globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kaše v předním tlumiči, proč?
8.1.2010 v 22:47
Už podruhé (zase po dvou letech) měním olej v předních tlumičích a mám stejnou zkušenost jako minule. Starej olej v jednom tlumiči OK a ve druhým strašně černej a daleko hustší (minule to ale byl ten druhej tlumič, pokud sem si to poznamenal ovšem dobře). Tak sem udělal 2x proplach, ale stejně nic moc, pořád když vytékají poslední zbytky, tak je to špína (víc oleje sem neměl). Mám koupit ještě litrovku (do vidle dávám 0,3 l) a udělat ještě proplach? Říkám si, jestli abych tím, že teď ušetřím 300 nedal pak víc za repasi... Díky za rady a postřehy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

10.1.2010 v 15:39 | Nahoru | #1
Ďuričko22> Tam je těch možností celá řada podle typu motocyklu. Většinou stačí při rozborce vymýt a tlakový vzduch. Kontrola pružinky a volného chodu osy ventilu.Je to ale skoro v každé vidlici jinak a většinou to nyvyžaduje nějakou extra péči. Pokud máš na mysli TL 100 tak tu jsem nikdy rozebranou neviděl

(reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

12.1.2010 v 17:30 | Nahoru | #2
babajezi> Stejně dík

(reakce na) Kaše v předním tlumiči, proč?

13.1.2010 v 11:33 | Nahoru | #3

babajezi>Ďuričko22> Tam je těch možností celá řada podle typu motocyklu. Většinou stačí při rozborce vymýt a tlakový vzduch. Kontrola pružinky a volného chodu osy ventilu.Je to ale skoro v každé vidlici jinak a většinou to nyvyžaduje nějakou extra péči. Pokud máš na mysli TL 100 tak tu jsem nikdy rozebranou neviděl



rebound ventil jsou vlastne dva.. jedno pro lowspeed okruh .. jehla+pruzinka+tycka jak si psal.. zkontrolovat chod, vyfoukat max.. ono v serii je ta jehla stejne takovy poleno ze ten ventil vlastne ani nic nereguluje.. hispeed okruh je tvorenej pistem s planzetkama v cartridgi... to myslim Duricko myslel.. obavam se ze pri beznem "cisteni" staci zapumpovat v nejakem tom cisticim mediu, opakovat dokud tece bordel.. samo jde cartridge rozebrat, ale neni to snadny, zacatecnikum tyhle pokusy nedoporucuju.. ja kdyz sem cartridge oteviral poprve tak sem bral znicenou vidli z bouracky a kartridge jsem pri otevirani poskodil..

ad olej, castecne souhlasim... bezny motorky maj vetsinou ve vidli takovou techniku ze je celkem fuk jakej olej... ale dnes uz jsou stroje co maji vnitrky vidlic dost podobne specialum pred lety... stelovatelne hi speed-lo speed okruhy atd, tam uz by rozdil byt mohl... u SVcka, XJR apod vidli bych to neresil vubec.. u gsxr1000, R1 apod uz bych s tim tvrzenim ze tam muze prijit tenhle mix byl opatrnejsi.. ono ostatne i teplotni stalost oleju 15W neni asi nic moc.. proto jsou vetsinou "zavodni" vidlice navrzeny na 5W olej...

ono stelovaky lowspeed okruhu naklikam na hustejsi olej.. ale malokdo si na ten jinej olej prehazi planzetky v hi speed ventilech... ikdyz ono malokdo pozna co odpruzeni dela...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou z těchto dvou motorek [1, 2] Honda CBF 250, Honda VTR 250 matej20 35 27.10.2023 v 16:12 Oki
aku moto na zaciatok pre nizsiu zen... [1, 2] Honda CBF 250, Honda CBF 125 J-Girl 37 1.9.2023 v 11:24 Metric
W5 suché mazivo na řetězy z Lidlu Honda CBF 250 Mike70 20 3.6.2023 v 09:08 Jerry_jr
CBF 250 zvuk motoru Honda CBF 250 nenazranej 13 9.9.2022 v 22:43 nenazranej
CBF 250 kontrola napínáku Honda CBF 250 nenazranej 6 25.8.2022 v 10:28 nenazranej


TOPlist