Motor má oproti 650ccm objem 700 a KP se zdvihl z 9,4/1 na 11/1 a jde mi o to jak nastavit karburátory.
a) stejně obohatit oba válce (mají různé trysky), zajet, nechat seřídit na brzdě
b) nechat naladit na brzdě rovnou
c) zajet, až si vše sedne ladit na brzdě
Jak všichni víme chudá směs nechladí dno pístu a může dojít k prohoření, to nechci... Taky víme, že dávat syrovýmu motoru (nový šály, nový písty, kruhy, výbrus, rozvody) není uplně správně. A poslední fakt je, že 50ccm navíc není tak moc v objemu, kterej se má naplnit, jen ten KP mě trochu děsí.
Druhá otázka zní, jak zajíždíte (Co člověk to jinej názor)?
A třetí: Kam na brzdu, kde jsou schopni nastavit karbce a co to stojí (nejlépe Severní Čechy).
Všem zůčastněným díky za rady ;)
1 reakcí na tento příspěvek Osazení karburátorů Honda
hondu NTV jsem jezdil, sice kardanovou verzi, ale zeptám se O.T. podle roku výroby se u NTV pohyboval i výkon motoru, první verze z let 88 a 89 měly 44kW, pak v letech 90 a 91 to bylo 41 kW a poslední jen "39kW" k úpravě výkonu se používaly restriktory.
Co jsi sledoval zvýšením objemu na 700ccm jaký je plánovaný výkon.
jinak pokud umíš německy můžu Ti poslat link na německé NTV forum chodil tam jeden velice zkušený "Havkař"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda
Plánovaný výkon, kecal bych kdybych řekl, že mě to nezajímá, nicméně, mě to nezajímá zas tak moc, spíš by mě zajímalo, kolik měl motor před rosborkou, protože jel opravdu pěkně, pak se zjistilo, že tlaky hlavně zadního válce nebyly nic moc, těsnost ventilů taky minimální a vytahanejma rozvodama bylo posunutý časování ,,do tupa,, (vačka zpožděna). Takže jsem si s dal takovou ,,přestupní,, sezonu a na jaře třeba nasednu na plnotučnej stroj :).
Německy bohužel zvládám leda tak ,,Das ist nojne flaše, šajze,, :))). Takže bohužel :(.
Nicméně se třeba jednou dostanu k týhle hranici:
Jinak já o motorech vím celkem prd, ale pokud by Ti tu nikdo neporadil zajdi si
--sem--
je to sice pro Transalpisty ale posurfuj si optej se motor je totiž vpodstatě stejný
2 reakcí na tento příspěvek Osazení karburátorů Honda
zajíždění...jezdit normálně, jen prvních 100 km nejezdit na víc než čtvrt plynu a max polovinu jmenovitých otáček, do 500 km jezdit na čtvrt plynu do 2/3 až 3/4 otáček, do 1.000 km nedat plný a neposlat do červenýho. kromě nepřetáčení taky nepodtáčet, včas řadit a podobně...zkrátka se motor musí volně točit a neměl by mít dlouhodobě stejné otáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda
mariano>nechat naladit rovnou...vyhneš se laborování a většině případných problémů, za cenu počáteční vyšší investice
nemyslim si,že by bylo dobre nezajety motor hnat do omezovače....po sednuti by se to stejně trošku rozhazelo..
m8rinek>u 4T to propalovani pistu neni tak horke...zajižděl bych na origo trysky, takovy rozfil v objemu tam neni...možna bych zkusil zvednout jehly, o jednu zaražku a uvidiš..po tom zajeti brzdu, možna Ti hned doporučí dynojet.....a at seš s vysledkem spokojeny, když už si do toho nasypal tolik peněz...ale bude to mazel)
Nicméně teď mam písty kovaný a to by měly vydržet ještě víc, než litý.
Jinak co tak stojí nastavení u DynoJetu (ne že bych to nezaplatil, ale spíš orientačně), ona se nakonec ta částka nějak v tom celkovym součtu rozmělní :/... Až bude hotovo tak někam do deníku napíšu kolik to spolklo...
1 reakcí na tento příspěvek Osazení karburátorů Honda
ten dynojet ale už konzultuj s ladičem, bude mit zkušenosti a řekne Ti přimo,co a jak, třeba řekne, e bude stačit koupit po třech tryskach a ozkoušet je...
1 reakcí na tento příspěvek Osazení karburátorů Honda
E:u te dynojet sady je pravě hlavni smysl v tom,že tam jsou i jehly-jeji tvar ovlivňuje tedy směs,stejně jako velikost trysky...
ale tohle Ti nejlip řekne profik,co se tim živí a ma zkušenosti...
Naposledy editováno 15.12.2009 11:31:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda
Nicméně do budoucna bych rád přidal jinej výfuk a KNko filtr kvuli údržbě, nicméně tim bych to už nemusel tak moc rozházet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda
m8rinek>Axel> Nicméně do budoucna bych rád přidal jinej výfuk a KNko filtr kvuli údržbě, nicméně tim bych to už nemusel tak moc rozházet
tak tohle tam hlavně nahazej před laděnim na brzdě...p tom,co bys tam dal KN na hotovy-naladěny motor, by sis zase přidal praci s dalším laděnim, protože by Ti to udělalo velky bordel aspon to KN před laděnim
ale předpokládám, že nějaké základní bublání (vyzkoušení, projetí kolem baráku apod.) bude mít za sebou a nebudou ten motor hrotit minutu ve vysokých otáčkách
ale jak jsem četl, co na to chceš dokupovat, tak nejdřív zajeď, pak nakup, namontuj a dej na brzdu. věci, co psal axel, bych taky doporučil, když brzdu odložíš "na potom"
1 reakcí na tento příspěvek Osazení karburátorů Honda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda
m8rinek>Díky, takže nějaký poměrný zvětšení hlavní trysky se zamítá?
a sme zase u toho...
posun jehlu o jeden,dva zařezy na zajeti to bude stačit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda
m8rinek>Axel> Opakování mutá moudrosti přece :))). Takže ano pane generále, provedu :D
jako...dělej,jak uznaš za vhodne,ani nevim,jake karbanatky tam maš...ale na takovy ten polootevřeny plyn ovlivnuje vyška jehly bohatost směsi stejně jako uměrně větší tryska....
idealni by bylo spojit se s někym, kdo se těmahle "bigbore" kitama zabývá...možná by měl přímé zkušenosti, co a jak...
Karbce jsou Keihin, označení nevim, nicméně na klapce maj 36,5mm
Naposledy editováno 15.12.2009 15:32:59
1 reakcí na tento příspěvek Osazení karburátorů Honda
1 reakcí na tento příspěvek Osazení karburátorů Honda
byt Tebou,zkusim projit net, a mrknout,jestli neni nějaka firma, co se zabyva zvyšovanim objemu...napsat jim aspon mail, nebo jim brnknout a zkusit u nich vytahnout co nejvic rozumu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda
m8rinek>Axel> Asi zkusim přímo výrobce, bohužel, ale není nějakej pokoutnej kovář, tak jsem zvědav zda mi něco odpověděj...
výrobce toho kitu??jojo..to je dobrej napad.... ja myslim,že budou sdílni, když řekneš,že sis to od nich koupil....tři minuty nikoho nezabijou))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám můj bývalý motocykl Honda NT... Honda NTV 650 Revere | Bert-Jawatesty | 8 | 3.3.2024 v 18:58 mad_zed |
Honda NTV 650 Revere Honda NTV 650 Revere | honza.honda | 1 | 9.7.2022 v 16:36 mapach |
světlomet výměna Honda NTV 650 Revere | Metropolitan111 | 3 | 5.5.2021 v 00:00 Beranidlo |
Nosič na plotnu Honda NTV 650 Revere | Jenik111 | 3 | 22.12.2018 v 17:52 amiho |
Stupačky Honda NTV 650 Revere, Honda NTV 650 Deauville | Pepe61 | 10 | 5.9.2018 v 07:37 Pepe61 |