Nedisponuje někdo z Vás grafem výkonu motoru v závislosti na teplotě nasávaného vzduchu?
Nebo popř, ideální teplota nasávaného vzduchu pro ideální výkon motoru?
PS: připadá mi,že pokud je vzduch chladnější pod cca 15 °C tak to šlape tak nějak lépe , a nebo je to subjektivní pocit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv teploty vzduchu na výkon motoru
Dawe02>Mirek12> Mirek12> v podstate spravne az na to to, ze vzduch se ohriva radove vice stlacenim, nez kontaktem s turbodmychadlem. Muze se to zdat drobnost, ale prave v tom spociva rada omezeni.
já se v tom tak nepitvám od toho jsou konstruktéři na které nadávám,, něco se jim podaří a něco zprasí... ale to je jiná pohádka.. ale máš jistě pravdu v tom stlačování já bych tedy při větším tlaku zvětšil aji mezichladič aby se tím kompenzovalo zahřívání no ni? tedka mluvím o vstupu .. vím akorát že u nějakejch HDi když se zvednul tlak na plnění o cc 200mba tak po 2tis km šlo srát těsnění což samozřejmě od čipařůů nikdy neuslyšíš a napsat to třeba na nějaké taková forum tak trvanlivost takové zprávy není větší jak hodina a je v prdeli vyzkoušeno
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv teploty vzduchu na výkon motoru
Mirek12>
Spis nez o turbu bych se na tomhle motorkarskem foru bavil o kompresoru i kdyz to stim tesnenim zajimave. 200 mbar neni zas tolik a v tomhle pripade bych to videl na problem chlazenijako takoveho.