globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bohatost směsi
 
8.9.2007 v 20:51
čus, nevíte někdo jak obohatit směs konkrétně u Hondy CBR 125?? díkes
Předchozí
1 2
Následující

Bohatost směsi

8.9.2007 v 21:00 | Nahoru | #1
Dej tam nějakej zasranej vzduchovej filtr :lol:

Bohatost směsi

8.9.2007 v 21:23 | Nahoru | #2
vem hlavni trysku a vrtak ;) :lol:

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

8.9.2007 v 22:17 | Nahoru | #3
Ten přiucpanej filtr je jednodušší :lol:

(reakce na) Bohatost směsi

8.9.2007 v 22:22 | Nahoru | #4
ne ale ted vazne... co treba koupit vetsi trysku :lol: nebo zvednout haldinu karbose jestli by to nestacilo ;)

(reakce na) Bohatost směsi

8.9.2007 v 22:51 | Nahoru | #5
pazduch>>
zační tím proč to chceš dělat ??? dals vejfuk ?,

Bohatost směsi

9.9.2007 v 12:49 | Nahoru | #6
no laďák tam je taky, ale hlavně proto že motor se těžko startuje za studena, střílí to do vejfuku, svíčka je bíla a pomalu klesají otáčky.. tak proto :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

9.9.2007 v 18:09 | Nahoru | #7
skús dať ihlu vyššie... ;)

(reakce na) Bohatost směsi

9.9.2007 v 19:37 | Nahoru | #8
takze, pokud mas podtlakovej karburator a ne strikacku /fakt nevim/ tak ja mam u DRka sroub na stelovani smesi zespodu karburatoru za skrtici klapkou smerem k hlave motoru...tam bys ho mel taky najit... ale pozor, je to jen volnobezná tryska, ale nastelovat se tim da vsechno...pro zacatek bych zkusil tohle...

Bohatost směsi

9.9.2007 v 19:42 | Nahoru | #9
jo nejakej malej sroubek tam je, je jedinej (krome serizeni volnobehu) se kterym se da volne otacet, akorat nevim jestli vysroubovat nebo zasroubovat..

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

10.9.2007 v 21:02 | Nahoru | #10
tak poradí CeBRaři?? jo ještě nemáte někdo servisní manual na tuhle motku?? kupovat ho nebudu.. :)

(reakce na) Bohatost směsi

10.9.2007 v 21:08 | Nahoru | #11
vetsinou to byva cim vic zasroubovanej tim vetsi bohatost ;)

Bohatost směsi

10.9.2007 v 21:12 | Nahoru | #12
zaclo to delat potom cos dal vejfuk?Nebo vejfuk je tam od zacatku?

Bohatost směsi

10.9.2007 v 21:23 | Nahoru | #13
to Susak11>> ja uz jsem to s tim vejfukem koupil.. :thmubup:

to BluePrint>> dikes..

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

11.9.2007 v 16:22 | Nahoru | #14
STIM SROBKEM TO JE TAK ZE U ROVNOTLAKYCH KARBCU SE REGULUJE PALIVO TAKZE KDYZ ZASROBUJES TAK OCHUDIS SMES A NAOPAK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi

11.9.2007 v 18:49 | Nahoru | #15
dakarista650> souhlas.. ja to mam taky tak ze kdyz zasroubovavam tak ochuzuju...

(reakce na) Bohatost směsi

11.9.2007 v 19:51 | Nahoru | #16
Hawk>>
protoze tim mozna prida na spodku ale pri uplne otevrenym soupeti to omezi hlavni tryska takze to bude stejne furt chudy ;)

Bohatost směsi

11.9.2007 v 20:13 | Nahoru | #17
od kdy strileni do vyfuku singalizuje chudou smes? Startuje snad se syticem takze to jde pres trysku sytice bo ne?

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

11.9.2007 v 20:27 | Nahoru | #18
s tim sytičem se to taky nedá moc dobře nastartovat, nvytáhne otáčky musí se mu vždy pomoc plynem a pak drží

(reakce na) Bohatost směsi

11.9.2007 v 22:01 | Nahoru | #19
pazduch> to je snad uplne normalni, studenou jedine pres sytic, a jestli kdyz tomu vrknes plynem sytic drzi otacky tak neni co resit..

Bohatost směsi

11.9.2007 v 22:06 | Nahoru | #20
pazduch: na jedne strane mas sroub na volnobeh a na druhe sroubek na smes ... tot vse viz manual nebo vyrobni plany

Bohatost směsi

11.9.2007 v 22:28 | Nahoru | #21
benjamin: a ty máš ten manuál ve kterym to je?? v tej malej příručče to teda není.. tak mě ho dyžtak pošli na pazduch@seznam.cz díkes :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi

11.9.2007 v 23:50 | Nahoru | #22
VojtasDR: Nesouhlas, spousta karburátorů to má přesně naopak, šroubem se škrtí vzduch. Obecné pravidlo neexistuje. Je třeba kouknout do servisního manuálu nebo mikrofiší, jestli je tam "air screw" nebo "pilot screw". (nebo jak by napsal Nak "fetish screw", protože se v tom lidi rádi vrtají, aniž by to bylo k něčemu dobré :lol: )

HolyLeader: Podle tebe chudá směs do výfuku nestřílí? Prostuduj si, co znamená v karburátoru "lean condition" a jak se projevuje.

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

11.9.2007 v 23:54 | Nahoru | #23
tak teďko už fakt nevim, servisní manuál nemám akorát schéma od karbece a z toho moc nevyčtu :marod:

(reakce na) Bohatost směsi

12.9.2007 v 00:00 | Nahoru | #24
co treba si opsat cislo karbose a pak si to najit na strankach vyrobce nebo podobne ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi

12.9.2007 v 08:04 | Nahoru | #25
No koukam ze "ladiči směsi" opet utoci :D tak drzim palec a hodne stesti. Nak

Bohatost směsi

12.9.2007 v 13:23 | Nahoru | #26
karbec je VK6AB.. nikde o něm nic není

(reakce na) Bohatost směsi

12.9.2007 v 14:51 | Nahoru | #27
to je sice pekny ale co je to za znacku?

edit/

Vergaser
Vergaser / Typ / Bauart VK6AB
Hauptdüse 118 #
Leerlaufdüse 38 #
Leerlaufdrehzahl 1400 ± 100 min-1
Gemischregulierungsschraube 1,75 Umdrehungen
Kraftstoffart bleifrei normal 91 ROZ

edit 2

Vergaser
Vergaser / Typ / Bauart VK6AB
Hauptdüse 118 #
Leerlaufdüse 38 #
Düsennadel, Stellung von oben
Schwimmerstand 13 mm
Leerlaufdrehzahl 1400 +- 100 min1
Gemischregulierungsschraube 1,75 Umdrehungen
Kraftstoffart bleifrei normal 91 ROZ

Bohatost směsi

12.9.2007 v 15:25 | Nahoru | #28
jo je to Kei - Hin

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

16.9.2007 v 17:09 | Nahoru | #29
taky by se hodil manual kde je ten ventil na tu smes kdyz v obycejnem je jen volnoběh :cool:

(reakce na) Bohatost směsi

16.9.2007 v 17:27 | Nahoru | #30
asi mas na tom karburatoru hodne nastavoavacich cerviku - sroubu co :lol:
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist