globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak optevřít přívěru
27.9.2009 v 17:03
jak otevřít přiveru u ktm EXC

Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 17:03 | Nahoru | #1
cau kluci potreboval bych poradit jak mam otevřít příveru u ktm

2 reakcí na tento příspěvek Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 17:29 | Nahoru | #2
Co to je za pičovinu? Přívěru otevřeš otočením plynu.

Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 17:55 | Nahoru | #3
tak to je dobrý no jinak nebyls nahodou jezdit ve vrchlabí na trati když jsme tam byly a pak jsi tam vorval blinkry na roletě? ?

(reakce na) Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 18:22 | Nahoru | #4

BK>Co to je za pičovinu? Přívěru otevřeš otočením plynu.



tak

Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 18:26 | Nahoru | #5

(reakce na) Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 18:30 | Nahoru | #6

BK>Co to je za pičovinu? Přívěru otevřeš otočením plynu.



ale hovno.. on ju chce zrušit.. ubere to spodek, ale vršek by měl být lepší.. ale vyzkoušený to nemám

2 reakcí na tento příspěvek Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 18:35 | Nahoru | #7
TAk potom teda musí napsat vyndat přívěru. To tu dvácu totálně zkurví, ta je na přívěře závislá. Nemá objem na to aby ten spodek udržel a nahoře to pude na takový otáčky že to může zadřít.

(reakce na) Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 18:49 | Nahoru | #8
BK> jojo kamárad na DT měl taky zrušenou přívěru a jelo to jak z praku... ale dost to přetáčel..

Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 18:55 | Nahoru | #9
TAm by měl být myslím i jinej poměr oleje v benzínu. Podle mě lepší to prodat a koupit 250 bo 3kilo.

Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 18:58 | Nahoru | #10
Tím že odstraníš přívěru nic nezískáš...........................

Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 19:03 | Nahoru | #11
vyndat, ucpat díry čau.

Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 19:18 | Nahoru | #12
Máš servisní manuál? Jestli jo,tak se tam jukni,bude to tam a když ne,tak dej na motorkářích hledat a napiš tam "servisní manuál" ono ti to najde nějaký témata s odkazama,já bych ti to sem dal,ale přijel sem teď z tréninku a na to abych párkrát kliknul bych vydal zbytek svojí poslední energie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 19:49 | Nahoru | #13
BK> no já tam přívěru nemám a zdá se mně že spodek nani špatné, rozjedu se v podstatě od volnoběhu ale starosti mně dělá to aby se to teda na těch 5 tisících protože dál už to teda nevytočím nekouslo, myslíš že ju tam mám namontovat? a neměl bych tam dat radši dvě když mám dva laufy? :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 19:51 | Nahoru | #14

memphis.unv>BK> no já tam přívěru nemám a zdá se mně že spodek nani špatné, rozjedu se v podstatě od volnoběhu ale starosti mně dělá to aby se to teda na těch 5 tisících protože dál už to teda nevytočím nekouslo, myslíš že ju tam mám namontovat? a neměl bych tam dat radši dvě když mám dva laufy? :\



Hitech Jawa

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 20:26 | Nahoru | #15
maras> ale že bys poradil to né
fakt mně to začalo vrtat hlavou!
beztak dva laufy nemáš a závidíš

Naposledy editováno 27.09.2009 20:26:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 21:07 | Nahoru | #16
memphis.unv> Dej dvoukomoráky a hned bude točit více

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 21:15 | Nahoru | #17
C.J.> víc točit nebude, akorát se maximální krouťák posune do vyšších otáček:)
kdysi dávno jsem viděl porovnávaný průběhy s dvoukomoráčama a s klasikou, už se mně ten obrázek sice pak najít nepodařilo, ale kdysi jsem dal dohromady jak ty průběhy zhruba vypadaly, takže jsem to obmaloval



Naposledy editováno 27.09.2009 21:18:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 22:11 | Nahoru | #18
memphis.unv> Minulý rok jsem dával dvoukomoráky na dvě své jawy 350/640-1 a 350/634 (s motorem 633). Dlouho jsem tomu odolával, protože i po dopisování s Tomem Kasalickým (TK Moto) jsme došli k závěru, že pro mě je výhodnější průběh výkonu s rovnými výfuky. Jawu jsem měl na cestování (za první dva roky jsem najel 40tis km), teď mám na tachu cca 86tis km. No jenže pak jsem si koupil druhou a třetí motorku a skůtra, takže jawu mám na každodenní dojíždění do práce (15km), orig. výfuky už byly dost "jeté" a tak jsem koupil dvoukomoráky, koncovky hned nechal Tomem K. upravit a rozdíl je nečekaný, po poladění výšky jehly, trysky a předstihu jede 350/640-1 zcela jinak, přišla o spodek, ale ne nijak zásadně, spíše předtím se mi zdálo, že motor ve 4tis ot/min táhne "jak prase" (a o moc víc už vytočit nešel, s problémy 5500), tzn. na dálnici to jelo 100-110km/h.. Je pravda, že ve 4tis ot. je s dvoukomoráky díra, což s rovnými výfuky nebyla, ale není problém (pokud nejedu ve dvou do kopce) 4tis přetočit (a to mám těžší převod) a pak se motor nechá klidně přetočit přes 6tis ot/min (mám mechanicky i elektronický otáčkoměr). Teď jsem se po dlouhé době dostal s jawou na dálnici a jela jak pila, na čtyřku šla vytočit až na 6tis ot/min, držel jsem ji stále na 3/4 plynu, točila 5500 ot/min a jela v kuse 130-135 km/h (skutečných, ne tachometrových ) Trápil jsme ji tak asi půl hodiny a už jsem měl o něj fakt strach Původní tacho s orig. zpřevodováním krásně přidává, teď mi ukazuje pro změnu zase méně než jedu

Celkem lituju, že jsem do dvoukomoráku neinvestoval mnohem dříve
(rovné výfuky už nikdy zpět dávat nebudu.. kdyby někdo chtěl, tak je levně pustím )

a tady video jak jede 350/634 s dvoukomoráky, tam není rozdíl tak drastický ,asi kladívka nestíhají (možna by pomohlo, seřídit po osmi letech znova předstih ), ale rozdí lje citelný, ve výjezdech na jedničku to je obrovský rozdíl
Ale je zvláštní, že s rovnýma výfukama má 638 i 634 relativně stejný zvuk, ale s dvoukomoráky má 638 zvuk úplně jiný, ale 634 se stejnými dvoukomorovými výfuky má zvuk stejný jako s rovnýma

Jak optevřít přívěru

27.9.2009 v 22:14 | Nahoru | #19
a tady jsou grafy z TK Moto rovné vs dvoukomoráky

(reakce na) Jak optevřít přívěru

28.9.2009 v 15:54 | Nahoru | #20
C.J.> kolikrát jsem nad tim uvažoval jestli by nebyly lepší, ale vždycky jsem si řekl že ne kromě toho že se mně vzhledově nelíbí vůbec narozdíl od klasiky, se mně většinou zdálo že ten zvuk je taky hrůza, místo toho chrapláku to znělo jak trabant (aji když teda káždá třipade zní jinak, co kus to originál ) a do třetice i nejsu justé tim průběhem, přece jenom bych nerad mašinu tak točil abych toho maxima dosáhl. no, vlastně já to mám vůbec nějaký jiný, já mašinu nevytočím ani na 5 tisíc, když už jí potřebuju šlápnout na hrtan třeba když potřebuju aby ze sebe vydala všechno třeba do kopca tak ju ani tak nemá smysl vůbec točit nad čtyři a půl
noa kladivka jsem měl problém nastavit, protože na levým pístním čepu mám vůli jak sviňa. nastavil jsem, otočil jsem motorem a předstih byl o 4mm víc. pak jsem to nějak dal do kupy, jelo to dobře, akorát na 4 tis. ten levé kotel vždycky vydechnul aji když předstih byl dobře. no, teď jsem to nějak dal do kupy, ale chtělo by to GO
jinak jak vidim tak s těma průběhama jsem se trefil

1 reakcí na tento příspěvek Jak optevřít přívěru

28.9.2009 v 16:12 | Nahoru | #21
jj, jako kdyby si je obkreslil

Výhoda u těch dvoukomoráku je hlavně v tom, že teď když chci předjet auto, tak dvojka a trojka jdou neskutečně přetočit, když už je třeba

a ten vzhled se dá zvyknout

[img]

Naposledy editováno 28.09.2009 16:14:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak optevřít přívěru

28.9.2009 v 16:20 | Nahoru | #22

memphis.unv>maras> ale že bys poradil to né
fakt mně to začalo vrtat hlavou!
beztak dva laufy nemáš a závidíš



Technický dotaz, kde tu přívěru by jsi chtěl nacpat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak optevřít přívěru

28.9.2009 v 16:55 | Nahoru | #23
C.J.> přemýšlím co na to říct, ale nic mě nenapadá, protože mám furt před očima to že tem motor už nemá v těch otáčkách silu jako dřív, takže vůbec nevim jak se k přetáčení motoru vyjádřit
no, teď stejně nechám třipade tak jak je, jezdit sice budu ale potřebuju našetřit na další. ale sám nevim jak bude vypadat potom, říkal jsem si že až budu mít další mašinu tak že ju rozdělám a tu generálku udělám komplet celé mašině.
já nevim jestli je to nějaká úchylka, ale su na třipade vysazené, takže jsem uvažoval jestli by nestálo za to pořídit ještě jednu, nějakou třeba 639 a udělat z toho pekelníka. udělat ty úpravy co jsou k dostání jako kit na zvýšení výkonu (nejlíp kdyby šel spojit s přelisováním kliky aby kotle tahly zarás)až po dva karbece. tak aby třipade vládla
ale to se s největší pravděpodobností nestane

(reakce na) Jak optevřít přívěru

28.9.2009 v 20:37 | Nahoru | #24
memphis.unv> No odlehčená klika (investice 9tis Kč) je dlouho můj sen

1 reakcí na tento příspěvek Jak optevřít přívěru

2.10.2009 v 08:20 | Nahoru | #25
ČAUVEC poslyšte chtěl bych pořídit závodní enduro (125ccm) znám jen exc125 a gas gas ec125...poradtě prosím jestli jsou ještě nějaký?... (chtěl bych je otevřené s 11kw v TP.abych se vešel do A1) díky moc

Jak optevřít přívěru

23.10.2009 v 23:00 | Nahoru | #26
jo diky ja uš na to seru koupim ktm exc 250 r.k.v kolem 8-9

(reakce na) Jak optevřít přívěru

23.10.2009 v 23:04 | Nahoru | #27

maras>Technický dotaz, kde tu přívěru by jsi chtěl nacpat?



Memphis, odpovíš?

(reakce na) Jak optevřít přívěru

26.10.2009 v 12:30 | Nahoru | #28
cau zrovna prodava podívejse na http://www.motorkar...-125-exc-150200.html

Jak optevřít přívěru

26.10.2009 v 13:59 | Nahoru | #29
je tam takové tlačítko za budíkama - "přívěra open"

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM EXC 1995 plasty KTM EXC 125 SvatoslavJAWA 10 25.1.2024 v 20:49 helbi
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
Stažení kw KTM EXC 125 Šimča_ 9 27.8.2023 v 21:21 Mr.Dreamer
12V zás KTM EXC 125 Vojtech193 1 25.8.2023 v 19:49 ja1


TOPlist