globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba fichtla, rady a typy
 
10.12.2009 v 08:49
Cau, mam v planu dat do fichtla motor z cinana o objemu 110ccm nebo 140ccm, ma s tim nekdo nejake zkusenosti? Dekuju za jakoukoliv radu.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

14.12.2009 v 00:47 | Nahoru | #31

hanys888>Cosmogagy> novy motor 125 co se dava do pibiku stoji 5800 to neni azse tak moc



nejde o cenu, vim ze novy motor do pita neni az tak draha zalezitost... jde spis o to ze ram na fechtlovi se krouti, predni vidle jsou maslo, zadni tlumice na tom nejsou o moc lip a brzdy staci na ubrzdeni toho fichlackeho motoru tak akorat..podle mne by ten ram a podvozek proste nezvladl nejak rozumne pobrat ten vykon byt "jen" 110ccm motoru z pita... proto si myslim ze ta padina by byla lepsi, vykon to ma prakticky stejny jako pincek tak by to ten podvozek mel bez problemu pobrat.. a kdyz to chce jen na "jezdeni pro rohliky" tak bych rekl ze o nejaky mega vykon mu nejde, spis jen shanel ctyrtakt s valcem nalezato a nenasel nic jineho nez pity..

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba fichtla, rady a typy

14.12.2009 v 16:53 | Nahoru | #32
Já bych se na tom fakt bál. Přetrh jsem na fichtlovi dva rámy a byla to vždy docela taškařice. Ten druhej se rozpadl na dva kusy 100 metrů od garáže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

14.12.2009 v 19:59 | Nahoru | #33
babajezi> to bych chtěl vidět cos s tím dělal, nebo v jakým to bylo stavu, na silnici nemožné

(reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

14.12.2009 v 23:40 | Nahoru | #34
Whistler> Zásadní omyl! Naprosto možné. Dokonce v obou případech praskl rám na stejném místě.V prvním případě to byla Jawa 20 s plechama a ty to udržely těch pár vteřin do zastavení nějak pohromadě i když se dva z těch čtyřech šroubů vytrhly z podlahy. Bylo to normálně na silnici ve dvoumístném obsazení.Ten druhej případ byl na upravené Jawě 21. Upraven byl pouze motor a na podvozku žádné úpravy nebyly.Na tomhle fichtlovi se občes jel i drobný terén na úrovni lesních cest a nějaké louky. Ten se doslova rozpadl na dva kusy!
V obou případech praskl rám na stejném místě a to těsně nad předním držákem motoru.Oba fichtly byly v té době staré do 2 sezon !!

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba fichtla, rady a typy

15.12.2009 v 16:07 | Nahoru | #35
tak to je zajímavé, zřejmě výrobní vada, tyhle vadný fichtly se asi rozpadly hned dva roky po vyjetí z továrny, jak píšeš, a do dnešních dob se zachovaly jen nejodolnější stroje co i po čtyřiceti letech vydrží skoro vše

(reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

15.12.2009 v 23:33 | Nahoru | #36
Whistler> Nemám zájem na tom psát sem nějaký bláboly. Prostě jen upozorňuji na zkušenost kterou jsem kdysi v mládí udělal.

Přestavba fichtla, rady a typy

16.12.2009 v 19:20 | Nahoru | #37
v pohodě, nebylo to myšlený nějak negativně jen je mi to divný, protože už jsem viděl hodně fichtlů, rám se dá v tom místě na závodech bez výstuhy bezproblému ohnou, ale že by prasknul, to jsem ještě neviděl

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba fichtla, rady a typy

7.9.2010 v 18:50 | Nahoru | #38
Je to kravina ničit českou motorku zmrdskym čínskym motorem a navíc tu kyvku neobrátíš bez toho abys jí rozřízl,je totiž nerozebíratelná teda co jsem vždy viděl nějakého fichtla.Radši si polaď český motůrek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

7.9.2010 v 18:55 | Nahoru | #39
czechino> ty jsi taky odborník... radši mlč...

(reakce na) Přestavba fichtla, rady a typy

8.9.2010 v 19:29 | Nahoru | #40
m8rinek> nevim co radim spatne,sam jsem si fichtla prestavoval a vim o cem mluvim
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist