globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet Stage 1 na VTR F
24.1.2010 v 19:33
Hoj chalani, zkoušel sem hledat v historii a nenašel, tak kdyby to tu už bylo, tak sorry.

Potřebuju si ujasnit pár věcí, mám Firestorma 03, provoz O5 a mám na něm otevřené laďáky Scorpion, filtr origo papírák. Je nutné ho díky těm laďákům seřizovat, myslím trysky atd.?

Druhá otázka je: Dynojet kit Stage 1. Uvažuju o kitu, tak se chci zeptat těch, kteří nakitovali svoje VTR, jestli pocítily rozdíl. Nevím, jestli označení Stage 1 je nějaká univerzál sada, nebo to musí být STage 1 přímo na VTR popř. jestli je jiná alternativa Dynojetu (třeba levnější).

Třetí otázka: Pokud tedy koupím kit, jak je to časově náročný na instalaci pro mechanika, který to přímo dělá a má k tomu k dispozici brzdu. Četl jsem, že na těch tryskách od Dyna. jsou zářezy pro hrubé naladění za předpokladu laďáků a papírového origo filtru.

Díky moc za rady MAjk

2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F

24.1.2010 v 21:48 | Nahoru | #1
zdarec, já mám VTR1000F SuperHawk, je to USA verze FireStorma, r.v.98, mám tam pár úpraviček-K&Nko, LeoVince, DynoJet, Powercommander, trošku snížené hlavy, zkrácený sekundár a na brzdě mi to ukázalo 136kobyl, což je proti 98 sériovým kurevsky poznat
Ale určitě v tvém případě, pokud tam máš laďáky a chceš do toho cpat prachy, tak tam drbni káenko a nech to přetryskovat na brzdě, pak už to v podstatě záleží na mechanikovi, jak se mu to podaří naladit a jak dlouho mu to potrvá...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

24.1.2010 v 22:25 | Nahoru | #2

Wencl>zdarec, já mám VTR1000F SuperHawk, je to USA verze FireStorma, r.v.98, mám tam pár úpraviček-K&Nko, LeoVince, DynoJet, Powercommander, trošku snížené hlavy, zkrácený sekundár a na brzdě mi to ukázalo 136kobyl, což je proti 98 sériovým kurevsky poznat
Ale určitě v tvém případě, pokud tam máš laďáky a chceš do toho cpat prachy, tak tam drbni káenko a nech to přetryskovat na brzdě, pak už to v podstatě záleží na mechanikovi, jak se mu to podaří naladit a jak dlouho mu to potrvá...



Woe 136 kobyl, to je sen. Ladit mě to budou v KL Intermotu v HK myslím, že kde jinde by to naladili lépe, než v závodní stáji Nejvíc bude asi stát ta práce Jinak ty Vinčáky máš otevřený bez tlumivek?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

26.1.2010 v 08:35 | Nahoru | #3

Wencl>zdarec, já mám VTR1000F SuperHawk, je to USA verze FireStorma, r.v.98, mám tam pár úpraviček-K&Nko, LeoVince, DynoJet, Powercommander, trošku snížené hlavy, zkrácený sekundár a na brzdě mi to ukázalo 136kobyl, což je proti 98 sériovým kurevsky poznat
Ale určitě v tvém případě, pokud tam máš laďáky a chceš do toho cpat prachy, tak tam drbni káenko a nech to přetryskovat na brzdě, pak už to v podstatě záleží na mechanikovi, jak se mu to podaří naladit a jak dlouho mu to potrvá...



A ted tu o karkulce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist