globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: čz - posilube
3.12.2009 v 18:02
caw pls kdo uz tu rozdelaval levej dekl od čz s posilube - jak je sprazeny to cerpadlo s klikovkou ? fotka by byla uplne nejlepsi. chci si 487 prestavovat na oddeleny mazani, protoze mam moznost sehnat levej dekl, cerpadlo a ten zpetnej ventil za 200 a docela by me to zajimalo jak to tam je zarizeny. A co sem slysel tak kdyz se o to clovek stara tak je to spolehlivy a kamaradovi to funguje taky skvele. dik

1 reakcí na tento příspěvek čz - posilube

3.12.2009 v 18:22 | Nahoru | #1
Na klikovce drážka do které zapadá unášecí kámen na ose čerpadla. Otáčí-li se klikovka, otáčí se čerpadlo.


Naposledy editováno 03.12.2009 18:27:14

čz - posilube

3.12.2009 v 18:24 | Nahoru | #2
já být tebou to to vůbec nepředělávám u Derbiny sem to ze strachu oddělával

čz - posilube

3.12.2009 v 18:26 | Nahoru | #3
asi tak nedavat to tam... jukni sem je to sice starej katalog ale je to tam taky
www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_477/katalog/vydano_1975

čz - posilube

3.12.2009 v 18:28 | Nahoru | #4
Oilmaster je perfektní věc... bezúdržbová a téměř nezničitelná. A když si jí někdo oddělává aniž by byla porouchaná, je to debil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz - posilube

3.12.2009 v 18:37 | Nahoru | #5
ulomenej_karter> takze jakmile nemam drazku na klikovce tak to tam proste nepujde ?
pro ostatni krome Tafiho> chci to tam z toho duvodu, ze kdyz prijedu na benzinku natankovat je to nanic proste tankovat a do toho prilejvat olej takhle proste sezenu nadrz na olej a bude to kdyz to teda pujde

Naposledy editováno 03.12.2009 18:37:54

1 reakcí na tento příspěvek čz - posilube

3.12.2009 v 19:15 | Nahoru | #6
já sem tankování řešil tím že sem měl pod sedlem lahvičku s olejem přesně naměřenou na nádrž a v nejhorším případě většinou prodávají olej i na benzínce.

(reakce na) čz - posilube

3.12.2009 v 19:22 | Nahoru | #7
Tomikcross> problem je ze ja u sebe nemam kam dat ani motolekarnicku natoz flasku s olejem nehlede na to, ze na kazdy benzince nemaj stejny oleje a ruzny oleje se mi michat nechce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz - posilube

3.12.2009 v 19:22 | Nahoru | #8
karlos.> sundáš matici primárního řetězu a drážku tam uděláš pilníkem nebo flexou

(reakce na) čz - posilube

3.12.2009 v 19:31 | Nahoru | #9
Vejr1> to taky neni spatny, ale spis bych neco vratnyho treba nakej mezikus co by se nasrouboval na ten zavit i misto matice na primatrnim kolecku. ja vim je to semnou tezky

čz - posilube

3.12.2009 v 19:33 | Nahoru | #10
BTW nevadilo by kdybch to "vstrikovani" oleje napasoval na prirubu karburatoru misto na kartery ?

čz - posilube

3.12.2009 v 20:04 | Nahoru | #11
No štěstí že už mám 4takta a takové míchání nemusím řešit...

1 reakcí na tento příspěvek čz - posilube

3.12.2009 v 23:00 | Nahoru | #12
karlos: jsou dvě varianty, jakým způsobem jí tam nemít...

buď je klika dlouhá a pouze není drážka, je pak třeba ji udělat, nebo, časteji tam vůbec není prídavek na unašeč s drážkou...

první případ se řeší uděláním drážky do přídavku, druhá varianta se řeší výrobou matky pro kolo primázního převodu, doplněné o unašeč...

já jsem z důvodu vyjebané drážky, přestože oilmaster originální mám, přídavek odstranil a vysoustružil jsem si vyšší matku, ve ktré jsem unašeč udělal preventivně...

jinak na oilmaster jezdím 9let a mnoho desítek tisíc kilometrů. je to velm i praktická věc, prostě nemusíš sebou tahat flůašku s olejem trvale jako lempl, ale jezdíš jako člověk, motorka po ohřátí a správném seřízení takřka nekouří, výfuk je suchý, zakarbonování spalovacího prostoru minimální. používám mogul TS, protože jakožto kvalitnější minerální olej dostatečně maže, a má obdobnou viskozitu jako oleje v odbě vzniku oilmasteru, tudíž svoji správnou viskozitou neovlivňuje proměnný mazací poměr.

oilmaster je citlivý jen na několik věcí:

je nutno mít v nádržce vždy alespoň 1/3 oleje (po několika tankování se podiváš a kjdyž je třetina, otočíš tam litrovku oleje), musí být správné délky hadiček, hlavně té výstupní, TRYSKA NA SÁNÍ MUSÍ BÝT NEJVYŠŠÍM BODEM VÝSTUPNÍHO VEDENÍ!!, jinak se to velmi špatně odvzdušňuje...

pozor na to, že hadičky jsou zapojeny tak, že vstupní nátrubek je na motoru vepředu, výstupní vzadu... spoustu lidí jsem na to upozorňoval po tom, co se divili proč čerpadlo posílá bubliny do nádrže...

jsou nestandartní lanka, vedení jde od rukojeti do čerpadla a až z čerpadla do karburátoru - COŽ VYLUČUJE MOŽNOST, ŽE BY DO MOTORU ŠLO OTEVŘÍT PLYN A NEŠEL OLEJ, protože buď jde obojí, nebo jen olej, nebo nic....

po výměně lanek je třeba polohu kladky čerpadla nastavit přesně na rysku na těle čerpadla, jinak přiřazuje nesprávný mazací poměr, zpravidla přemazává, pokud se nechá vůle.

odvzdušnění systému probíhá v několika fázích, prve si odvzdušníš přívodní hadici od nádrže a prdneš ji na vstup (přední vývod), pak na těle čerpadla povolíš odvzdušňovací šroub a počkáš až uteče vzduch - to dovolí čerpadlu sát, pak otevřeš naplno plyn a budeš točit kolečkem čerpadla až vyženeš vzduch z výstupní hadice, tu pak prdneš na trysku v sání a doodvzdušníš...

hadičky si dej průhledné, abys na to viděl, ale takové, aby snesly teplo, výstupní je za válcem a je jí trochu hitz.

banda ignorantů lemplů a chlístalů co roznáší pitomosti, založené na jedna paní povídala že děda novák zadřel motorku (ano protože byl blbej a nebyl si schopnej se po pár stovkách km podívat během 10s na hladinu), nebo jiných pitomců co nevěři z principu nikomu a ničemu, přičemž oilmaster neviděli ani z dálky ať zavře pysk a nafackuje si, a dál jezdí s umaštěnejma rukama jak na začátku minulého století!!!

je to furt dokola, jakmile se nahodí téam oilmaster, obejví se 10 kousků těchto mimoňů...

Naposledy editováno 03.12.2009 23:05:46

čz - posilube

3.12.2009 v 23:05 | Nahoru | #13
karlos: vadí sežeň si tu originál trysku. stejně budeš shánět čerpadlo, víko nádrž a příslušenství, kde bylo toto, bude tryska... tu pak zavrtej do svých karterů, jsem ochoten ti odfotit kam, odměřit... mám 477 s přímazem už velmi dlouho... pochopitelně v poměrně inzenzivním provozu.

pokud bys měl nějaké konkrétní dotazy ozvi se, párkrát do tejdne se sem podivám.... do sekce české motocykly... (o tom ja se u japonskejch dohadují jestli má tohel nebo tohle o 2 koně víc o opůl stupně jinej ůhel krku nesleduju)

na to že jsi téma hodil sem, jsem byl upozorněn známým, který ví, že o oilmástru vím vše...

1 reakcí na tento příspěvek čz - posilube

3.12.2009 v 23:07 | Nahoru | #14
tomikkross: já mám několik motorek, i 4T, a tohle umožnuje jezdit jako člověk na 4T, přičemž užívat vlastností 2T

čz - posilube

3.12.2009 v 23:41 | Nahoru | #15
Kdyby měl někdo zájem, jedno tohle nový čerpadlo mám doma...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz - posilube

3.12.2009 v 23:44 | Nahoru | #16

pech.>tomikkross: já mám několik motorek, i 4T, a tohle umožnuje jezdit jako člověk na 4T, přičemž užívat vlastností 2T

a nějaký kladný vlastnosti 2T?

čz - posilube

4.12.2009 v 14:01 | Nahoru | #17

(reakce na) čz - posilube

4.12.2009 v 14:03 | Nahoru | #18
HeXedito> nepotřebuješ hromadu zbytečnejch hejblátek a přece se točí

čz - posilube

4.12.2009 v 18:00 | Nahoru | #19
hexedito: jsou, třeba že motor běží měkce, má proti 4T stejného objemu má větší, často i výrazně, výkon, lepší švih, a projev není tak lineární...

já mám více motorek, podobných objemů, 4T i 2T, jednoválce, víceválce... a 2T já prostě rád... určitě nejsem sám.

a zrovna tahle motorka pochází z dob, kdy jednoduchý dostatečně výkonný menší dvoutakt, s minimální údržbou odborourával jeho nevýhodu v nutnosti míchání paliva s olejem.

nehledě na to, že odbourává i jarní čištění trysek a karburátoru, jelikož po odpaření benálu tam nemá co ztuhnout a zalepit je...

menší kouřívost a spotřeba oleje, kterému se věnuješ zhruba jednou za několik nádrží... a to jen tak, že tam otočíš litrovku..

Naposledy editováno 04.12.2009 18:05:45

1 reakcí na tento příspěvek čz - posilube

4.6.2012 v 19:39 | Nahoru | #20
Používáte někdo čerpadlo od Mikuni?
Některé novější, resp "porevoluční" typy jim byly vybaveny.
Rád bych požádal o par fotek.

Díkas

(reakce na) čz - posilube

3.4.2014 v 07:57 | Nahoru | #21
pech.> Zdravím. Nemáte někdo výkres pro výrobu matky s unašečem? Popřípadě neznáte někoho, kdo by takovou matku vyrobil nebo prodal?

(reakce na) čz - posilube

29.5.2014 v 19:58 | Nahoru | #22
Používám a je to super.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 Josef70 12 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved


TOPlist