Nedisponuje někdo z Vás grafem výkonu motoru v závislosti na teplotě nasávaného vzduchu?
Nebo popř, ideální teplota nasávaného vzduchu pro ideální výkon motoru?
PS: připadá mi,že pokud je vzduch chladnější pod cca 15 °C tak to šlape tak nějak lépe , a nebo je to subjektivní pocit?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv teploty vzduchu na výkon motoru
Mirek12>
Spis nez o turbu bych se na tomhle motorkarskem foru bavil o kompresoru i kdyz to stim tesnenim zajimave. 200 mbar neni zas tolik a v tomhle pripade bych to videl na problem chlazenijako takoveho.
babuka>Spis nez o turbu bych se na tomhle motorkarskem foru bavil o kompresoru i kdyz to stim tesnenim zajimave. 200 mbar neni zas tolik a v tomhle pripade bych to videl na problem chlazenijako takoveho.
ano ano.. já akorát vím že sme každému dělali těsnění pod hlavou a více jak 400mba to nebylo 100% ale což.. kompresor na jeden sice v autě sem čumel na něakyho jaguára XJ nebo co tam bylo už nevím a to mělo nějakej kurevskej motor a tam byl nějakej šroubovej kompresor co byl uloženej mezi válcemi byl to tedy macek a poháněly ho snad 3 klínáky výkony si nepamtuji ale nic slabého to nebylo ale z ventilu co odpouštel přetlak z potrubí při deceleraci jsme uchcávali