1 reakcí na tento příspěvek převodový olej
1 reakcí na tento příspěvek převodový olej
2 reakcí na tento příspěvek převodový olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) převodový olej
xpetra>minimálně?tak tos mě moc neuklidnil.mám ji tři roky a ještě jsem to asi neměnila..i když jsem každý rok zadřená a měním píst,tak si nějak nevybavuju,že bych tam něco lila,takže jsem teď úplně ztracená..je možný že ho tam vůbec nemám???
je možný že ho tam nemáš ale to nemluvím o oleji ohřej to,vyšroubuj vypouštěcí šroub,nech pořádně vykapat a ZAŠROUBUJ VYPOUŠTĚCÍ ŠROUB,potom nalij čistý olej a máš na rok pokoj1 reakcí na tento příspěvek převodový olej
Je to stejné,jako by jsi se ptala,proč dávat olej do benzinu. Je snad nějaký problém to jednou za rok vylít a nalít jinej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) převodový olej
prackarr>Olej degraduje,takže se to asi motoru moc líbit nebude.
Je to stejné,jako by jsi se ptala,proč dávat olej do benzinu. Je snad nějaký problém to jednou za rok vylít a nalít jinej?
motocvok>já bych se neštítil ho vyměnit i 2x do roka,Kawa KX 85 má předepsanou výměnu po šesti hodinách,pokud jezdí hodně tak nic nezkazí,když to dá 2x i když to je samozřejmě něco jináho než croska
Však o tom jsem psal.
Crossky jsou samozřejmě jinde,jak DT,ale jak píšeš,kliďo i 2x do roka,oleje je tam trocha a stojí pár grošů...
xpetra>minimálně?tak tos mě moc neuklidnil.mám ji tři roky a ještě jsem to asi neměnila..i když jsem každý rok zadřená a měním píst,tak si nějak nevybavuju,že bych tam něco lila,takže jsem teď úplně ztracená..je možný že ho tam vůbec nemám???
pokud to zadřeš každý rok,tak buď fakt hodně jezdíš,nebo je něco špatně mělo by to tak min 20 000km vydržet na jeden nikasil a píst podle měedit: Tím že jsem napsal že je vyšší třída jsem nechtěl říct ze RS je z kavlitnějších materiálů, nebo tak něco.Chtěl jsem tím říct že ty součásti jsou víc namáhany, tudíž u TDR by měl být teoreticky ten intevral ještě větší.
Naposledy editováno 02.12.2009 20:56:45
2 reakcí na tento příspěvek převodový olej
xpetra>tak já vám mockrát děkuju a kouknu na to.. jinak jsem už zadřela..takže možná to bude tím....
bože můj!
Můj kamarád,co opravuje auta říká,že by se do aut neměly montovat pro ženský kontrolky oleje. Že je to zbytečný,protože blikající olejnička na palubovce je pro ženskou jen předzvěsť blížících se vánoc. Prý by bylo účinější,kdyby při poklesu tlaku oleje přestalo hrát car rádio.
Pokud jsi zadřela na pístu,tak olejem v převodovce to nebude.
xpetra>tak já vám mockrát děkuju a kouknu na to.. jinak jsem už zadřela..takže možná to bude tím....
Nejdříve děkuji motocvokovi za reklamu ( ) a pak k tvému dotazu:
Píst a válec je něco jiného než převodovka. Jsou to dvě věci, každá se maže jinak.
Píst a válec se maže olejem, kterej přichází s benzínem. Buď se s ním smíchá rovnou v nádrži při tankování, nebo máš někde oddělenou nádržku a je třeba hlídat její hladinu a dolívat - ptotože si z toho motor bere, a spaluje to rovnou s benzínem. Mělo by ti sežrat tak litr na 1500 km, pokud ti tam vydrží olej déle, popros někoho ať ti seřídí oil master, a neměla bys už zadřít.
Převodovka - to je ta nižší část motoru, na které je řadící páka. Do ní se olej naleje jen jednou, a neubývá (neměl by ) ale časem ztrácí vlastnosti - vyjetej je černej. Pokud je motor teplej, postav motorku na stojan, hoď pod ní nějakou nádobu alespoň litr nebo i větší, a vyšroubuj zespoda velkej šroub. Možná bude magnetickej a budou na něm drobný kovový piliny - očisti to. Olej vyteče, nech to chvíli stát ať úplně vykape. Pak to zase zašroubuj (to je to proč si mě motocvok dobírá, já tuhle fázi přeskočil )
Pak někde nahoře bude nalejvací díra - šroub, a někde v půlce kontrolní šroub. Vyšroubuj oba. Do horní díry začni lít nový olej, a až začne vytékat tou dírou někde v polovině výšky, je to znamení že je ho tam tak akorát. Obě zase zašroubuj, dávej bacha ať ti tam nenapadá žádnej bordel. Třeba hodit tam matičku by znamenalo rozloučit se s motorkou
Tohle dělej KAŽDEJ ROK!! Ať ta motorka ještě něco zažije - je třeba na tyhle věci dávat pozor - je to jednuduchý, ale třeba to že zadíráš každou chvíli píst je fakt prasárna, nutně hledej jak je to možný - třeba nemáš oilmaster a tankuješ čistej benál? Nebo oilmaster máš a doliješ ho vždycky jen jednou a pak až je prázdnej tak to prostě zadřeš?
Naposledy editováno 03.12.2009 10:18:52
1 reakcí na tento příspěvek převodový olej
xpetra>Já si přimazávám sama rovnou do benzinu, protože to asi špatně přimazávalo, tak je to zaslepený. Ale to dávám dost..1:50 a ještě trošku pro jistotu, takže oleje mám určo dost v benzinu..
Je fakt divný že tak často zadřeš... Co děláš vždycky když ti to vybrousí? Jezdíš pak jak drak, nebo to nejdřív zajedeš klidnýma vyjížďkama s vyššíma dávkama oleje?
1 reakcí na tento příspěvek převodový olej
1 reakcí na tento příspěvek převodový olej
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2893 | Včera v 21:41 Bakoun |
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 | posmiros | 4 | 8.4.2024 v 13:12 posmiros |
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 | komatkiller | 8 | 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf |
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 | Anonym1 | 8 | 13.8.2022 v 14:03 vilemx |
Spotřeba Yamaha TDR 125 | Matyas3k | 7 | 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ |