globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kaše v předním tlumiči, proč?
8.1.2010 v 22:47
Už podruhé (zase po dvou letech) měním olej v předních tlumičích a mám stejnou zkušenost jako minule. Starej olej v jednom tlumiči OK a ve druhým strašně černej a daleko hustší (minule to ale byl ten druhej tlumič, pokud sem si to poznamenal ovšem dobře). Tak sem udělal 2x proplach, ale stejně nic moc, pořád když vytékají poslední zbytky, tak je to špína (víc oleje sem neměl). Mám koupit ještě litrovku (do vidle dávám 0,3 l) a udělat ještě proplach? Říkám si, jestli abych tím, že teď ušetřím 300 nedal pak víc za repasi... Díky za rady a postřehy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

13.1.2010 v 11:03 | Nahoru | #1

Honza-TA>tohle by mě zajímalo neb do toho moc nevidím - jak se udávají parametry hydraulickéhé oleje? jde mi o hydraulický olej sae10 aleu hydraulických olejů jsem sae moc udávat neviděl?



Hele v praci pouzivame treba hydraulicky olej Exxon Mobil DTE 24. Ma stejnou kinematickou viskozitu ja Motul Fork Oil 10W coz je zasadni pro vlastni funkci tlumiče. Podle specifikace je určen do vysoce zatižene hydraulicke mechanismy kde se vyžaduje odolnost proti opotřebení (mazání), odolnost proti zpěnění, odolnost proti korozi a tvorbě kalů a dlouhé výměnné intervaly. Osobně nevidím důvod, proč by se takový olej neměl použít do vidli, opravte mě mýlím-li se

(reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

13.1.2010 v 11:34 | Nahoru | #2

PetrVTR_new>Hele v praci pouzivame treba hydraulicky olej Exxon Mobil DTE 24. Ma stejnou kinematickou viskozitu ja Motul Fork Oil 10W coz je zasadni pro vlastni funkci tlumiče. Podle specifikace je určen do vysoce zatižene hydraulicke mechanismy kde se vyžaduje odolnost proti opotřebení (mazání), odolnost proti zpěnění, odolnost proti korozi a tvorbě kalů a dlouhé výměnné intervaly. Osobně nevidím důvod, proč by se takový olej neměl použít do vidli, opravte mě mýlím-li se



ja souhlasim, dost mozna kdyby se to podrobilo testum tak by byly vysledky lepsi nez u spesl vidlicovejch..

(reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

13.1.2010 v 13:34 | Nahoru | #3

PetrVTR_new>Hele v praci pouzivame treba hydraulicky olej Exxon Mobil DTE 24. Ma stejnou kinematickou viskozitu ja Motul Fork Oil 10W coz je zasadni pro vlastni funkci tlumiče. Podle specifikace je určen do vysoce zatižene hydraulicke mechanismy kde se vyžaduje odolnost proti opotřebení (mazání), odolnost proti zpěnění, odolnost proti korozi a tvorbě kalů a dlouhé výměnné intervaly. Osobně nevidím důvod, proč by se takový olej neměl použít do vidli, opravte mě mýlím-li se



jj díky za info, taky mi to nedalo tak jsem kolem toho hledal na netu a v podstatě je to tak jak říkáš - požadavky jsou podobné - odolnost proti opotřebení, stabilita, pěnění atd. jen mi nebyl jasný ten převod sae vs. iso - ale i tam už jsem našel několik převodů přes viskozitu s vysvětlením

ostaně řeším to protože do hydraulické spolkyje doporučen minerální olej sae10 a jmenovitě Motorex Hydralic Fluid 75 - 100ml za 150 Kč a tak jsem dumal co je na tom tak speciálního, že to stojí tolik a v podstatě jde o klasickou hydralickou kapalinu

a u tlumičů mi pořád přijde lepší dát normální olej a měnit ho každou sezónu než ten nejdražší a nechat ho tam bez výměny
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou z těchto dvou motorek [1, 2] Honda CBF 250, Honda VTR 250 matej20 35 27.10.2023 v 16:12 Oki
aku moto na zaciatok pre nizsiu zen... [1, 2] Honda CBF 250, Honda CBF 125 J-Girl 37 1.9.2023 v 11:24 Metric
W5 suché mazivo na řetězy z Lidlu Honda CBF 250 Mike70 20 3.6.2023 v 09:08 Jerry_jr
CBF 250 zvuk motoru Honda CBF 250 nenazranej 13 9.9.2022 v 22:43 nenazranej
CBF 250 kontrola napínáku Honda CBF 250 nenazranej 6 25.8.2022 v 10:28 nenazranej


TOPlist