globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cuka,kope:(
 
6.8.2007 v 09:24
Ne nechci prodat manzelku ani tchyni :D (nastesti to nic z toho nemam :cool: )ale dela to moje ER 5.Dela to pri rychlosti 120km/h at uz pri konstantni nebo pri akceleraci na jakykoliv rychlostni stupen.Ze zacatku se to projevovalo ze pri jizde jako by sepla spojak asi tak na pul sekundy a pak zase vypla a ted uz to dela ze otacky jdou az do omezovace a musim zmacknout spojku aby se motor zase chytil.Zkouseli jsme jestli klouze spojka-to neni ono.Nekdo rika spinavy kanalky nekdo neserizene karbece(kluka co jsem ji od neho kupoval mel papir ze serizene je daval tam ladak a KN filtr ale to muze byt papir jen od jeho znameho)nemohlo by to delat to ze predtim byla zavrena a ted je odskrcena?Jestli to nekdo neudelal spatne doma?Co jsme se o tom docetl tak staci ucpat dirku v soupeti a je to otevrene.Sice ji chci prodavat ale budoucimu majiteli ji chci dat v cajku a ne v napul dobrym stavu.Nechci aby ho to prekvapilo v neprejimne situaci a pak aby se nestalo to nejhorsi.Tak vite co by to mohlo byt a co by stala oprava?

Cuka,kope:(

6.8.2007 v 09:57 | Nahoru | #1
Svicky?

Trosku nechapu to jak pises "ted uz to dela ze otacky jdou az do omezovace a musim zmacknout spojku aby se motor zase chytil" ... bud to pises ve spatnym poradi - tedy nejede, zmacknu spojku, vytocim do omezovace a pak se chytne - nebo tam mas asi ufo, ktery zpusobi, ze se motor sam vytoci do omezovace a pak aby to zpomalilo a klesly otacky motoru musis zmacknout spojku ? :lol: :cool:

Cuka,kope:(

6.8.2007 v 10:11 | Nahoru | #2
jo tak presne to druhy mi to dela!!!jedu,jedu,jedu,jedu,vylitnou otacky do omezovace(pritom ale motorka nezrychluje je to jako bych mel zmacklou spojku a pridaval plyn ale nedelam to!!) musim zmacknout spojku aby mi spadli a jedu dal

1 reakcí na tento příspěvek Cuka,kope:(

6.8.2007 v 10:51 | Nahoru | #3
Introš> tak to je dost zahadny chovani. Jako by ti vypadaval kvalt...

Cuka,kope:(

6.8.2007 v 19:41 | Nahoru | #4
Hele ted jsi na to asi kapnul!Dneska pri otaceni mi to z jednicky vyskocilo na neutral.Tak ze by bylo neco s prevodovkou?To by byla draha sranda ji vymenit co?

(reakce na) Cuka,kope:(

6.8.2007 v 20:31 | Nahoru | #5
Slávek-TDM>>
proč by ale zmáčknutím spojky otáčky klesly? to je divné....kdyby mu vypadaval kvalt, tak se to protočí na prázdno a ubral by plynem a ne spojkou.....
jak si zjistil, že ti to spojka se stoprocentní jistotou nedělá? Já ji měl taky a pamatuji si, že mi spojka dělala něco podobného, že klouzala.....taky mi to dělalo na jedničku ve dvou když jsem se rozjížděl kvapíkem, tak ke konci nešla plynule a "drhla". Když jsem se rozjížděl sám, tak byla v pohodě......
spíš bych to přisuzoval té spojce, když znovu zmáčkneš, rozepneš a ji a když ji pustíš tak zase sepne a motor sníží otáčky..... ;)

Cuka,kope:(

6.8.2007 v 20:43 | Nahoru | #6
spojku jsme zkouseli zpusobem ze jsem jel na nejvyssi kvalt tak 50-60km/h a prudce pridal.Motor se jen line zvedal do vyssich otacek bez nejakych problemu a bylo mi receno ze tohle je normalni.

Cuka,kope:(

6.8.2007 v 23:56 | Nahoru | #7
Ahoj, podle me bys mel zjisit, jestli ti vypadava kvalt nebo klouze spojka.. Taky je jeste vic moznosti - muze treba bejt povoleny hnaci ozubeny kolecko na klice nebo jinde, pokud je na kuzelu tak muze proklouznout. Nevim, motor ER-5 neznam, mam KLR... Az ti vyleti motor zas do omezovace, tak jen zavri plyn a sleduj otacky. Pokud spadnou treba na volnobeh, tak to vypadl kvalt. Pokud se chytne zas na synchronni otacky se zadnim kolem, tak asi spojka. Ale tohle co pisu je fakt spekulace, nemuzu nic rict s jistotou. Hodne zdaru.

Cuka,kope:(

7.8.2007 v 06:33 | Nahoru | #8
me se taky stane ze mi nekdy vypadne kvalt... prej se to obcas stane... nekdy staci vymacknout spojku a poustet... bud se chytne nebo to tam kopnu znovu...

Cuka,kope:(

7.8.2007 v 08:38 | Nahoru | #9
V nizkych otackach motoru neni spojka nijak namahana, to zjistis kulovy. Nejvic je namahana na posledni kvalt v otackach maximalniho tocivyho momentu motoru, coz odhaduju nekde kolem 8 tis. Jenze to u ER5 znamena rychlost okolo 160ti km/h, pri ktery uz se to docela blbe testuje. Dalsi moznost mas ponekud brutalnejsi, ale taky funkcni. Postav se celem ke zdi, predni kolo o ni opri, jednotka, plyn, pustit spojku. Bud musi motor utrhnout zadni kolo a zacit gumovat, nebo musi chcipnout. Kdyz zagumuje, zkousej to na vyssi kvalt... az se dostanes do situace, ze i s plnym plynem se zadni guma neutrhne a chcipne to.

Podle toho co pises to vypada jednoznacne na spojku (ze bys najel na ledovou plochu se mi zda ponekud nepravdepodobny ), napada me neco ve smyslu vymackanych zubu na spojkovym kosi, nebo jak tu nekdo psal, proklouznuti na hrideli. Prevodovka se mi zda malo pravdepodobna, tam pokud vyskoci kvalt, tak ma snahu spadnout hned vedle (pokud tam neni zrovna znacenej neutral)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist