedávno tomu bylo 20 let co mám řidičák, ale stále se považuju za začátečníka. nikdy v životě jsem totiž nejel na ničem jiném než na fichtlu, ale již pár let zvažuju že už bych mohl přesedlat na něco silnějšího, snad bych si troufnul na nějakou 250, ale ještě radši počkám, občas si totiž někdy připadám jak kdybych ten řp měl pár dní, neb se ty začátečnické chyby někdy prostě zopakujou, ale to je všechno v té hlavě.

30.9.2013 v 08:53 | Nahoru | #281
Jak říkával můj otec, biker z let šedesátých - "Ke stroji musíš mít respekt, ale nesmíš se ho bát", a také kdysi platila poučka, pořid si to, co sám dokážeš zvednout ze země . Zkušenosti jsou jasná věc, o tom žádná, na druhou stranu nikdo se s nima nenarodí a každý na něčem začíná. Co lidi pokládá na zem je vlatní ego, touha se předvést a vsugerování si názoru, že "už to mám v ruce".

27.11.2013 v 21:10 | Nahoru | #282
Já si před měsícem ve svých 36 letech pořídil první moto GSXR 600, předtím jsem se jen občas svezl na Java 350, 1 x silniční sportovní. Musím říct že kdybych si takové moto pořídil mladší dlouho bych asi nejezdil. Ego je svině hned při prvních vyjíždkách se mi na prdel nalepilo výkoné auto a mělo tendenci závodit či co, viditelně byl zklamán že jsem nepřistoupil na jeho hru a nezávodil. Při jiné vyjíždce jsem předjel auto a ujel autu které jelo za mnou, v obci mě toto auto dojelo, kde jsem ubral na 50 a předjelo mě. Na předposlední vyjíždce jsem si řekl nebudu riskovat konec sezóny a jel jsem za auty na pohodu v úseku který moc dobře znám. Na přehledné dlouhé rovince jsem tyto auta chtěl předjet při předjížděcím manévru a vracení se zpět do pruhu mi tam vjelo auto z vedlejší. Říkám je to v prdeli na vše už bylo pozdě, to jsem si dlouho teda nezajezdil cca. 5 vyjíždka. Nekontrolovatelně rychle jsem se blížil k autu a bylo už pozdě na nějaký úhybný manévr reflexivně jsem šáhl po brzdách,ale moto začalo jít do smyku, brzdy jsem pustil moto se srovnalo a díky bohu auto předemnou sjelo k středové čáře a já ho předjel zprava ani nevím jakým způsobem. Už netvrdím na moto tady to znám a jsem furt ostražitej a pokud nejsem OK na moto ani nesedám a mé řidičské zkušenosti autem od roku 95, které mám jsou mi k ničemu na motorce je to uplně o něčem jiném. No a když mám tendence .. tak si vzpomenu na náhrobek, ( http://bruntalsky.d...kach-u-20120223.html )kolem kterého jezdím každých 14 dní, kde hoří neustále svíčky a jsem vyléčen.

14.1.2014 v 16:19 | Nahoru | #283
Motorka, výkon, hlava, zkušenosti to je asi dost faktorů, které jsou přímo závislé na nebezpečí motorkáře, ale nesmíme opomíjet další faktor, kterej je asi ještě děsivější a to okolní provoz a už vůbec nemluvin o tom, že spousta lidí neví co je přednost a proto se má jezdit kurva předvídavě a nemyslet si, že když si to ženu po hlavní že mam vždy přednost

6.2.2014 v 04:25 | Nahoru | #284
Jezdím na babettě a za motorkáře se považuji jen když mě někdo na silnějším stroji pozdraví o silnější kubatůře neuvažuji,jednou mi kamoš půjčil enduro 250 a myslel jsem že mi to utrhne ruce Nicméně bydlím u docela frekventované silnice(co se bouraček týče)a na podzim když jsem přijel z výletu tak slyším známé zvuky brzd a praskajících plastů .Takový salto mortále jsem ještě neviděl.Borec na Ktm supermoto příliš heftnul přední brzdu aby nevlít do auta co odbočovalo a letěl i s mašinou 2x přes sebe.Nakonec zůstal pod strojem a hekal o pomoc.Přiběh sem tam ještě v přilbě a zvednul jsem mu mašinu.Mezitím přiběhli cyklisti a ptali se jestli nám nic není si mysleli že jsem batoh borec měl něco s ramenem a mašina krom plastů byla pojízdná.Ale k tématu,vyježděnej byl ale neměl mašinu ještě osahanou.Takže když zahamoval před tím autem tak si neuvědomil že nová má trochu silnější brzdy a letěl.člověk musí být furt ve střehu