globalmoto_duben_nolan





Téma: Lamináty na CBR929
 
20.10.2009 v 19:22
Koupím lamináty + nádrž na Hondu CBR 929. Má někdo?

1 reakcí na tento příspěvek Lamináty na CBR929

20.10.2009 v 19:35 | Nahoru | #1
SP šlo do věčných lovišť ???

Naposledy editováno 20.10.2009 19:38:29

2 reakcí na tento příspěvek Lamináty na CBR929

20.10.2009 v 20:21 | Nahoru | #2
Vldouši, zkus kontaktovat Corelu91, letos jít tahal po okruzích a třeba mu něco zbylo.

Jinak proti SP1 si moc nepomůžeš, 929 je na okruh zhruba to samé jako eSPéčko, 929 ještě moc nejede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamináty na CBR929

20.10.2009 v 20:38 | Nahoru | #3

Plejba jr.

Jinak proti SP1 si moc nepomůžeš, 929 je na okruh zhruba to samé jako eSPéčko, 929 ještě moc nejede.



Sorry Plejbi, ale jak to myslíš, že ještě moc nejede? Jak může nejet motorka se skoro 150 koni na motoru?

Lamináty na CBR929

20.10.2009 v 20:59 | Nahoru | #4
DavidH asi tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamináty na CBR929

20.10.2009 v 21:04 | Nahoru | #5

DavidH>Sorry Plejbi, ale jak to myslíš, že ještě moc nejede? Jak může nejet motorka se skoro 150 koni na motoru?



Proste tak, ze proti aktualnim litrum to proste moc nejede ostatne Pimpis taky zehra na svoji 954RR, ze uz je to holt stara dama a na aktualni modely od roku 2006 proste vykonove ztraci

(reakce na) Lamináty na CBR929

20.10.2009 v 21:15 | Nahoru | #6

DanMagna>Proste tak, ze proti aktualnim litrum to proste moc nejede ostatne Pimpis taky zehra na svoji 954RR, ze uz je to holt stara dama a na aktualni modely od roku 2006 proste vykonove ztraci



OK. To je zřejmý. Stále si ale myslím, že motka se 150k je absolutně v pohodě. Na 2:15 určitě

Lamináty na CBR929

20.10.2009 v 21:36 | Nahoru | #7
No já si myslím,že 929 je na okruh dost dobrá,určitě tisikrát lepší jak litrové tuono to zaprvé...A za druhé... jak nekdo muže srovnavat 929 a 954 s rokem 2006???? To mi hlava nebere samozřejmě že výkonem nestačej na litrový 2006ky.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamináty na CBR929

20.10.2009 v 22:05 | Nahoru | #8
petersona> JO, jo SPčko už je pryč. Utřel jsem slzu, ale už by na to psychicky neměl, že na cílovce sotva dojíždím šestky. Mají stejný výkon a o 20 kilo míň....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamináty na CBR929

20.10.2009 v 22:12 | Nahoru | #9
Plejba jr.> Toho Fároše mám ještě dýl než SPčko a tak váhám jestli ho prodat tak jak je nebo ho přestavětna okruh.Je tady ovšem problém stejnej jako u SP. Výkon. Podvozek je v lepším stavu a proto o tom přemýšlím. Kdo má možnost se svést na novějších motorkách pochopí. U nás v servisu jsem odvázanej i z R6 která je rok, dva stará a pak si sedněte na SP skoro 10 let staré....kdybych Fároše slušně prodal, šel bych do nečeho od 2006 vejš. Jen tudy vede cesta.

Lamináty na CBR929

20.10.2009 v 22:15 | Nahoru | #10
Podívejte se na výsledky CEC2 na začátku roku a na konci, jak se kurevsky porychlilo. To co stačilo na bednu při prvním závodě, tak při posledním sotva stačilo do první desítky. Pro mě je ve hře i kategorie Naked Ještě nejsem rozhodnutej do čeho jít....

(reakce na) Lamináty na CBR929

20.10.2009 v 22:26 | Nahoru | #11

vldouš>petersona> JO, jo SPčko už je pryč. Utřel jsem slzu, ale už by na to psychicky neměl, že na cílovce sotva dojíždím šestky. Mají stejný výkon a o 20 kilo míň....



ale furt ti to na té cílovce jelo lépe jak mi

Lamináty na CBR929

20.10.2009 v 22:37 | Nahoru | #12
mám nádrž,ale je bouraná,pošli mi email adresu na gp.moto@seznam.cz,pošlu ti fotky

(reakce na) Lamináty na CBR929

21.10.2009 v 00:36 | Nahoru | #13

vldouš>Plejba jr.> Toho Fároše mám ještě dýl než SPčko a tak váhám jestli ho prodat tak jak je nebo ho přestavětna okruh.Je tady ovšem problém stejnej jako u SP. Výkon. Podvozek je v lepším stavu a proto o tom přemýšlím. Kdo má možnost se svést na novějších motorkách pochopí. U nás v servisu jsem odvázanej i z R6 která je rok, dva stará a pak si sedněte na SP skoro 10 let staré....kdybych Fároše slušně prodal, šel bych do nečeho od 2006 vejš. Jen tudy vede cesta.

No tak to potom jo,tohle je jiná

Lamináty na CBR929

21.10.2009 v 06:50 | Nahoru | #14
Corela nemá 929 už tak od června,ted s ni zajedu občas na okruh já. Laminaty pokud vim tak už nema. Ale jestli mužu poradit tak prodej 929 a kup něco novějšiho pokud finance dovolí. Motorka ma udavanejch cca 150 koní ale už to prostě neni ono...

1 reakcí na tento příspěvek Lamináty na CBR929

21.10.2009 v 09:10 | Nahoru | #15
Hmm, hmm, koukám na nějaká data a přiznávám, že jsem se spletl, 929 je určitě lepší volba, než SP1. Myslel jsem, že až 954 měla nějakých 150 koní, ale ona už i 929, tak sorry.

To DavidH + Lukycat: Hoši srovnávám se stroji litrové kategorie a proti aktuálním je to už přece větší rozdíl a nepředpokládám, že Vldouš chce jet nějaký veterán cup nebo 929RR cup. Na týhle motorce se nic speciálního nepojede, takže s ní spadá do agenturních SBK apod a tam ta motorka na novější stroje výkonově samozřejmě nestačí.

To Dony19: Tak za prvé hošíčku, když už se tímhle stylem chceš bavit , že by byla 929RR na okruh tisíckrát lepší, než litrový Tuono si jistý moc nejsem už jen díky tomu, že si za poslední dva roky co Tuono jezdím nepamatuji, že by mně nějaká 929 na okruhu vyprášila, ať už při závodech nebo při trénincích. Naopak, zůstávají za mnou........ve výsledcích i na dráze - jestli nevěříš, můžeš si to dohledat.

No a za druhé, 954 už alespoň trochu srovnatelná s litrama ´06 je tím, že i když jí chybí něco koní, nemá alespoň nadváhu jako jiné starší sporty (třeba ZX9 apod) a má konkurenceschopné brzdy ze série.

Naposledy editováno 21.10.2009 09:11:50

Lamináty na CBR929

21.10.2009 v 09:25 | Nahoru | #16
na 929 v Brně na volnych 2:23 a na byvale 954 při CEC2 (prvni zavod Brno) 2:21:02..
časem přidam video z volnych jizd kde jedu na 929 a kamera se vozí na gsxr 1000 06. Jde vidět rozdil vykonu

Lamináty na CBR929

21.10.2009 v 10:54 | Nahoru | #17
Plejba jr - dík za pochvalu 954 , udělal jsi nám 954kařům radost

Lamináty na CBR929

21.10.2009 v 12:36 | Nahoru | #18
Závažná informace všem!!!! Tak dnes přišel kupec, položil přede mě 90 000,- a už i Fire Blade je pryč. Strašně rychlá akce... Teď už mi zůstal jen BIG a ten na okruhové kroužení nebude to pravé ořechové. Teď je předemnou krásný vybírání. Určitě ale asi budu koukat na rok 2006 a víc.

2 reakcí na tento příspěvek Lamináty na CBR929

21.10.2009 v 12:41 | Nahoru | #19
No já bych to nedrtil přesně na roky, oni jsou v sérii celkem konkurenceschopné:

R1 od 04
Fireblade až od 08
Suzuki od K5
Kawa ZX10 od začátku

Jinak samozřejmě gratuluji k prodeji

Naposledy editováno 21.10.2009 12:41:40

(reakce na) Lamináty na CBR929

21.10.2009 v 12:48 | Nahoru | #20
Plejba jr.> Díky. Asi určitě bude nejvíc záležet na ceně

1 reakcí na tento příspěvek Lamináty na CBR929

21.10.2009 v 13:37 | Nahoru | #21
Tos dostal pěkny penize..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamináty na CBR929

21.10.2009 v 20:25 | Nahoru | #22

Plejba jr.>No já bych to nedrtil přesně na roky, oni jsou v sérii celkem konkurenceschopné:

R1 od 04
Fireblade až od 08
Suzuki od K5
Kawa ZX10 od začátku

Jinak samozřejmě gratuluji k prodeji



můžu se zeptat,na okruhové schopnosti fároše od 04? oproti výpisu..
znám pocit K5 a zx10r ale jen ze silnice

(reakce na) Lamináty na CBR929

21.10.2009 v 20:31 | Nahoru | #23
Gebbin> Jo ještě to jde, ale stav byl vážně super.Nikde nebyla škrábnutá, vše origo díly a olej znala jen Motul 300V

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamináty na CBR929

21.10.2009 v 20:35 | Nahoru | #24
gsx goes to cbr> Myslím,že Fire Blade 04 už je konkurenceschopná motka, otázkou jak využiješ potenciál motky.Jestli už máš něco nakrouženo tak by radši šáhnul po GSX-R K5-K6. Je to trochu dražší, ale každá koruna navíc se vtomhle případě vyplatí. K6 je vážně střela a ze všeho na čem jsem jel mě sedla nejlíp....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamináty na CBR929

21.10.2009 v 20:36 | Nahoru | #25
Plejba jr.> Tak za prvé Hošíčku .... Moc se mi nechce věřit že by nahaty Tuono,bylo na okruh lepší jak Sp-1,ale dvouváli soudit nemužu nejezdil jsem na tom,ale jelikož je 929 lepší jak Sp-1 podle to co se tady píše a ani o tom nepochubuji už jen kvuli tech.. parametrum,bych řekl,že to,že za tebou zustávají je spíše o jezdci ne?...A za druhé... když píšeš že 954 se priblizují litrum 2006,tak to by museli i 929ky,protože 929 a 954 je z nejakych 90% jedna a ta samá motorka....Rám,brzdy dokonce i motor vše je to same,pouze má o kousek vetší objem,je jiná zadní kyvka a celkem je tuším o kilo lechcí,je o chloupeček lepší,ale jen o chloupěček...Takže vživotě nemůžeš napsat že 929 je veterán a 954 se blíží litrum 06 možná tak rokama tot vse ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamináty na CBR929

21.10.2009 v 21:10 | Nahoru | #26
vldouš> nepopírám že je k5 střela :) a to na ní kámoš měl od původního majitele o dva zuby menší kolečko...to pak bylo divoký ž moc...
jenže na ní bych se nedoplatil a na fároše 04 sem měl velmi dobrou cenu,tak ho 14 dní mám,jen mi pořád proměřuje tacho ( ukazuje -+ 1,3x méně ale má orig převod).tak se mi pocit z jízdy zkresluje..jinak letos mám honda-den na mokru a dvě volný s časem 2,28 na cbr900rr 96

(reakce na) Lamináty na CBR929

21.10.2009 v 21:15 | Nahoru | #27
Dony19> Trochu se musím zastat Plejby, i když CBR bylo v super stavu a na SP1 se zup času podepsal už opravdu dost, tak nevím proč, ale na okruhu jsem se líp cejtil na SP. Okruh není jen o nejvyšším výkonu, je to i o podvozku a taky o průběhu toho výkonu, o způsobu vedení - pak se někdo líp cejtí na dvouválu a někdo nedá dopustit na čtyřvál. Oboje má něco do sebe, a záleží i na okruhu...

(reakce na) Lamináty na CBR929

21.10.2009 v 21:20 | Nahoru | #28
gsx goes to cbr> CBR 96-99 to je vážně super motorka. Obzvlášť v super stavu. Můj švára má 99, má v tom Dymojet a kupu věcí, který tu motorku stavej ještě vejš než serii. Výkon super, ale bohužel ten podvozek už není co u novějších. Není špatněj, to ne, ale porovnání třeba s 06 už opravdu neustojí.

(reakce na) Lamináty na CBR929

21.10.2009 v 21:22 | Nahoru | #29
gsx goes to cbr> Tou 04 by jsi mohl při stejný jízdě mohl oproti 96 stáhnout v Brně určitě kolem 4-5 sekund. Počítejale že ukočírovat ten výkon nebude tak jednoduchý jak u 99 a první časy nebudou nic moc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist