globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet Stage 1 na VTR F
24.1.2010 v 19:33
Hoj chalani, zkoušel sem hledat v historii a nenašel, tak kdyby to tu už bylo, tak sorry.

Potřebuju si ujasnit pár věcí, mám Firestorma 03, provoz O5 a mám na něm otevřené laďáky Scorpion, filtr origo papírák. Je nutné ho díky těm laďákům seřizovat, myslím trysky atd.?

Druhá otázka je: Dynojet kit Stage 1. Uvažuju o kitu, tak se chci zeptat těch, kteří nakitovali svoje VTR, jestli pocítily rozdíl. Nevím, jestli označení Stage 1 je nějaká univerzál sada, nebo to musí být STage 1 přímo na VTR popř. jestli je jiná alternativa Dynojetu (třeba levnější).

Třetí otázka: Pokud tedy koupím kit, jak je to časově náročný na instalaci pro mechanika, který to přímo dělá a má k tomu k dispozici brzdu. Četl jsem, že na těch tryskách od Dyna. jsou zářezy pro hrubé naladění za předpokladu laďáků a papírového origo filtru.

Díky moc za rady MAjk

2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F

25.1.2010 v 15:18 | Nahoru | #1
Tak dyno jsem si do VTR cpal a počítej, že když máš jasno, jaké trysky a na jakou polohu jehlu (to je vše, co v Dyno pro vtr najdeš - teda trysky, jehlu s měnitelnou polohou, podložku a vrták na šoupě), tak to jesvižná práce tak na 45 minut - ale pokud to budeš tahat ven 3x a laborovat..:( a za mě, kdy jsem měl BMC, LEO Vince titanium můžu říct, že to byl kurevskej rozdíl! hlavně teda odspodu - prostě najednou šel se sériovým převodem zdvihnout předek k nebi už po 3 tis otáček..ale z vejfucků mě docela třeštila šiška, takže jsem to dal pryč:)

(reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

25.1.2010 v 15:43 | Nahoru | #2

Radek47>Tak dyno jsem si do VTR cpal a počítej, že když máš jasno, jaké trysky a na jakou polohu jehlu (to je vše, co v Dyno pro vtr najdeš - teda trysky, jehlu s měnitelnou polohou, podložku a vrták na šoupě), tak to jesvižná práce tak na 45 minut - ale pokud to budeš tahat ven 3x a laborovat..:( a za mě, kdy jsem měl BMC, LEO Vince titanium můžu říct, že to byl kurevskej rozdíl! hlavně teda odspodu - prostě najednou šel se sériovým převodem zdvihnout předek k nebi už po 3 tis otáček..ale z vejfucků mě docela třeštila šiška, takže jsem to dal pryč:)



No to jsi borec, ja za 45 minut nedostanu ani karburatory ven, natoz upravit a slozit
No a predelaval jsem to taky 3x
Jinak k predmetu dotazu: rozdil je patrny, spotreba dokonce klesla.

(reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

25.1.2010 v 16:36 | Nahoru | #3

Radek47>Tak dyno jsem si do VTR cpal a počítej, že když máš jasno, jaké trysky a na jakou polohu jehlu (to je vše, co v Dyno pro vtr najdeš - teda trysky, jehlu s měnitelnou polohou, podložku a vrták na šoupě), tak to jesvižná práce tak na 45 minut - ale pokud to budeš tahat ven 3x a laborovat..:( a za mě, kdy jsem měl BMC, LEO Vince titanium můžu říct, že to byl kurevskej rozdíl! hlavně teda odspodu - prostě najednou šel se sériovým převodem zdvihnout předek k nebi už po 3 tis otáček..ale z vejfucků mě docela třeštila šiška, takže jsem to dal pryč:)



A prozradíš mě ideální polohu, prosím? pořád tomu nějak nerozumim, jak je to se STAGE1, jestli je to univerzál sada pro motorky s airboxem, nebo to musí být přímo Stage 1 pro VTR?

Takže je to jasný, otevřený laďáky Scorpion mám, koupít filtr DNA a Stage 1.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist