globalmoto_kveten





Téma: Suzuki savage inzerát
 
21.9.2009 v 18:52
čus chlapi myslíte že by to mělo cenu koupit a kolik bych potom musel investovat do opravy dík za odpověd´
viz.
suzuki savage

Naposledy editováno 21.09.2009 19:03:24

Suzuki savage inzerát

21.9.2009 v 19:04 | Nahoru | #1
No tak kdyz tam pise ze bude potreba vymenit lagry na klice tak to uz je tak na GO motoru, buh vi co klikovka jak je natom a valec jestli neni pridrenej...to si myslim ze chce nekdo 12 000 za totalni motorovou vrazdu s jaks tak peknym vzhledem.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki savage inzerát

21.9.2009 v 19:19 | Nahoru | #2
srabe,ani neumis uznat vlastni chybu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki savage inzerát

21.9.2009 v 19:48 | Nahoru | #3

sherm14>srabe,ani neumis uznat vlastni chybu


Nechápu
Ale je tam ještě dost jiných věcí než motor a ty budou dobré

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki savage inzerát

21.9.2009 v 19:55 | Nahoru | #4

nedojed>Nechápu
Ale je tam ještě dost jiných věcí než motor a ty budou dobré


vlozil jsem tu link,a napsal ze je to demence ze furt nekdo neumi vlozit link,tak link si tam vlozil a prispevek mi smazal.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki savage inzerát

21.9.2009 v 20:01 | Nahoru | #5
sherm14> Když TO umím já to už musí umět všichni ne?

(reakce na) Suzuki savage inzerát

21.9.2009 v 20:02 | Nahoru | #6
nedojed> evidentne ne

Suzuki savage inzerát

21.9.2009 v 20:10 | Nahoru | #7
prosim.. hlavne ne savage... to je uplne nejhorsi motorka co jezdi po tomhle svete...

Suzuki savage inzerát

21.9.2009 v 20:27 | Nahoru | #8
Majitel tomu taky prd rozumí - pod pojmem lágry jsou myšleny šálky, které Savage (páč je to jednoválec) patrně mít nebude - na klice jsou klasické kuličkové ložiska + válečkové ložisko na ojničním čepu. Ale za mě ti říkám neber to . Nikdo neví co s tím je, dokud to nerozděláš - ložiska se mohli klidně vysypat a části klece a kuličky se mohli dostat do převodovky - KO. Motor může být klidně přidřený - klika to samozřejmě vydrží (páč tam jsou ty výše zmíněné ložiska), co ale nevydrží jsou vačky - sedřený tvrdochrom, vydřená hlava a domečky. Přidřený píst...GO válce - výbrus a nová pístní sada - tě vyjde tak na 5 t + další náklady na repasi kliky, koupi nové převodovky (přip. jenom některých koleček), repasi hlavy a vaček (pokud to vůbec půjde) ....Tzn. pokud si schopen k tomu sehnat jiný motor v dobrém stavu (což bude nejlevnější varianta ), pak to má smysl kupovat, jinak ne...Věř mi, ušetříš si tím spoustu trápení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist