globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Osazení karburátorů Honda
14.12.2009 v 22:57
Věc se má následovně do konce roku by měl být dostavěn ,,nový motor,,, což není v podstatě nic zvláštního, ale...

Motor má oproti 650ccm objem 700 a KP se zdvihl z 9,4/1 na 11/1 a jde mi o to jak nastavit karburátory.

a) stejně obohatit oba válce (mají různé trysky), zajet, nechat seřídit na brzdě
b) nechat naladit na brzdě rovnou
c) zajet, až si vše sedne ladit na brzdě

Jak všichni víme chudá směs nechladí dno pístu a může dojít k prohoření, to nechci... Taky víme, že dávat syrovýmu motoru (nový šály, nový písty, kruhy, výbrus, rozvody) není uplně správně. A poslední fakt je, že 50ccm navíc není tak moc v objemu, kterej se má naplnit, jen ten KP mě trochu děsí.


Druhá otázka zní, jak zajíždíte (Co člověk to jinej názor)?

A třetí: Kam na brzdu, kde jsou schopni nastavit karbce a co to stojí (nejlépe Severní Čechy).

Všem zůčastněným díky za rady ;)
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Osazení karburátorů Honda

14.12.2009 v 23:08 | Nahoru | #1
ahoj,
hondu NTV jsem jezdil, sice kardanovou verzi, ale zeptám se O.T. podle roku výroby se u NTV pohyboval i výkon motoru, první verze z let 88 a 89 měly 44kW, pak v letech 90 a 91 to bylo 41 kW a poslední jen "39kW" k úpravě výkonu se používaly restriktory.
Co jsi sledoval zvýšením objemu na 700ccm jaký je plánovaný výkon.
jinak pokud umíš německy můžu Ti poslat link na německé NTV forum chodil tam jeden velice zkušený "Havkař"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda

14.12.2009 v 23:31 | Nahoru | #2
w.o.l.f.> Já mám Hawka z prvních let, takže nemilosrdně nastaven vůči životnímu prostředí :). Co jsem sledoval? Počítal jsem, motor bral olej, ale ne vrchem, takže jsem teoretizoval, zda motor rozhodit, dát nový kruhy a sesadit (těsnění pod hlavy a válce cca 1800+kruhy 2000?), Wiseco má v nabídce kovaný písty s větším vrtáním (696ccm)+jsou v sadě nový kruhy, čepy, těsnění pod hlavy a válce za 7200Kč + 1000Kč výbrus u p. Oulehly, což je sice jednou tolik, ale zas mam půl motoru novýho. Po rozebrání (už jsem měl písty doma) se zjistilo, že vložky už jsou dost jetý, takže by to kruhy moc nepořešily, takže bych sháněl jiný válce...

Plánovaný výkon, kecal bych kdybych řekl, že mě to nezajímá, nicméně, mě to nezajímá zas tak moc, spíš by mě zajímalo, kolik měl motor před rosborkou, protože jel opravdu pěkně, pak se zjistilo, že tlaky hlavně zadního válce nebyly nic moc, těsnost ventilů taky minimální a vytahanejma rozvodama bylo posunutý časování ,,do tupa,, (vačka zpožděna). Takže jsem si s dal takovou ,,přestupní,, sezonu a na jaře třeba nasednu na plnotučnej stroj :).

Německy bohužel zvládám leda tak ,,Das ist nojne flaše, šajze,, :))). Takže bohužel :(.

Nicméně se třeba jednou dostanu k týhle hranici:

(reakce na) Osazení karburátorů Honda

14.12.2009 v 23:42 | Nahoru | #3
m8rinek> už je mi to jasné, něco podobného se dělá u Afrik, mají speciální kit kterým z objemu 750ccm uděláš 800ccm a výkon se zvedne ze 44kW někam málo přes 50kW. Ta úprava stojí okolo 1000€ se vším všudy.
Jinak já o motorech vím celkem prd, ale pokud by Ti tu nikdo neporadil zajdi si
--sem--
je to sice pro Transalpisty ale posurfuj si optej se motor je totiž vpodstatě stejný

2 reakcí na tento příspěvek Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 02:08 | Nahoru | #4
nechat naladit rovnou...vyhneš se laborování a většině případných problémů, za cenu počáteční vyšší investice

zajíždění...jezdit normálně, jen prvních 100 km nejezdit na víc než čtvrt plynu a max polovinu jmenovitých otáček, do 500 km jezdit na čtvrt plynu do 2/3 až 3/4 otáček, do 1.000 km nedat plný a neposlat do červenýho. kromě nepřetáčení taky nepodtáčet, včas řadit a podobně...zkrátka se motor musí volně točit a neměl by mít dlouhodobě stejné otáčky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 10:39 | Nahoru | #5
mariano> Jenže nebudou náhodou ten motor na brzdě testovat ve všech režimech?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 10:52 | Nahoru | #6

mariano>nechat naladit rovnou...vyhneš se laborování a většině případných problémů, za cenu počáteční vyšší investice



nemyslim si,že by bylo dobre nezajety motor hnat do omezovače....po sednuti by se to stejně trošku rozhazelo..
m8rinek>u 4T to propalovani pistu neni tak horke...zajižděl bych na origo trysky, takovy rozfil v objemu tam neni...možna bych zkusil zvednout jehly, o jednu zaražku a uvidiš..po tom zajeti brzdu, možna Ti hned doporučí dynojet.....a at seš s vysledkem spokojeny, když už si do toho nasypal tolik peněz...ale bude to mazel)

(reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 11:00 | Nahoru | #7
Axel> Tak nějak mam podobnej názor, přecijen syrovej motor a zajetej se chová úplně jinak, jinak poznatky o chudý směsy mám z oblasti automobilovejch motorů, kdy to neni zas takovej problem píst poškodit, nicméně je to povětšinou u dlouhodobýho provozu na chudo...

Nicméně teď mam písty kovaný a to by měly vydržet ještě víc, než litý.

Jinak co tak stojí nastavení u DynoJetu (ne že bych to nezaplatil, ale spíš orientačně), ona se nakonec ta částka nějak v tom celkovym součtu rozmělní :/... Až bude hotovo tak někam do deníku napíšu kolik to spolklo...

1 reakcí na tento příspěvek Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 11:22 | Nahoru | #8
m8rinek>tak u 2T se na zajižděni dost směs obohacuje, pravě kvuli tomu ochlazovani pistu...ale ja sem teda u 4T ještě propaleny pist nepotkal..2T jasny...ale jlikož při zajižděni se jezdi s proměnnym zatižením-přidavani,ubirani, nemělo by to tak extra ovlivnit...dynojet sada stoji(mrkni na dkracing.cz) cca 3tis.+ odladění na brzdě...tam se cena za hodinu prace liši středisko od střediska...
ten dynojet ale už konzultuj s ladičem, bude mit zkušenosti a řekne Ti přimo,co a jak, třeba řekne, e bude stačit koupit po třech tryskach a ozkoušet je...

(reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 11:27 | Nahoru | #9
Axel> asi takhle, u závoďáku jsem trysky ladil tak, že se povyměňovalo, někde se tomu dalo pořádně nažrat, svíce rychle ven a buď mám bílo - chudá, cihla - ok, černá - bohatá, no a po vyježdění nádrže bylo obvykle naladěno :D

1 reakcí na tento příspěvek Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 11:30 | Nahoru | #10
m8rinek>tak zaleži,cood toho čekaš...jestli Ti nejde ovykon,nebo pruběh vykonu,tak to udělej takhle..hjestli si chceš trošku polepšit oproti origu,tak je třeba na brzdě porovnat křivy kroutaku a udaje z lambdy-ideal je nějaky kompromis mezi co nejefektivnější(nebo co nejpříjemnější..jak to řict)) křivkou, a mezi bohatosti směsi...

E:u te dynojet sady je pravě hlavni smysl v tom,že tam jsou i jehly-jeji tvar ovlivňuje tedy směs,stejně jako velikost trysky...
ale tohle Ti nejlip řekne profik,co se tim živí a ma zkušenosti...

Naposledy editováno 15.12.2009 11:31:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 11:41 | Nahoru | #11
Axel> takhle, jde mi víceméně o zajetí bez úhony, pak bych to rád nastavil, tak abych využil potenciál motoru... Přecijen tam necpu tyhle komponenty kvuli tomu abych se dostal na těch origo 60HP, ale kousek vejš ;)

Nicméně do budoucna bych rád přidal jinej výfuk a KNko filtr kvuli údržbě, nicméně tim bych to už nemusel tak moc rozházet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 12:39 | Nahoru | #12

m8rinek>Axel> Nicméně do budoucna bych rád přidal jinej výfuk a KNko filtr kvuli údržbě, nicméně tim bych to už nemusel tak moc rozházet


tak tohle tam hlavně nahazej před laděnim na brzdě...p tom,co bys tam dal KN na hotovy-naladěny motor, by sis zase přidal praci s dalším laděnim, protože by Ti to udělalo velky bordel aspon to KN před laděnim

(reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 14:38 | Nahoru | #13
Axel> oká, tim pádem, ladění odsouvám, až budu mít peníze na KN, takže dřív jak v létě to nebude :(

(reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 15:07 | Nahoru | #14
m8rinek> budou, respektive ti ho vytočí odspodu na začátek červeného.

ale předpokládám, že nějaké základní bublání (vyzkoušení, projetí kolem baráku apod.) bude mít za sebou a nebudou ten motor hrotit minutu ve vysokých otáčkách

ale jak jsem četl, co na to chceš dokupovat, tak nejdřív zajeď, pak nakup, namontuj a dej na brzdu. věci, co psal axel, bych taky doporučil, když brzdu odložíš "na potom"

1 reakcí na tento příspěvek Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 15:16 | Nahoru | #15
Díky, takže nějaký poměrný zvětšení hlavní trysky se zamítá?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 15:17 | Nahoru | #16

m8rinek>Díky, takže nějaký poměrný zvětšení hlavní trysky se zamítá?




a sme zase u toho...
posun jehlu o jeden,dva zařezy na zajeti to bude stačit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 15:19 | Nahoru | #17
Axel> Opakování mutá moudrosti přece :))). Takže ano pane generále, provedu :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 15:24 | Nahoru | #18

m8rinek>Axel> Opakování mutá moudrosti přece :))). Takže ano pane generále, provedu :D



jako...dělej,jak uznaš za vhodne,ani nevim,jake karbanatky tam maš...ale na takovy ten polootevřeny plyn ovlivnuje vyška jehly bohatost směsi stejně jako uměrně větší tryska....
idealni by bylo spojit se s někym, kdo se těmahle "bigbore" kitama zabývá...možná by měl přímé zkušenosti, co a jak...

(reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 15:30 | Nahoru | #19
Axel> s moto karbcema nemam právě víceméně žádnou praktickou zkušenost, tak se ptám, vejška jehly zdá se být tedy dobrým návrhem a pak dyno, 4HP k dobru na serii taky neni k zahození ! ! !

Karbce jsou Keihin, označení nevim, nicméně na klapce maj 36,5mm

Naposledy editováno 15.12.2009 15:32:59

1 reakcí na tento příspěvek Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 15:35 | Nahoru | #20
m8rinek>ja myslel typ karb....ale asi budou podtlakove...lankem plynu ovladaš čkrtici klapku,že??

(reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 15:43 | Nahoru | #21
Axel> tak tak, šoupě se otvírá dle podtlaku ;)

1 reakcí na tento příspěvek Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 16:00 | Nahoru | #22
m8rinek>jj,ono to teda na tohle nema žadny vlvi,ja byl jen zvědavy
byt Tebou,zkusim projit net, a mrknout,jestli neni nějaka firma, co se zabyva zvyšovanim objemu...napsat jim aspon mail, nebo jim brnknout a zkusit u nich vytahnout co nejvic rozumu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 16:12 | Nahoru | #23
Axel> Asi zkusim přímo výrobce, bohužel, ale není nějakej pokoutnej kovář, tak jsem zvědav zda mi něco odpověděj...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 16:44 | Nahoru | #24

m8rinek>Axel> Asi zkusim přímo výrobce, bohužel, ale není nějakej pokoutnej kovář, tak jsem zvědav zda mi něco odpověděj...



výrobce toho kitu??jojo..to je dobrej napad.... ja myslim,že budou sdílni, když řekneš,že sis to od nich koupil....tři minuty nikoho nezabijou))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 16:49 | Nahoru | #25
Axel> nebo, že bych do Wiseca rovnou zavolal? To bude radosti :D , prodejce pro ČR (p. Oulehla) neví :(. Resp radí zkusit a pak DynoJet

(reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 16:54 | Nahoru | #26

m8rinek>Axel> nebo, že bych do Wiseca rovnou zavolal? To bude radosti :D , prodejce pro ČR (p. Oulehla) neví :(. Resp radí zkusit a pak DynoJet



váákur,to bych tež mohl dělat oulehlu ono asi nakonec fakt nic jineho nezbyde))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 16:55 | Nahoru | #27
m8rinek> Čus, kousek od tebe pokud jsi z Jablonce mají brzdu v HODKOVICÍCH NAD MOHELKOU(alespoń jsem to četl osobně jsem tam nebyl v nějaký novější prodejně ).No pomocí brzdy se motorka dá zajet taky,bohatost směsy se dá taky zjistit aníž by se motor vytáčel do maxima.Z toho nastavení mít strach nemusíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 17:02 | Nahoru | #28
zzr brzda> Tak za Hodkovicema, v Jílovym letos byla veliká prodejna motek, vč servisu, vč kafárny, dost závodních strojů a veteránů na place, většina bazarovejch motek byly komise, jenže objekt nebyl zkolaudovám, hrozilo mu zavření, tak najednou schořel a asi tam byl slušnej žár, protože dost mašin se vypařilo :D.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 17:46 | Nahoru | #29
m8rinek> Škoda ,dík za info.

(reakce na) Osazení karburátorů Honda

15.12.2009 v 18:36 | Nahoru | #30
zzr brzda> taky se mi tam líbilo, kafe tam dělala milá slečna, ale spojkovou páčku měli drahou :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledám můj bývalý motocykl Honda NT... Honda NTV 650 Revere Bert-Jawatesty 8 3.3.2024 v 18:58 mad_zed
Honda NTV 650 Revere Honda NTV 650 Revere honza.honda 1 9.7.2022 v 16:36 mapach
světlomet výměna Honda NTV 650 Revere Metropolitan111 3 5.5.2021 v 00:00 Beranidlo
Nosič na plotnu Honda NTV 650 Revere Jenik111 3 22.12.2018 v 17:52 amiho
Stupačky Honda NTV 650 Revere, Honda NTV 650 Deauville Pepe61 10 5.9.2018 v 07:37 Pepe61


TOPlist