Trosku nechapu to jak pises "ted uz to dela ze otacky jdou az do omezovace a musim zmacknout spojku aby se motor zase chytil" ... bud to pises ve spatnym poradi - tedy nejede, zmacknu spojku, vytocim do omezovace a pak se chytne - nebo tam mas asi ufo, ktery zpusobi, ze se motor sam vytoci do omezovace a pak aby to zpomalilo a klesly otacky motoru musis zmacknout spojku ? :lol: :cool:
1 reakcí na tento příspěvek Cuka,kope:(
proč by ale zmáčknutím spojky otáčky klesly? to je divné....kdyby mu vypadaval kvalt, tak se to protočí na prázdno a ubral by plynem a ne spojkou.....
jak si zjistil, že ti to spojka se stoprocentní jistotou nedělá? Já ji měl taky a pamatuji si, že mi spojka dělala něco podobného, že klouzala.....taky mi to dělalo na jedničku ve dvou když jsem se rozjížděl kvapíkem, tak ke konci nešla plynule a "drhla". Když jsem se rozjížděl sám, tak byla v pohodě......
spíš bych to přisuzoval té spojce, když znovu zmáčkneš, rozepneš a ji a když ji pustíš tak zase sepne a motor sníží otáčky..... ;)
Podle toho co pises to vypada jednoznacne na spojku (ze bys najel na ledovou plochu se mi zda ponekud nepravdepodobny ), napada me neco ve smyslu vymackanych zubu na spojkovym kosi, nebo jak tu nekdo psal, proklouznuti na hrideli. Prevodovka se mi zda malo pravdepodobna, tam pokud vyskoci kvalt, tak ma snahu spadnout hned vedle (pokud tam neni zrovna znacenej neutral)