1 reakcí na tento příspěvek Nabíječka Lidl
--Takže nejprve jsem u auta přes noc zapnul parkovačky aby bylo co nabíjet. Do rána se ovšem neplánovaně 45Ah/12V akumulátor totálně vytřískal takže ho bylo nutno pár minut oživovat klasikou.
--Lidl nabíječka zapojena přes zásuvkový watmetr a nastaven režim "zima". (Proud na sekundéru (výstupu) nabíječky jsem neměřil, nechtěl jsem nabíjecí cyklus přerušovat.)
--Dle přiloženého grafu nabíječka jela do cca 13,6V na plný výkon. Poté se zřejmě nabíjecí proud snížil, na což usuzuji dle poklesu svorkového napětí akumulátoru a sníženého příkonu nabíječky na 18W.(Proč nekoresponduje proud 0,23A s příkonem 21W naměřeným watmetrem nevím. Každopádně 0,23A odpovídá 60W, které deklaruje výrobce.)
--mezi půlšestou a půlosmou hodinou večerní došlo k přepnutí režimu nabíjení na režim udržovací. Nevím zda napětí při přepnutí dosáhlo 14,7V, ale dle grafu k tomu bylo daleko. Potěšila mě hodnota příkonu nabíječky při udržovacím režimu, a to 6W, takže nabíječka může běžet klidně celou zimu. V tuto chvíli byla provedena zkouška nastartování motoru a byla úspěšná. Prostě nebylo poznat že ráno byla baterka total šlus. (Že není zdaleka nabito na 100% je mi jasné, zřejmě to není ani potřeba.)
[img]
Naposledy editováno 22.10.2011 21:48:25