globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Creptus - homologace - zapojte se do hlasování
 
22.1.2010 v 16:50
Ahoj bikeři . Dnes jsme společně s mým kolegou byli na TÜV, kvůli homologacím našich koncovek CREPTUS, protože Vášemu zájmu o naše koncovky chceme vyhovět.

Chceme Vás tímto požádat, abyste nám na mail: martin.salavec@seznam.cz nebo zde do PM napsali pro jaký konkrétní typ motocyklu máte zájem o homologace.

V současné době můžeme provést homologace jen pro některé typy a zajímá nás, které by to dle Vašeho zájmu měly být.

Moc všem díky za pomoc.

2 reakcí na tento příspěvek Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 13:58 | Nahoru | #1
Abych to upřesnil... mám na R1 04 koncovky na míru (o 10cm kratší), sám jsem nechal odstranit kat, mám tam KN filtr...
a myslim že na 04ku která už něco najezdila je ten výkon luxusní, (měřeno na spojce) když to vemu jaký čísla běžně z brdy lezou když přijede sériovka...
můj graf R1 04 (creptus, no kat a KN)


kámošův graf R1 06 serie s KNkem (stejná brzda)

Ale upřímě každej motor je jinak zajetej, v jiný kondici, takže tohle neberte jako danej rozdíl v nárustu výkonu.. někomu to přidá víc, někomu míň... na 08 to může bejt klidně jiný.. ale odstranění katu bych se nebál.
Jinak pokud dáš svody, chce to doladit.. to už je velkej zásah.. takže PC3, Rapidbike, Ingitech....

edit.. obrázek

Naposledy editováno 24.01.2010 20:55:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 14:22 | Nahoru | #2

Corela91>Abych to upřesnil... mám na R1 04 koncovky na míru (o 10cm kratší), sám jsem nechal odstranit kat, mám tam KN filtr...
a myslim že na 04ku která už něco najezdila je ten výkon luxusní, (měřeno na spojce) když to vemu jaký čísla běžně z brdy lezou když přijede sériovka...
můj graf R1 04 (creptus, no kat a KN)


kámošův graf R1 06 serie s KNkem (stejná brzda)

Ale upřímě každej motor je jinak zajetej, v jiný kondici, takže tohle neberte jako danej rozdíl v nárustu výkonu.. někomu to přidá víc, někomu míň... na 08 to může bejt klidně jiný.. ale odstranění katu bych se nebál.
Jinak pokud dáš svody, chce to doladit.. to už je velkej zásah.. takže PC3, Rapidbike, Ingitech....



zdar, ja jsem koupil od kluku z prospeedu, od pavla. A Vasek Slama tvrdil, ze na 07-08 je to s vyfukem jinak. U 04 to slo- vyndas kat das koncovky a svody a "je to".
Od roku 2007 se prej jednotka uz neda voblbnout a ten katik proste vyzaduje.
Moc tomu nerozumim, podle me (ale jsem JEN teoretik) musi jit kazdymu pocitaci vysvetlit, ze tam ma co chce a doladit pak program tak, aby z nej lezlo to co motor s danym vyfukem a sanim potrebuje - asi to neumi kazdej pepik vomacku z garazovy lhoty, ale teoreticky je kazdej pocitac jen prijimac nul a jednicek. A z toho si vypocitava co potrebuje a vydava zase dalsi pokyny, coz jsou taky jen nuly a jedniciky.

Propto se ptam konkretne na model 07-08.

Ze jsou mechanicky podobny uz mi Saly potvrdil. O tom nepochybuju.. dyt je to skoro stejna r1s vyfukama pod sedlem..

Jsem presvecenej, ze nejak to vyresit jit musi.
Jen by me zajimalo, jak je to slozity, jestli uz dneska (mame 2010) to umi "kazdej slusnej ladic" i kdyz co je to slusnej ladic, ale graf jiste mnapovi. Dalsi vec je, jestli skutecne potrebuju kone navic. Ale pokud bych na svoji mel cokoliv "nad ramec" věšet, tak to musi mit nejaky technicky opodstatneni...
Jinak si na radeji koupim treba sadu kufru... protoze ty pak pouziju na cokoliv jinyho dal...

170 k na 04 asi super, i kdyz je to min nez udava vyrobec, pokud rikas ze to je na spojce.
bylo by zajimavy videt graf pred upravou.
Kazdopadne 150 k na 06 to je hodne blby. Ale bylo by to blby io na zadnim kole.
Proc to tak ma? Ma ji po smrti? Nebo to nema dotazeny to vyladeni? Blbe zajeta?

Dalsi vec
ma smysl kvuli 5k investovat 40.000,-- Kc? Nejsem si jistej.

Kdyz dam koncovky s vetsi pruchodnosti a odstranim katalyzator, muze zustat puvodni jednotka bez uprav? Nebo je treba udelat dalsi veci?
Kdybych chtel koncovky jako ekonomickou variantu nenasilneho zvednuti vykonu a musel bych stejne davat PC, ignitech... tak to ekonomicky smysl ztraci.

Pokud ma byt jedinym efektem koncovek zlepseni zvuku, nejsem si jist, ze ma smysl kupovat nove. A nehrozi pak, pokud budou mit koncovky vetsi pruchodnost, naopak smnizeni vykonu, pokud se neuporavi rizeni motoru? Z duvodu ze tlak vyfuku a data ktery diky tomu jednotka bude dostavat proste nebude to spravne a jednotka diky tomu pojede v nejakem nouzovem rezimu?
Nebo si jednotka umi dopocitat optimum i pro jiny vyfuk (tedy jiny tlak na vyfuku, nejspis jina rychlost opousteni smesi ze spal. prostoru, mozna i jiny teploty atd?) na maximalni seriovy vykon, bez ohledu na emise (pro model 07-08 tomu moc neverim, bal bych se ze to je ze zakona osetreny, treba pro pripad diry ve vyfuku).

Bohuzel jsem ciste teoretik, takze si tui jen tak placam, ale mnalokdy ma clovek moznost se bavit o tehle vecech s nekym, kdo to dela a je ochoten odpovidat na blby otazky.

Naposledy editováno 24.01.2010 14:39:44

(reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 14:25 | Nahoru | #3
Corela91> Ahoj, díky že jsi ho sem dal I díky za komentář...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist