1 reakcí na tento příspěvek Lamináty na CBR929
Naposledy editováno 20.10.2009 19:38:29
2 reakcí na tento příspěvek Lamináty na CBR929
Jinak proti SP1 si moc nepomůžeš, 929 je na okruh zhruba to samé jako eSPéčko, 929 ještě moc nejede.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamináty na CBR929
Plejba jr.
Jinak proti SP1 si moc nepomůžeš, 929 je na okruh zhruba to samé jako eSPéčko, 929 ještě moc nejede.
Sorry Plejbi, ale jak to myslíš, že ještě moc nejede? Jak může nejet motorka se skoro 150 koni na motoru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamináty na CBR929
DavidH>Sorry Plejbi, ale jak to myslíš, že ještě moc nejede? Jak může nejet motorka se skoro 150 koni na motoru?
Proste tak, ze proti aktualnim litrum to proste moc nejede ostatne Pimpis taky zehra na svoji 954RR, ze uz je to holt stara dama a na aktualni modely od roku 2006 proste vykonove ztraci
DanMagna>Proste tak, ze proti aktualnim litrum to proste moc nejede ostatne Pimpis taky zehra na svoji 954RR, ze uz je to holt stara dama a na aktualni modely od roku 2006 proste vykonove ztraci
OK. To je zřejmý. Stále si ale myslím, že motka se 150k je absolutně v pohodě. Na 2:15 určitě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamináty na CBR929
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamináty na CBR929
vldouš>Plejba jr.> Toho Fároše mám ještě dýl než SPčko a tak váhám jestli ho prodat tak jak je nebo ho přestavětna okruh.Je tady ovšem problém stejnej jako u SP. Výkon. Podvozek je v lepším stavu a proto o tom přemýšlím. Kdo má možnost se svést na novějších motorkách pochopí. U nás v servisu jsem odvázanej i z R6 která je rok, dva stará a pak si sedněte na SP skoro 10 let staré....kdybych Fároše slušně prodal, šel bych do nečeho od 2006 vejš. Jen tudy vede cesta.
No tak to potom jo,tohle je jiná1 reakcí na tento příspěvek Lamináty na CBR929
To DavidH + Lukycat: Hoši srovnávám se stroji litrové kategorie a proti aktuálním je to už přece větší rozdíl a nepředpokládám, že Vldouš chce jet nějaký veterán cup nebo 929RR cup. Na týhle motorce se nic speciálního nepojede, takže s ní spadá do agenturních SBK apod a tam ta motorka na novější stroje výkonově samozřejmě nestačí.
To Dony19: Tak za prvé hošíčku, když už se tímhle stylem chceš bavit , že by byla 929RR na okruh tisíckrát lepší, než litrový Tuono si jistý moc nejsem už jen díky tomu, že si za poslední dva roky co Tuono jezdím nepamatuji, že by mně nějaká 929 na okruhu vyprášila, ať už při závodech nebo při trénincích. Naopak, zůstávají za mnou........ve výsledcích i na dráze - jestli nevěříš, můžeš si to dohledat.
No a za druhé, 954 už alespoň trochu srovnatelná s litrama ´06 je tím, že i když jí chybí něco koní, nemá alespoň nadváhu jako jiné starší sporty (třeba ZX9 apod) a má konkurenceschopné brzdy ze série.
Naposledy editováno 21.10.2009 09:11:50
2 reakcí na tento příspěvek Lamináty na CBR929
R1 od 04
Fireblade až od 08
Suzuki od K5
Kawa ZX10 od začátku
Jinak samozřejmě gratuluji k prodeji
Naposledy editováno 21.10.2009 12:41:40
1 reakcí na tento příspěvek Lamináty na CBR929
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamináty na CBR929
Plejba jr.>No já bych to nedrtil přesně na roky, oni jsou v sérii celkem konkurenceschopné:
R1 od 04
Fireblade až od 08
Suzuki od K5
Kawa ZX10 od začátku
Jinak samozřejmě gratuluji k prodeji
můžu se zeptat,na okruhové schopnosti fároše od 04? oproti výpisu..
znám pocit K5 a zx10r ale jen ze silnice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamináty na CBR929
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamináty na CBR929
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamináty na CBR929
jenže na ní bych se nedoplatil a na fároše 04 sem měl velmi dobrou cenu,tak ho 14 dní mám,jen mi pořád proměřuje tacho ( ukazuje -+ 1,3x méně ale má orig převod).tak se mi pocit z jízdy zkresluje..jinak letos mám honda-den na mokru a dvě volný s časem 2,28 na cbr900rr 96