globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Creptus - homologace - zapojte se do hlasování
 
22.1.2010 v 16:50
Ahoj bikeři . Dnes jsme společně s mým kolegou byli na TÜV, kvůli homologacím našich koncovek CREPTUS, protože Vášemu zájmu o naše koncovky chceme vyhovět.

Chceme Vás tímto požádat, abyste nám na mail: martin.salavec@seznam.cz nebo zde do PM napsali pro jaký konkrétní typ motocyklu máte zájem o homologace.

V současné době můžeme provést homologace jen pro některé typy a zajímá nás, které by to dle Vašeho zájmu měly být.

Moc všem díky za pomoc.

1 reakcí na tento příspěvek Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 11:05 | Nahoru | #61
Já osobně bych mrknul do motodatabáze. Vyjel bych si všechny modely do excelu a seřadil je podle počtu a dělal TUV postupně od těch nejrozšířenějších

(reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 11:10 | Nahoru | #62
za me suzuki gsxr 750 k4

Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 11:24 | Nahoru | #63
saly.pce > no, vzhledem k tomu že jezdíám d zahraničí bych uvítal homologaci na Hayabusu.Koncovky mám od minulého léta a tohle mi chybí k dokonalosti.Jinak zvouček je skvělej

(reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 11:38 | Nahoru | #64
RadoTP> Tak to je super nápad, díky za něj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 11:48 | Nahoru | #65

Spijker>R1 07-08
jsou zamenitelny s 04-06? Ale pokud jo, jak to?
Zkusim jednu technickou.. rikalo se ze R1 07 nema smysl davat cely system, ze to jednotka pozna a nic to neda...ze tam ta jednotka ten katik proste chce.. Umi¨te tohle resit? Nebo pak uz "jen" ty koncovky kvuli zvuku?

Mate zmereny kolik vykou prida koncovky konkr u R1 07?
mate zmereny kolik prida u R1 07 cely system?
Jak se to chova bez doladeni - tedy pokud tam "jen" navesim ten vejfuk, pripadne vejfuk a svody?
Musi se pak neco doladovat na brzde, preprogramovavat jednotka, nebo se to resi nejakym Dynojetem ci jinym bazmekem?

Nekde jsi Saly psal, ze mate pobliz brzdu, muzes mi nejak srozumitelne rict co bych "musel" aby vase vyfuky nemeli pouze efekt zvukovej...? kdyz uz na to mam davat nejaky veci neorigo, chtel bych aby to melo technicky opodstatneni... tedy narusrt vykonu, nebo snizeni spotreby (to ale zrovna u tohodle modelu neresim) nebo cokoliv jinyho meritelnyho -jo vim.. zvysena hladina hlucvnosti taky jde zmerit..

Proste.. mate hezky vyfuky... ale bojim se.. ze bych si na to navesel jen mozbna trochu hezci tubusy s lepsim zvukem.. a zvuk bez vykonu - to je jako tunit Renault Thalia



Ahoj, budu se snažit odpovědět postupně na všechny otázky

Koncovky z těchto modelů lze prohodit, ale rozdíl je v mezisvodu. Na dotaz jak to jen řeknu, že v tom zásadní rozdíl není, ty modely nejsou zase až tak rozdílné.

K té technické otázce. Dělali jsme koncovky a mezisvod v rámci reklamy pro Crrelu. Po odstranění katíku byl nárůst cca. 5 koní a rozdíl byl znatelný. Pošli mi do PM svůj mail a já ti pošlu graf z brzdy.

Co se navýšení výkonu týče, tak abys dosáhl maximálního zlepšení tak bys měl vyměnit celý systém, mít otevřený filtr, řídící jednotku PowerCommander či jíné jim podobné a doladit vše na brzdě. To je zaručený nárůst výkonu. Pokud někdo tedy vyměné celý systém, ale neinvestuje do zbytuku věcí, pak výsledek nebude optimální.

Brzda je možná, motorku na ní dovezeme naší dodávkou. Pokud ti jde o nárůst, pak musíš motorku přistavit k nám na dílnu. Ostatní jsem zodpověděl výše.

K tomu poslednímu. Pokud vyměníš koncovky, které mají lepší průchodnost a odstraníš katík, pak nárůst je zaručen. Viz. info výše.

(reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 12:22 | Nahoru | #66
saly.pce> diky za vecnou odpoved

Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 12:29 | Nahoru | #67
Není za co

Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 13:43 | Nahoru | #68
Suzuki SV 650 ....kujem

1 reakcí na tento příspěvek Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 13:57 | Nahoru | #69
SVček je hodně,,,,,to je asi první z favoritů, na které to budeme dělat...pak to zatím vypadá na Bulldoga a ještě tak 8 motorek....na víc zatím nejsou prostředky.

2 reakcí na tento příspěvek Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 13:58 | Nahoru | #70
Abych to upřesnil... mám na R1 04 koncovky na míru (o 10cm kratší), sám jsem nechal odstranit kat, mám tam KN filtr...
a myslim že na 04ku která už něco najezdila je ten výkon luxusní, (měřeno na spojce) když to vemu jaký čísla běžně z brdy lezou když přijede sériovka...
můj graf R1 04 (creptus, no kat a KN)


kámošův graf R1 06 serie s KNkem (stejná brzda)

Ale upřímě každej motor je jinak zajetej, v jiný kondici, takže tohle neberte jako danej rozdíl v nárustu výkonu.. někomu to přidá víc, někomu míň... na 08 to může bejt klidně jiný.. ale odstranění katu bych se nebál.
Jinak pokud dáš svody, chce to doladit.. to už je velkej zásah.. takže PC3, Rapidbike, Ingitech....

edit.. obrázek

Naposledy editováno 24.01.2010 20:55:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 14:22 | Nahoru | #71

Corela91>Abych to upřesnil... mám na R1 04 koncovky na míru (o 10cm kratší), sám jsem nechal odstranit kat, mám tam KN filtr...
a myslim že na 04ku která už něco najezdila je ten výkon luxusní, (měřeno na spojce) když to vemu jaký čísla běžně z brdy lezou když přijede sériovka...
můj graf R1 04 (creptus, no kat a KN)


kámošův graf R1 06 serie s KNkem (stejná brzda)

Ale upřímě každej motor je jinak zajetej, v jiný kondici, takže tohle neberte jako danej rozdíl v nárustu výkonu.. někomu to přidá víc, někomu míň... na 08 to může bejt klidně jiný.. ale odstranění katu bych se nebál.
Jinak pokud dáš svody, chce to doladit.. to už je velkej zásah.. takže PC3, Rapidbike, Ingitech....



zdar, ja jsem koupil od kluku z prospeedu, od pavla. A Vasek Slama tvrdil, ze na 07-08 je to s vyfukem jinak. U 04 to slo- vyndas kat das koncovky a svody a "je to".
Od roku 2007 se prej jednotka uz neda voblbnout a ten katik proste vyzaduje.
Moc tomu nerozumim, podle me (ale jsem JEN teoretik) musi jit kazdymu pocitaci vysvetlit, ze tam ma co chce a doladit pak program tak, aby z nej lezlo to co motor s danym vyfukem a sanim potrebuje - asi to neumi kazdej pepik vomacku z garazovy lhoty, ale teoreticky je kazdej pocitac jen prijimac nul a jednicek. A z toho si vypocitava co potrebuje a vydava zase dalsi pokyny, coz jsou taky jen nuly a jedniciky.

Propto se ptam konkretne na model 07-08.

Ze jsou mechanicky podobny uz mi Saly potvrdil. O tom nepochybuju.. dyt je to skoro stejna r1s vyfukama pod sedlem..

Jsem presvecenej, ze nejak to vyresit jit musi.
Jen by me zajimalo, jak je to slozity, jestli uz dneska (mame 2010) to umi "kazdej slusnej ladic" i kdyz co je to slusnej ladic, ale graf jiste mnapovi. Dalsi vec je, jestli skutecne potrebuju kone navic. Ale pokud bych na svoji mel cokoliv "nad ramec" věšet, tak to musi mit nejaky technicky opodstatneni...
Jinak si na radeji koupim treba sadu kufru... protoze ty pak pouziju na cokoliv jinyho dal...

170 k na 04 asi super, i kdyz je to min nez udava vyrobec, pokud rikas ze to je na spojce.
bylo by zajimavy videt graf pred upravou.
Kazdopadne 150 k na 06 to je hodne blby. Ale bylo by to blby io na zadnim kole.
Proc to tak ma? Ma ji po smrti? Nebo to nema dotazeny to vyladeni? Blbe zajeta?

Dalsi vec
ma smysl kvuli 5k investovat 40.000,-- Kc? Nejsem si jistej.

Kdyz dam koncovky s vetsi pruchodnosti a odstranim katalyzator, muze zustat puvodni jednotka bez uprav? Nebo je treba udelat dalsi veci?
Kdybych chtel koncovky jako ekonomickou variantu nenasilneho zvednuti vykonu a musel bych stejne davat PC, ignitech... tak to ekonomicky smysl ztraci.

Pokud ma byt jedinym efektem koncovek zlepseni zvuku, nejsem si jist, ze ma smysl kupovat nove. A nehrozi pak, pokud budou mit koncovky vetsi pruchodnost, naopak smnizeni vykonu, pokud se neuporavi rizeni motoru? Z duvodu ze tlak vyfuku a data ktery diky tomu jednotka bude dostavat proste nebude to spravne a jednotka diky tomu pojede v nejakem nouzovem rezimu?
Nebo si jednotka umi dopocitat optimum i pro jiny vyfuk (tedy jiny tlak na vyfuku, nejspis jina rychlost opousteni smesi ze spal. prostoru, mozna i jiny teploty atd?) na maximalni seriovy vykon, bez ohledu na emise (pro model 07-08 tomu moc neverim, bal bych se ze to je ze zakona osetreny, treba pro pripad diry ve vyfuku).

Bohuzel jsem ciste teoretik, takze si tui jen tak placam, ale mnalokdy ma clovek moznost se bavit o tehle vecech s nekym, kdo to dela a je ochoten odpovidat na blby otazky.

Naposledy editováno 24.01.2010 14:39:44

(reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 14:25 | Nahoru | #72
Corela91> Ahoj, díky že jsi ho sem dal I díky za komentář...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 14:27 | Nahoru | #73
Spijker> Když budeš chtít, dám ti kontakt na pana ladiče u Prahy, který staví jen závodní stroje a je na tohle nejpovolanější...

(reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 14:58 | Nahoru | #74

saly.pce>Spijker> Když budeš chtít, dám ti kontakt na pana ladiče u Prahy, který staví jen závodní stroje a je na tohle nejpovolanější...



budu urcite rad za kontakt na Pána..

Ja ale hledam nejaky rekneme co nejekonomictejsi reseni.
Libilo by se mi, kdybych vedel ze to prida vykon, dat jen koncovky. Ale bojim se, ze jediny efekt by byl zvuk a mozna i spise snizeni vykonu. Mozna bych nemel zapominat na snizeni hmotnosti. To je rozhodne argument! Hezky zvuk a vyha dolu - OK!
Ale zase si musim vbyt jist, ze to nesnizi vykon, nebo nezhorsi prubeh.
Jasne 07 R1 ma 180 k MOZNA to nepoznam, ale kdyz to dame na brzdu pred a po, a bude to blby.. tak zaplatim brzdu, budu bez vyfuku, protoze si tam preci nedam neco s cim to pojede hur, i kdyz by me to mozna zrychlilo v zatackach (asi ne, na to nejsem dost sikovnej), budu mit hodne blbou naladu... a zkazenej celej den...
Proto patram, zda uz nekdo vi, co se stane, kdyz se namontuje nejaka vec (jen koncovky, koncovky a jen vyndat kat, celej vyf. system, co se k tomu musi doladovat...), a co vsechno to ovlivni a jak konkretne v jaky kombinaci.. Tedy efekt versus cena.
Mam pocit (ale rad bych se mylil) ze Pro zvyseni vykonu je treba vzdy ladit i dale (o sani nemluvme, ale jednotka uz je zasah), proste aby mi to vic řvalo, i kdyz hezky, to je mi malo.
Chci reseni za nejakou prijatelnou cenu. Nechat to poladit u par rekneme renomovanych, at ti tu nejmenuju ve vlaknu konkurenci a naveset na to akrapovice nebo termixy umi kazdy kdo to muze zaplatit. To mi je Creptus sympatictejsi, ale novy vyfuk veci na vejfuk bych koupil stejne jedine s homologaci, dohadovani s nemeckyma policajtama nikam nevede, tedy krome pokuty.

1 reakcí na tento příspěvek Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 15:55 | Nahoru | #75
Najdeš ho tady jako: Murkin...klidně se na mě odkaž Otevřená koncovka s lepší průchodností ti nikdy výkon nesníží. Maximálně se musí doladit směs. Takže tohle se ti fakt nestane. Vždy ti půjde výkon nahoru, protože je lepší a rychlejí spalování.

Jinak nic ekonomičtějšího není....jedině PPC a to taky moc ekonomické není. Jestli máš bajk, který má 180 PS, tak stejně není proč zvyšovat výkon nějak extrémně, protože zvládnout takový výkon v sérii stejně každý neumí.

Homologace ti nezaručí, že nebudou problémy. Koncovky jsou homologované jen když máš namontovanou tlumící vložku...bez ní ti to bude stejně řvát a když tě policajti chytí a změří ti hladinu zvuku, tak ti žádné "E" nepomůže.

(reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 16:44 | Nahoru | #76
saly.pce> jasne.. v říší jen s DB eater... nakonec ho stejne potrebujes i na Hockenheimu apod... S eaterem by to ale projit OPRAVDU melo...

1 reakcí na tento příspěvek Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 17:25 | Nahoru | #77
SLK se nebude taky třeba homologovat?

(reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 18:14 | Nahoru | #78

MAT_H6>SLK se nebude taky třeba homologovat?



Je mi líto, SLK homologovat zatím nebude. Ale časem to možná bude taky. Bohužel je to vše o penězích.

1 reakcí na tento příspěvek Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 18:22 | Nahoru | #79
Výfuky Creptus jsem měl už na dvou moto a absolutní spokojenost. Leoš je machr řemeslník . Hlavně udržet kvalitu výroby a půjde to dobře. Brzy mu dovezu mustr pro svého Urala. Pozdravuj ho od Kopce,naposled jsme se viděli před týdnem na čtyřkolkách. On už bude vědět.

1 reakcí na tento příspěvek Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 18:42 | Nahoru | #80
Ak to tu este nebolo, tak Suzuki GSF 600 Bandit 00-04...

Bez homologizacie som vahal - creptus bude takto jasna volba...

Este otazka: je mozne, ze vysledkom celeho procesu homologizacie (co predpokladam nie je lacna zalezitost) bude aj nejake zdrazenie koncoviek?

(reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 19:01 | Nahoru | #81

Kopec>Výfuky Creptus jsem měl už na dvou moto a absolutní spokojenost. Leoš je machr řemeslník . Hlavně udržet kvalitu výroby a půjde to dobře. Brzy mu dovezu mustr pro svého Urala. Pozdravuj ho od Kopce,naposled jsme se viděli před týdnem na čtyřkolkách. On už bude vědět.



Ahoj, moc děkujeme. Leoše jsem už pozdravoval. Kvalitu si hlídí sám a je to znát Já budu za něj dělat obchody Souhlasím, je to pan řemeslník

(reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 19:05 | Nahoru | #82

moltom>Ak to tu este nebolo, tak Suzuki GSF 600 Bandit 00-04...

Bez homologizacie som vahal - creptus bude takto jasna volba...

Este otazka: je mozne, ze vysledkom celeho procesu homologizacie (co predpokladam nie je lacna zalezitost) bude aj nejake zdrazenie koncoviek?



Mírné navýšení cen se promítne. Správně jsi řekl, že homologace není levná záležitost. Jinak k té homologaci. hodně se to tu šíří jako lavina, ale samotná homologace koncovky není k ničemu, pokud člověk v zahraničí nejezdí s tlumící (homologační vložkou).

Mnoho lidí si myslí, že když koupí homologovanou koncovku a vyndají pro lepší zvuk tlumivku, tak je to stále OK. Opak je pravdou. Pro policii a úřady je zásadní, aby se jiná než originální koncovka nelišila hlukově od originálu nějak zásadně. Takže když koncovku nebude splňovat hlukové normy, stanovené zákonem, tak ani "E" na koncovce od pokuty nezachrání

1 reakcí na tento příspěvek Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 21:28 | Nahoru | #83
Byl bych vděčen za CBR 600F r.v. 2000, konečně bych nemusel po pěkných silnicích (rozuměj jinde jak u nás) jezdit se staženou prdelí že pojedu zpátky vlakem...

V praxi by to znamenalo si potom dokoupit vložku a štítek..? Jak tam tu vložku dostanu..?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 21:57 | Nahoru | #84
dannythreefifty> Vložka se dělá na míru vyndavací, to není problém. Štítek bychom pak dodali s ní.

Nicméně i teď bez homologace, pokud tam budeš mít tlumící vložku, tak budeš bez problémů. Pokud policii neprudíš bezohlednou jízdou, nebo nemáš příliš hlučný zvuk, pak je to nezajímá.

Tlumící vložka je proto, aby zajistil splnění zákonem stanovených hlukových norem. To je to zásadní. Homologovaná koncovka bez vložky bude řvát tak jako tak a policie ti pokutu dá.

1 reakcí na tento příspěvek Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 22:07 | Nahoru | #85
DUCATI 748,749,848,916,996,998,999,1098,1198 dale pak SS 600,750,900 a rada Monsteru

Naposledy editováno 24.01.2010 22:07:57

Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 22:30 | Nahoru | #86
varadero 125

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

24.1.2010 v 23:42 | Nahoru | #87

saly.pce>dannythreefifty> Vložka se dělá na míru vyndavací, to není problém. Štítek bychom pak dodali s ní.

Nicméně i teď bez homologace, pokud tam budeš mít tlumící vložku, tak budeš bez problémů. Pokud policii neprudíš bezohlednou jízdou, nebo nemáš příliš hlučný zvuk, pak je to nezajímá.

Tlumící vložka je proto, aby zajistil splnění zákonem stanovených hlukových norem. To je to zásadní. Homologovaná koncovka bez vložky bude řvát tak jako tak a policie ti pokutu dá.



To je mi celkem jasný, nemám v plánu jezdit v zahraničí bez vložky jen se štítkem, na to nemusej mít ani měřáky stačí strčit kus drátu do výfuku že...
Jde o to u nás jezdit jen tak a když potřebuju vyjet do ciziny šoupnout tam vložku. Ale stále sem se nedozvěděl jak tu vložku do toho laufu dostanu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

25.1.2010 v 06:28 | Nahoru | #88
saly.pce> sedíš na Buse,tak na tu by to taky chtělo .A vzhledem k tomu,že ta se nemění každý dva roky jako většina supersportů tak by to za to určitě stálo.. Malá rada- zkuste vyrábět nějaké fakt origo tvary, protože kombinace " oval,duoval a trioval" z materiálu nerez,titan a karbon dělá skoro každej,kdežto ODLIŠENI se cení...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

25.1.2010 v 08:54 | Nahoru | #89

dannythreefifty>To je mi celkem jasný, nemám v plánu jezdit v zahraničí bez vložky jen se štítkem, na to nemusej mít ani měřáky stačí strčit kus drátu do výfuku že...
Jde o to u nás jezdit jen tak a když potřebuju vyjet do ciziny šoupnout tam vložku. Ale stále sem se nedozvěděl jak tu vložku do toho laufu dostanu



Zezadu do laufu vsuneš tlumítko s požadovaným rozměrem a zespod na koncový trubce přišroubuješ, pokud tam nemáš díru tak to je to nejmenší ji tam vyvrtat, toť vše...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus - homologace - zapojte se do hlasování

25.1.2010 v 09:15 | Nahoru | #90

Džanek>DUCATI 748,749,848,916,996,998,999,1098,1198 dale pak SS 600,750,900 a rada Monsteru



No pane jo...na ty všechny modely na začátku homologaci určitě nezvládneme kvůli financím. Ale psotupně snad ano...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist