Milosek.m>no tak ja bych videl příčinu jinde:) jelikož si dobře pamatuju kdy mi občas Shade ajnhundrtcvancig a potom i shade pro muže(for man) občas vytřelilo měrku oleje a u fáčka vičko na viku ventilů dějai to netěsné pístní kroužky,ktere už propouštěji a tlakuji tak klikovou skřín až to pri určitych točkach propusti vic nez stihnou odvest odfuky do sani a vyslehne to v tvem pripade ty gumicky jelikz tlak jde cestpou nejmensiho odporu.kdyby to delaly zašlehy do sání tak by to muselo bejt dost rozhašeny takze by to nejelo tak jak ma.
takže změř komprese valců a flašu pošli fizerovy jelikoz odhad pricinu ale ne zavadu
a ja vubec nepiju
Jo úplně jsem zapomněl dodat jednu věc, když se mi to stalo poprvé, tak jsem provizorně povolil o cca 1,5 otáčky víčko nalévacího otvoru a zajistil gumičkama, aby si to mohlo případně odfouknout i tudy. Ty pístní kroužky by musely hrozně moc propouštět, že by to nepobraly odfuky na obou víkách a plus ještě povolené víčko. Taková ztráta komprese by musela být znát na výkonu a navíc si myslím že by se projevovala postupně, pokud by tedy neprasknul pístní kroužek. Ale to by tam zas musel být ten propad výkonu. Navíc to vždycky vyletělo při malých otáčkách ve vesnici. Každopádně ty komprese změřit nechám. Ještě zkusím vytáhnout jednu zátku při nastartovaném motoru, do otvoru nacpu palec a pokusim se vysledovat jak to bude tlakovat při různých otáčkách.
1 reakcí na tento příspěvek Záhadný problém - kdo na to přijde má u mě flašku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhadný problém - kdo na to přijde má u mě flašku
[img]
2 reakcí na tento příspěvek Záhadný problém - kdo na to přijde má u mě flašku
1 reakcí na tento příspěvek Záhadný problém - kdo na to přijde má u mě flašku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhadný problém - kdo na to přijde má u mě flašku
Bandaska>voda v benzínu a následně v karburátorech způsobí střílení do karbeců, natlakuje se to přes oddech skříně motoru do airboxu...vyčisti palivovej filtr a karbece a bude to v pohodě...
Kéž by to tak bylo Ale zase na druhou stranu je nepříjemné, že po natankování špatného benzinu mi to může oddělat těsnění víka. A obvzláště nepříjemné když by se to stalo někde v cizině.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záhadný problém - kdo na to přijde má u mě flašku
Moskal>Kéž by to tak bylo Ale zase na druhou stranu je nepříjemné, že po natankování špatného benzinu mi to může oddělat těsnění víka. A obvzláště nepříjemné když by se to stalo někde v cizině.
na nekterych autech byva zpetny ventil na odfuku ze skrine ....
Musí to tam tlakovat něco jiného. Tlak musí jít z prostoru klikovky a potom kolem rozvoďáku nahoru do prostoru vaček. Ještě jsem zjistil, že odfuky nejsou vyvedeny z prostoru nad vačkovými hřídelemi, ale hadičky odfuků jsou napojeny na separátní kanálek v bloku válce. Kánálek ústí až dole u klikovky. Takže kdyby to tlakovalo (střílelo) od karburátoru, tak by tlak musel jít tím kanálkem ke klikovce a potom kolem rozvoďáku nahoru do prostoru vaček. Musel by být dostatečně velký aby to vyrazilo ty zátky. Tak to teda nevím
[img]
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha XZ 550 a jeji caste zavady Yamaha XZ 550 | Kolbis | 6 | 22.2.2016 v 18:39 jirka7373 |
Napojení čidla palivoměru Yamaha XZ 550 | udinar | 3 | 13.10.2013 v 18:43 udinar |
Muž na Jawě-výlet do Francie na sta... [1 ... 5, 6] Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 650 Classic, Yamaha XZ 55... | udinar | 163 | 16.11.2010 v 19:41 udinar |
Lanka - kamenný obchod Yamaha XZ 550 | Moskal | 7 | 16.3.2009 v 13:34 jetam |
Ekvivalent k těsnění Yamabond 4 Yamaha XZ 550 | Jiřík. | 0 | 30.11.-0001 v 00:00 Jiřík. |