globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátor Kawasaki ZZR 1100 potlaky
 
28.8.2007 v 16:26
Zdrávím, neporadí mě někdo ohledně karburátoru na ZZR 1100 s podtlakama?
Motor (písty) se mi na volnoběh hádají a jde napravidelně. Mám nové svíčky cca 1500km i když ta 1 mě oděšla a dal jsem novou, tak motor pořád jde nepravidelně. Jak ale přidám plyn tak to jede, a někdy jde motor pěkně i na volnobeh. Může to být synchronizací? že se mi třeba 1 válec moc topí benzínem a proto i ta svíčka odchází? A kolik tak asi stojí seřízení potlaků? Nebo si to mohu seřidit sám? Pokud seženu budíky? A ještě mi to celkem dlouho trvá než to chytne za tepla. :( Tak pokud budete někdo něco tušit, tak budu rád když písnete. Dík

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor Kawasaki ZZR 1100 potlaky

10.9.2007 v 20:30 | Nahoru | #1
No tak sem to konečně rozebral a zjistil jsem, že mi uplně chči první karbec. Proto odcházela ta svíčka. Ted je otazka proč to dáva tolik paliva. Možná plovák špatný ne? A co se týče sinchronizaci tak to zkusím s tou vodou v hadičkách, akorád mám strach at to tu vodu nenasaje. A airbox ten musím nechat sundanej. To sem zvědav :/

(reakce na) Karburátor Kawasaki ZZR 1100 potlaky

10.9.2007 v 20:34 | Nahoru | #2
ciman>bud vadny plovakovy ventil, a nebo se taky obcas podelaji tesnici o-krouzky mezi sedlem ventilu a telem karburatoru. Rozbrat, najit zavadu, opravit.

Setkal sem se s jednou ZXR400 - mela zavadu na o-krouzcich ve vsech karburatorech. A jelikoz do karburatoru jde palivo tlakem cerpadla, tak se to po chvilce behu ulilo a zdechlo. Stacilo vymenit o-kouzky a voala, jela. Nak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist