globalmoto_kveten





Téma: Vyjednaní slevy nového motocyklu
 
17.1.2010 v 11:09
Zdravím,
prodejci motocyklů, automobilů, či jokéhokoliv jiného zboží, často mívají různé prodejní akce, slevy, nebo výprodeje např. lonských modelů. Přesto na tom pochopitelně stále vydělávají.
A tak bych měl otázku,nevíte, nebo nemáte někdo osobní zkušenost, okolik % nabo částku může a je ochotny prodejce při jednání snížit cenu motorky. Je možné, např.prodat nový model motocyklu za výprodejní cenu staršího lonského modelu? Přičemž i tak, bude mít prodejce zisk?
Děkuji za případné odpovědi. Jarda

3 reakcí na tento příspěvek Vyjednaní slevy nového motocyklu

17.1.2010 v 19:30 | Nahoru | #1
nechápu proč stejná italská motorka stála v norimberku o 70 tisíc míň než v praze a ještě míň chápu,proč je to stejný se škodovkou,napadá mě jediná možnost,český obchodníci jsou gauneři

(reakce na) Vyjednaní slevy nového motocyklu

17.1.2010 v 20:58 | Nahoru | #2
motocvok> ...český obchodníci jsou gauneři !

.........takže dle tebe je vlastně každý obchodník gauner!!.......co myslíš, co je lepší pro obchodníka prodat 1 ks motocyklu s velikým ziskem nebo 10 ks motocyklů s menším ziskem!?

.....a jak bylo psáno výše, porovnej si prodeje v ČR a jiných státech EU viz. Italy nebo Germany!

Naposledy editováno 18.01.2010 08:16:00

(reakce na) Vyjednaní slevy nového motocyklu

18.1.2010 v 01:32 | Nahoru | #3

motocvok>nechápu proč stejná italská motorka stála v norimberku o 70 tisíc míň než v praze a ještě míň chápu,proč je to stejný se škodovkou,napadá mě jediná možnost,český obchodníci jsou gauneři



důvod je kupní síla obyvatelstva a z toho se odvíjející cenová strategie, výrobce resp. výhradního dodavatele pro daný trh a neplatí to jen pro motorky, ale prakticky pro každý produkt, ve zmiňovaném německu mají mnohem větší trh, lidé mají větší kupní sílu a proto odeberou větší množství nějakého produktu a výrobci se vyplatí dát nižší cenu neb ví, že bude mít zisk, který by sice měl při prodeji menšího množství produktu za vyšší cenu, ale existuje i jiná důležitá tržní veličina a to je podíl na trhu. pak vznikají takové paradoxy, že např. Ducati je i přes všechny logistický náklady levnější u oficiálního prodejce v USA než oficiálního prodejce v Boloni, který si tu motorku mohl na krám v podstatě dostrkat z fabriky.

(reakce na) Vyjednaní slevy nového motocyklu

18.1.2010 v 05:16 | Nahoru | #4

motocvok>nechápu proč stejná italská motorka stála v norimberku o 70 tisíc míň než v praze a ještě míň chápu,proč je to stejný se škodovkou,napadá mě jediná možnost,český obchodníci jsou gauneři



A to, že přes tohle vše vydělá ten německej kšeftman víc chápeš?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist