bmw_r1300gs_cartec





Téma: ° Enduro fotky °
 
17.1.2010 v 15:28
Nahodte fotky co pro vas znazornuji v nejake forme slovo "enduro" nemusi byt vase (v mem pripade), urcite budete vedet co myslim
ps: prosil bych zadne fotky mimo tema ci vohrane... nevhodne.. takove budu mazat



E: Kazdy endurar co toto vlakno otevre "musi" (mohl by) sem dat 1-2 fotky (svoje nebo cizi) co pro neho enduro znamena.
Inspirace popriklad tato KTMka


Naposledy editováno 17.01.2010 16:24:47

(reakce na) ° Enduro fotky °

9.12.2015 v 08:21 | Nahoru | #24991
assassin> taky sem si všimnul tvýho dotazu. A myslím že to mám tak nějak nastavený jako ty, 2T lepší nářadí, víc mě baví, atd atd. Ale nakonec sem "na starý kolena" stejně koupil 450. Protože když už se jedu projet tak většinou s uplnejma hobíkama na to mi 450 uplně stačí a přes všechny možný výhody 2T, 450 je prostě blbuvzdorná. Udelám vzduchovej filtr, umeju to nemusím na to sahat při mím nájezdu km. Natankuju na pumpě bez oleje. Když někde s hobíkama potřebuju jet kus po silnici tak mě to nerve uši, že bych to nějak trápil. 450 je taková civilnější. Pořád je to závodní enduro a dá se na tom ledasco předvézt ale když na tom pojedeš jako zdechlina po lese vejletem tak to nevypadá tak blbě. Když se budeš šourat na 2T tříkuli a z vejfuku ti poteče volej bo tomu nevodevřeš tak je to takový divný. Tot muj pocit.

jediný co mě vadí že mám pořád vymlácenou baterku jak na tom jedu párkrát za rok, takže asi jedině to mít napojený na nějaké nabíječce udržovací. Tomu moc nerozumím takže nevím jestli je to řešení.

(reakce na) ° Enduro fotky °

9.12.2015 v 08:22 | Nahoru | #24992
assassin> taky sem si všimnul tvýho dotazu. A myslím že to mám tak nějak nastavený jako ty, 2T lepší nářadí, víc mě baví, atd atd. Ale nakonec sem "na starý kolena" stejně koupil 450. Protože když už se jedu projet tak většinou s uplnejma hobíkama na to mi 450 uplně stačí a přes všechny možný výhody 2T, 450 je prostě blbuvzdorná. Udelám vzduchovej filtr, umeju to nemusím na to sahat při mím nájezdu km. Natankuju na pumpě bez oleje. Když někde s hobíkama potřebuju jet kus po silnici tak mě to nerve uši, že bych to nějak trápil. 450 je taková civilnější. Pořád je to závodní enduro a dá se na tom ledasco předvézt ale když na tom pojedeš jako zdechlina po lese vejletem tak to nevypadá tak blbě. Když se budeš šourat na 2T tříkuli a z vejfuku ti poteče volej bo tomu nevodevřeš tak je to takový divný. Tot muj pocit.

jediný co mě vadí že mám pořád vymlácenou baterku jak na tom jedu párkrát za rok, takže asi jedině to mít napojený na nějaké nabíječce udržovací. Tomu moc nerozumím takže nevím jestli je to řešení.

1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

10.12.2015 v 11:54 | Nahoru | #24993
Kubajz: dik, kazda rada dobra k zamysleni ja musim tu 350 nekde vyzkouset, ve vyberu je te300 a fe350 a ten 2t bude skoro stejnej jako berg co jsem mel...
Ja letos vyjel 1l oleje, tzn nakej 50l benzinu, to je tak 20-30hod? S timhle najezdem me u novy motorky servis zas tak moc trapit nebude - proto uz jsem zaradil do vyberu i 4 takt :)
Jasne ze s 300 jedu vetsinu casu pod priverou, ale kdyz to neni extra technicky v lese tak se to da i sem tam otevrit, obcas jsem si rikal, ze by to mohlo jet i vic :)
Preci jen to neni malo penez, nejakou chvili bych si to rad nechal a nerad bych za rok drbal hlavu.. Ikdyz prodat se to da vzdy, berga jsem taky neplanoval prodavat po roce :)

Taky mi prijde ze je 2t v lese min slyset - kdyz se jede pod priverou tak je fakt tichoucka, bracha ma starou 410 se seriovym vyfukem a otec rika ze jeho slysi uz zdaleka a o tom ze prijizdim ja ani nevi...

Ty 350 ale letos kupuji i zaprisahli zastanci 300t 2t tak na tom neco bude

Ad baterka, oni ty ostry asi moc nenabiji ... Ja tam mel lithiovou a fungovalo to ok (kdyz pominu ze ten starter na ktm 2taktech stoji za hovno) udrzovaci nabijecka u oloveny baterky je ok reseni...

Naposledy editováno 10.12.2015 11:56:12

° Enduro fotky °

10.12.2015 v 17:18 | Nahoru | #24994
Přidávám druhé video z našeho poježdění:

(reakce na) ° Enduro fotky °

10.12.2015 v 17:35 | Nahoru | #24995
assassin> K těm startérům KTM 2T... mám malou vychytávku, já osobně na ni nepřišel, ale údajně to bylo současně zkoušený na více motorkách a výrazně to prodloužilo životnost. Zespod deklu startéru je malá dirka aby odtékala voda ven, odvzdušnění, jenže to neplní účel a dostává se dovnitř bahno a voda a to prý dělá neplechu. Zespod do víka mám našroubovanou jakousi průchodku a na ní je nasazená hadička vyvedená až pod nádrž + víko daný na silikon. Studenou motorku startuju pákou, jinak startérem, 140 mth bez jedinýho problému, tak 1x za 50mth to sundám, ozubená kolečka vyčistím a drobet máznu nějakým lojem.

1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

10.12.2015 v 17:51 | Nahoru | #24996
Kralik: jo to znam - dokonce se to upravuje tak ze se to dole utesni, nahore co jdou draty tim humovym spalkem se dava pruchodka - jako odvetravani a pak se da dovnitr nalejt par mililitru oleje a tim uz jsou kola namazana a vydrzi to pak vic.
Ja jsem na husabergu komplet vnitrek vymenil za ten z 2015+ modelu - je tam lehci prevod. Vsechny kluzny pouzdra novy atd - taky to pak za tepla makalo ok, ale unstudenyho motoru ani omylem. Je to takova docela zvlastnost - prodavat motorku co startuje jen za urcitych okolnosti :)

(reakce na) ° Enduro fotky °

10.12.2015 v 18:09 | Nahoru | #24997
assassin> Ano, taky to tak v partě děláme s tím olejem Startuje to za tepla i za studena a vevnitř pořád prý jako nové

° Enduro fotky °

11.12.2015 v 19:49 | Nahoru | #24998
Pokud to nestartuje, tak novy bendix, vesmes tak odejde kolem 100 Mh
Dal jsme novy i protikus z modelu 2015 a ten má rychlejsi prevod a uz to zas maka jak ma

° Enduro fotky °

12.12.2015 v 20:13 | Nahoru | #24999
Zdarec, tak ať jenom nevočumuju. Startér na 2T je u KTM provedenej šíleně. Blbě se to skládá, funguje to na heslo a ještě to vydává hrozivý zvuky, když už se to náhodou točí. Když jsem před čtyřiceti hodinama dělal komplet motor, celej ten orloj včetně komutátoru a ložisek startéru jsem vyčistil a namazal. Zapalování na silikon a asi decku oleje dovnitř, Dvacet hodin fungoval, ale pak to zase začalo. Za mě jde startér přes zimu dolů, objednávám víko bez zbytečných nálitků a bude klid. Pořád ještě věřím tomu, že startér na 2T prostě nepatří. Možná je to tím, že jsem začínal na tm, nebo tím, že jsem si školením ve startování pákou prošel s 610.

Nějakou fotku sem taky hodím.




° Enduro fotky °

12.12.2015 v 20:24 | Nahoru | #25000
dawe: ja to nakonec fungovat prinutil, ale konstrukcni reseni to neni dobry... taky jsem rikal ze je to na 2t k nicemu, ale kdyz jsem se zacal pokouset o nejakej narocnejsi teren tak jsem byl rad za to je, uplne vytavenej uprostred pole z kamenu u nas v prostoru na dopadove plose, kde mi to zdechlo kazdejch 10m 3x jsem byl rad za to ze to jde navrcet tlacitkem

beta to ma resene o dost lip a porad jeste o ni sem tam trosku premyslim... ale ale asi porad verim tomu ze berg...teda husqvarna je lepsi volba...

1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

12.12.2015 v 22:10 | Nahoru | #25001
Husqvarna (Berg/KTM) má jednu výhodu, kterou jí nikdo nemůže odepřít a kvůli čemu jsem si husara pořídil i já. Díly na to koupíš v každý stodole. Předtím jsem měl tm 300 en. Starou, vylítanou vránu, kterou jsem si udělal. Nakonec jí sdědil kmet. I když jsem s ní byl spokojenej, už bych do ní nešel. Běžný díly žádnej problém, ale potom narazíš na jeden z dvaceti, kterej má ddací lhůtu pět tejdnů a ty bez něj nesložíš motor. Tohle se ti prostě u Kusabrny nestane.

Je fakt, že minový pole, o kterým mluvíš, projedu dvakrát za rok a je to trápení, ale abych kvůli tomu každých třicet hodin rozebíral tři dekly na zapalování, přesně to tam ze sebe vyndaval a preparoval, to mě teda vůbec nehne. V tom případě jsem mohl jít do 4t.

A zase fotka.








(reakce na) ° Enduro fotky °

13.12.2015 v 12:03 | Nahoru | #25002
dawe89> Zajímavé, co člověk, to názor. Moje EXC 2013 během 140mth nemělo jediný problém. 110mth mám natočeno já. Výhodu má v nějakým kriminálu, kde je člověk rád, že se na tom vůbec udrží.

1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

13.12.2015 v 18:50 | Nahoru | #25003
Slyšel jsem, že od roku 2012 už startér funguje. Nevím jaký máte ročníky, ale já se s tím na 2008 trápím taky pořád. Mně to nevydrží ani těch 30mth, sotva 10. Každopádně zkusím to utěsnit a dát olej. Takhle jak je to originál se mi namazání neosvědčilo, to pak přestalo jít ještě dřív. Spíš jsem to jen očistil čističem brzd a doufal že 10 hodin na to nebudu muset sáhnout...

(reakce na) ° Enduro fotky °

13.12.2015 v 19:28 | Nahoru | #25004

PiwisX píše: Slyšel jsem, že od roku 2012 už startér funguje. Nevím jaký máte ročníky, ale já se s tím na 2008 trápím taky pořád. Mně to nevydrží ani těch 30mth, sotva 10. Každopádně zkusím to utěsnit a dát olej. Takhle jak je to originál se mi namazání neosvědčilo, to pak přestalo jít ještě dřív. Spíš jsem to jen očistil čističem brzd a doufal že 10 hodin na to nebudu muset sáhnout...



Nevim jiste od kteryho roku - trosku se to lisilo berg/ktm, ale je tam silnejsi starter - 350vs 430W nebo tak nejak. Ja mel na 13 bergu uz ten silnejsi. Dalsi zmena je od 2015 - jinej prevod starter/helix - vic do pomala. Ten jsem tam dal kdyz jsem to opravoval, zasadni rozdil jsem ale nezaznamenal.
Jestli koupim znova 300 - predelam to na olej - tzn utesnit.

° Enduro fotky °

13.12.2015 v 20:00 | Nahoru | #25005
Co jsem po fórech četl, určitej druh oleje by nemusel dělat dobře statoru zapalování, ale dál jsem to nezkoumal. Když bude zima zlá a bůh dá, rozeberu bendix, kouknu na něj a zkusím ho předělat tak, aby fungoval. Je to jedinej člen, kterej mi tam přijde vyloženě nedomyšlenej.
Dopadlo to teda tak, že si startér nechám v tom případě, že bude točit, i za cenu výroby úplně jinýho bendixu (nebo radši volnoběžky). Assassinovi a Králíkovi musím v tomhle dát za pravdu.





° Enduro fotky °

13.12.2015 v 23:05 | Nahoru | #25006
Ono třeba i startéry na 4T třeba na EXC 350 podle mě stojí za prd Co 350 to vidím že točí točí a pak možná po 5 vteřinách chytne... když to srovnám s mojím Husarem tak ten chytne nahned... jen jednou za 90mth se mi stalo že nechtěl nastartovat a to to trvalo jen pár minut jinak si na starty jak studený tak teplý nemůžu ztěžovat

° Enduro fotky °

13.12.2015 v 23:38 | Nahoru | #25007
dawe: skoda, ze jsem dal bendix z meho berga novemu majiteli - nic mu nebylo, jen jsem ho vymenil za ten s jinym prevodem - mohl jsem ti ho nechat....
jinak nahradit ho volnobezkou nepujde.... musel bys to predelat na olejovou napln a ty pouzdra by chtely predelat na loziska...
u4t to funguje, protoze je to komplet v oleji - soukoli az na to posledni ke starteru se toci porad, to posledni je oddeleny volnobezkou - v te suche skrini by to semlelo ozubeni hned....
problem toho bendixu je podle me jen haklivost na bordel, na oxidaci a opotrebeni kvuli bordelu - tzn kdyz to viko utesnis abys v brodu nenebral vodu a udelas nahoru odvetrani, verim tomu ze bendix bude makat ok...

motorovej olej tam bude fungovat - je to tak ve vsech 4t a pochybuju ze tenhle altik ma jinou izolaci nez vsechny ostatni....

° Enduro fotky °

14.12.2015 v 20:06 | Nahoru | #25008
Rozebíral jste nědko ten bendix? Mně zaboha nešla sundat ta segrovka co tam je. Ale podle obrázku to vypadá, že postačí ta segrovka vyndat a pak by to mělo jít celý rozebrat... Případně nějaká vychytávka jak s ní ven?

° Enduro fotky °

14.12.2015 v 20:16 | Nahoru | #25009
Piwis: myslim, ze jsem to mel rozebrane, jde to zmacknout do sebe, tim se ta segrovka odkreje a pak jde normalne vyndat - jestli si to dobre pamatuju.

1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

15.12.2015 v 20:33 | Nahoru | #25010
PiwisX: Je to tak, celý pohromadě to drží jenom ségrovka, kterou tvoří kus stočenýho drátu. Mě už se nepodařilo jí dát původní tvar, když jsem jí dával zpátky, ale je tam. Jde dolů pěkně blbě, ale jde to. V tomhle případě se asi s demontáží nepočítalo. Není taky proč.




(reakce na) ° Enduro fotky °

16.12.2015 v 14:18 | Nahoru | #25011
dawe89> To jsem nechtěl slyšet Chci to přes Vánoce zkusit utěsnit a dát na olej, tak jsem to chtěl pořádně vyčistit celý...

° Enduro fotky °

17.12.2015 v 07:06 | Nahoru | #25012






tady jedna letní vzpomínka

° Enduro fotky °

17.12.2015 v 07:12 | Nahoru | #25013
a ještě jedna




° Enduro fotky °

17.12.2015 v 07:14 | Nahoru | #25014






i takhle se dá jezdit

Naposledy editováno 17.12.2015 07:16:53

1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

17.12.2015 v 09:00 | Nahoru | #25015
Mal som uz na viacerych 2T starteroch rozobrany bendix - ked to uz budes mat otvorene - skontroluj strunku ktora drzi tie 3 "kamene" - ak nebude uplne fit (na jednom som ju videl aj uplne rozpadnutu) tak kup v KTM novu a vymen.

(reakce na) ° Enduro fotky °

17.12.2015 v 10:39 | Nahoru | #25016
jojkoz> Díky za info Tu strunku koupím možná radši rovnou novou.

° Enduro fotky °

17.12.2015 v 16:27 | Nahoru | #25017




° Enduro fotky °

17.12.2015 v 20:44 | Nahoru | #25018
Přidávám další video s AJP PR5



Pokud ještě nemáte odběr, určo dejte!

° Enduro fotky °

24.12.2015 v 15:44 | Nahoru | #25019
Všem enduristum přeji veselé vánoce a hlavně hodně zdraví

° Enduro fotky °

26.12.2015 v 16:34 | Nahoru | #25020
Taky přeju všem endurákům zdraví a hodně km bez nehod a myslivců












Naposledy editováno 26.12.2015 16:35:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist