globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vigor x Slr
Ahoj, chtěl jsem se Vás zeptat na zkušenosti s těmito endurky. Jde mi o rozdíly která je menší a lehčí, jde mi o výběr moto pro manželku, díky za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr

13.9.2009 v 23:24 | Nahoru | #31

w.o.l.f.>Matess727x> mám ji 20 km od baráku, už jsem tam psal myslím ten inzerát



..proto jsem ji sem vložil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr

13.9.2009 v 23:32 | Nahoru | #32

Vespa>Matess727x> například DRka od Suzuki (600,650, 750) jedou odspoda mnohem hladčeji a pružněji než sériový Dominátor na kterým jsem jel, tak proto se ptám..


...aha.Tak to se mi zdá, že DR-ko je o dost cukavější než EseLéro.Co jsem se povozil na Bigu, tak jsem musel hodně podřazovat,...v obci na těch 50 myslím až na trojáka, aby to necukalo.Ale asi záleží na převodu.Dost lidí ty jednobuchy má zpřevodovaný více do rychla, pak to trochu cuká při nízkých otáčkách.

(reakce na) Vigor x Slr

13.9.2009 v 23:32 | Nahoru | #33

C.J.>..proto jsem ji sem vložil


...šikula.

(reakce na) Vigor x Slr

14.9.2009 v 00:00 | Nahoru | #34

Matess727x>...aha.Tak to se mi zdá, že DR-ko je o dost cukavější než EseLéro.Co jsem se povozil na Bigu, tak jsem musel hodně podřazovat,...v obci na těch 50 myslím až na trojáka, aby to necukalo.Ale asi záleží na převodu.Dost lidí ty jednobuchy má zpřevodovaný více do rychla, pak to trochu cuká při nízkých otáčkách.


V tvým profilu jsem četl že máš vykuchaný výfuky - porovnával jsi to i před tím v sériovým stavu? Jakmile se výfuk trochu pootevře tak je spodek mnohem pružnější, to vím, ale já randál u svý motorky nesnesu, takže jsem holt omezenej tímhle :)
No budu muset nějaký SLR v okolí prohnat :)

1 reakcí na tento příspěvek Vigor x Slr

14.9.2009 v 00:24 | Nahoru | #35
Vespa: Na EseLéro se žádný laděný výfuky nedávaj,...páč tam jsou dva krásný chromovaný laufy a svést to do jednoho laďáku se mi nelíbí.Ty výfuky nemám vykuchaný, jen po konzultaci s kamarádem, co se tuningem výfuků a motorek zabejvá, mám vyřazenou poslední přepážku.Sehnali jsme jeden výfuk z EseLéra a rozkuchli ho, aby jsme viděli jak je příčkovanej,...pak kamarád dlouze něco počítal a pak jsem vyvrtali díry do konců a odlehčili poslední prostor přepážky.Ale jestli si myslíš, že to více řve, tak to jsi na omylu.Má to jen takovej lepší a hlubší mlaskavej bublák a jde trošku líp za plynem,...a maloučko šla dolů spotřeba.Už to podle mého vzoru tady jeden chlapík nick "martinbiker " s EseLérem udělal a náramě si zvuk pochvaluje. Ještě je u EseLéra dobré přitvrdit přední šavle,...mám na to jednoduchej, osvětčenej a účinej fígl,...pak se motorka nad těch 100 km/H nekroutí.Mám také ještě jiné úpravy,...a nedávno jsme s kamarádem na FJ1100 a CBR 600 přesně měřili mojí maximálku, tak 165 km/H jako fík.A pak že je maximálka u EseLéra 145, jak se všude píše.

Naposledy editováno 14.09.2009 00:31:00

(reakce na) Vigor x Slr

14.9.2009 v 08:33 | Nahoru | #36
Matess727x> Hmm, hodnotím žes na to šel tak vědecky to bych musel asi slyšet.. já tomu "otvírání" výfuků obecně moc nefandím, většinou zkoumám jak to ještě víc utišit :)
"Hlubší a mlaskavější" mě přijde jako synonymum pro "hlučnější".
Já jsem holt naučenej z endura kde každej decibel navíc je jenom na škodu. Kromě toho to chci i do města, a když stojím v létě na semaforu mezi autama tak řidiči mívají můj výfuk hned u okýnka a pochybuju že budou nadšení když jim to bude mlaskat dvě minuty do obličeje :) Takže u mě se nic kuchat určitě nebude, proto ty motorky musím testovat a porovnávat v sériovém stavu :)

Ale děkuju za informace, je super narazit na takhle sdílnýho majitele

Ještě dotázek k tomu ERG ventilu, to je taková ta objemná věc hned nad krytem zapalování?


Neměl bys odkaz na nějaký fan stránky SLR, nebo nějakej zdroj kde bych se o tom mohl dozvědt víc? Samo bych nejradši koupil tu nejsilnější verzi.
Třeba DR-Z který jsem dřív měl mělo obrovskou fandovskou základnu na thumpertalk.com a dalo se tam vyčíst tuny triků a užitečných informací

1 reakcí na tento příspěvek Vigor x Slr

14.9.2009 v 10:09 | Nahoru | #37
Vespa: Ono to EseLéro byla koncipovaná motorka do města, takže tam ty výfuky jsou extra utažený,....opravdu to nějak něřve, otevřeš-li jen tu poslední komoru.Co se týče informací,...moc toho opravdu není,...ani u nás a ani ve světě.Něco málo najdeš na webu Dominátorů.Já jsem nějaké informace zjišťoval také od kamaráda, co dělal něco u Hondy ohledně obchodu, ale už tam také není.On mi třebas zjišťoval, že v různých řadách podle roku výroby a země vývozu jsou u motorů různé odchylky,....prý právě ta řada bez ERG ventilu by měla být nejsilnější.Ale zjistit nějaké přesné informace o prvdivosti je nemožné.Sdílnější jsem proto, jelikož spousta lidí považuje EseLéro za takovou škaredou línou motorku.Přitom to tak vůbec není,...díky jinému časování (jiná vačka) a krouťáku je v podstatě o trochu ostřejší na rozjezt, než Domino (také je o krapet lehčí) a po malých upravách a doplňcích je to i na pohled pěkná motečka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr

14.9.2009 v 10:29 | Nahoru | #38

w.o.l.f.>Dědóch>
o freewindu vím, ale je tam vyšší cena :\



No tenhle freewind je asi s cenou vyjímka

A máš to taky za humny.

http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-xf-650-freewind/suzuki-xf-650-freewind-138850.html

Vigor x Slr

14.9.2009 v 10:48 | Nahoru | #39
C.J. Ten je fakt nějakej levnej,...zvláštní.

Vigor x Slr

14.9.2009 v 10:51 | Nahoru | #40
moc zvláštní..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr

14.9.2009 v 10:55 | Nahoru | #41
Matess727x> hmm, tak až si koupím sériový SLR tak za tebou zajedu si poslechnout to tvoje a pak se rpzhodnu :)

Já jsem si taky všiml že SLR se nelíbí, ale nikdy jsem nechápal proč :) Já právě ten vzhled můžu

1 reakcí na tento příspěvek Vigor x Slr

14.9.2009 v 11:00 | Nahoru | #42
vigor je jen evoluce SLR.. tzn v podstate to same jen novejsi....

podle me ten motor z domina fakt dole nechce jet, na to ze to je 650, do mesta a inc ostryho tak dole to protestuje mnohem vic nez treba ostra huska 410 co mame... to me na tak velkym jednovalci stvalo ze neumi jet od nuly....

jinak je to takovej prijemnej stroj na jezdeni na nakupy:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr

14.9.2009 v 11:01 | Nahoru | #43

Vespa>Matess727x> hmm, tak až si koupím sériový SLR tak za tebou zajedu si poslechnout to tvoje a pak se rpzhodnu :)

Já jsem si taky všiml že SLR se nelíbí, ale nikdy jsem nechápal proč :) Já právě ten vzhled můžu


...můžu ti zvuk nahrát-s ucpanýma těma ďourama a otevřenýma,...aby jsi viděl rozdíl.Vím, že to není ono, ale alespoň něco.Už to tady stejnak po mě někdo chtěl, abych to natočil.Ale už nevím kdo.

(reakce na) Vigor x Slr

14.9.2009 v 11:03 | Nahoru | #44
Matess727x> né, to nemusíš, to by stejně nemělo cenu, mikrofon si ty zvuky beztak nějak normalizuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr

14.9.2009 v 11:08 | Nahoru | #45

assassin>vigor je jen evoluce SLR.. tzn v podstate to same jen novejsi....

podle me ten motor z domina fakt dole nechce jet, na to ze to je 650, do mesta a inc ostryho tak dole to protestuje mnohem vic nez treba ostra huska 410 co mame... to me na tak velkym jednovalci stvalo ze neumi jet od nuly....

jinak je to takovej prijemnej stroj na jezdeni na nakupy:)


...jak už jsem tu psal,..EseLéro má jinou vačku-jiné časování a motor se chová trochu jinak než u Domina-jestli píšeš o Dominu.Nedávno, když jsem EseLéro půjčoval kamarádovi, který si ke svým už několika motorkám Domino pořídil,...tu nejstarší verzi ještě s nášlapkou říkal, ře EseLéro je motorově úplně jiná motorka. Ono ještě ty jednobuchy vzducháče jsou trošku víc cukavější než vodník.Moje Kawa KLX 650-vodník jde také více od spoda.

(reakce na) Vigor x Slr

14.9.2009 v 11:11 | Nahoru | #46
C.J.> ta Suzuki je fakt moc levná ale osobně bych spíše bral tu SLR protože mám už jednu Hondu doma zatím dík chlapi hezký den

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr

14.9.2009 v 11:16 | Nahoru | #47

Matess727x>...jak už jsem tu psal,..EseLéro má jinou vačku-jiné časování a motor se chová trochu jinak než u Domina-jestli píšeš o Dominu.Nedávno, když jsem EseLéro půjčoval kamarádovi, který si ke svým už několika motorkám Domino pořídil,...tu nejstarší verzi ještě s nášlapkou říkal, ře EseLéro je motorově úplně jiná motorka. Ono ještě ty jednobuchy vzducháče jsou trošku víc cukavější než vodník.Moje Kawa KLX 650-vodník jde také více od spoda.



pisu o SLR, kamarad na nem dal asi 40tis km, ja na nem obcas taky jezdil.. pak ho rozmlatil na kasi... jestli jede domino jeste hur tak to potes ... jako me ten motor prisel extremne nepovedenej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr

14.9.2009 v 12:30 | Nahoru | #48

assassin>pisu o SLR, ... jako me ten motor prisel extremne nepovedenej...


...fakt jo?...tak to já mám uplně opačnej názor. Jestli to neposuzuješ z pozice 4 válcového litru.Nebo jestli to nebyl problém jen kámošového SLR.Nevím,...moc se mi tvé tvrzení nezdá-nemyslím to zle.Co jsem ale EseLéro pár kamarádům půjčoval, tak všichi shodně tvrdili, že jde fajn od spodu.Ono také záleží na tom,....třebas já mám jednobuchy rád, takže na to mám asi neobjektivní pohled.

(reakce na) Vigor x Slr

14.9.2009 v 12:40 | Nahoru | #49

Matess727x>...fakt jo?...tak to já mám uplně opačnej názor. Jestli to neposuzuješ z pozice 4 válcového litru.Nebo jestli to nebyl problém jen kámošového SLR.Nevím,...moc se mi tvé tvrzení nezdá-nemyslím to zle.Co jsem ale EseLéro pár kamarádům půjčoval, tak všichi shodně tvrdili, že jde fajn od spodu.Ono také záleží na tom,....třebas já mám jednobuchy rád, takže na to mám asi neobjektivní pohled.



no 4valcovej litr je top, zatim nic co sem zkousel nefungovalo lip...

ale proste to SLR od nuly do odhadem 3-4tis protestuje - kdyz tam bude 3ka nebo 4ka v tomhle rozpeti a pridas tak je cejtit ze se to motoru nelibi ani trochu.. pak je pasmo kde jede pekne a pak zas nic... mel sem i xbr500f - nahac, motor podle me stejnej zaklad a to bylo o malinko lepsi ale stejne od nuly to nejelo.... huska 410 co mam je motor co se dost toci a stejne jde od nuly lip, jeste mame gsx400 dvouval, motor podobnej GS500 a to jede uplne od volnobehu... proto to zklamani z toho prubehu u te SLR... ze nejde od nuly... ikdyz to neni zadnej ostrej motor a ve spicce to stejne nejede tak to trosku nechapu...

1 reakcí na tento příspěvek Vigor x Slr

14.9.2009 v 12:50 | Nahoru | #50
Assassin: ...no nevím, moc nesouhlasím. Myslím si, jestli neměl kámoš nějaký rzhozený ventily nebo tak něco.Jelikož tak jak to popisuješ,...že odhadem při 3-4 tis.otáček, když to potáhneš na 3-4čtyřku to nejede,...tak to vůbec-alespoň u máho EseLéra není,...a to mám ještě o zub větší pastorek než origo.Ikdyž,...nejsem si jistej,...EseLero nemá otáčkoměr, tak jestli dokážu odhadnout těch 3-4 tis.otáček.Na jiných jednobuchách-vzducháčích typu DR, XT jsi jel?

Naposledy editováno 14.09.2009 12:51:34

(reakce na) Vigor x Slr

14.9.2009 v 12:56 | Nahoru | #51

Matess727x>Assassin: ...no nevím, moc nesouhlasím. Myslím si, jestli neměl kámoš nějaký rzhozený ventily nebo tak něco.Jelikož tak jak to popisuješ,...že odhadem při 3-4 tis.otáček, když to potáhneš na 3-4čtyřku to nejede,...tak to vůbec-alespoň u máho EseLéra není,...a to mám ještě o zub větší pastorek než origo.Ikdyž,...nejsem si jistej,...EseLero nemá otáčkoměr, tak jestli dokážu odhadnout těch 3-4 tis.otáček.Na jiných jednobuchách-vzducháčích typu DR, XT jsi jel?



no na tech 3-4 uz to jede(odhad bez otackomeru) ale pod ne.. coz me u cestovniho velkyho jednovalce prekvapuje, to by podle me melo jit od volnobehu:)

jel jsem jeste na starym DR600 a to bylo myslim trochu lepsi, ale podobny... a pak uz jen samy novy ostry motardy... SMR510 apod... takze to uz se neda srovnavat...

jako chapu ze tak asi funguji tyhle stroje vsechny, ale treba ostry stroje umi jit od nuly, treba velky bergy (ono i ta fe450) ... tak je to takovy zvlastni ze musis na tom SLR furt radit abys byl v tom optimalnim pasmu, jako jasne da se na to zvyknout, ja jen ze to me na tom stroji jedine vadilo...

1 reakcí na tento příspěvek Vigor x Slr

14.9.2009 v 14:02 | Nahoru | #52
Assassin: To jo,...ale to nemůžeš srovnávat ostrý jednoválce s těmahle endurama.Třebas bráchovo WR-ko také jede od spodu slušně, ale jet se na tom někam dál v rychlosti nad 100km/H se nedá.Ostrý hapiny jsou koncipovaný přeci na úplně něco jiného, než ty starší cestovní endura typu Domino, DR, XT.EseLéro je ještě trochu něco jiného,...je to taková lehká, živá a točivá motka do města.Já na ní ale jezdím i dál po republice a nedělá mi to žádnej problém,....jen jsem dal to větší kolečko, aby rpo mě ta příjenmá cestovní rychlost byla kolem těch 120-130,...a s tím plexi co na něm mám je to pak fajn. Ale chápu, že ti ta motka prostě nesedla,...každej jsme jinej.

2 reakcí na tento příspěvek Vigor x Slr

14.9.2009 v 14:31 | Nahoru | #53
A co chce manželka? Mě se samozřejmě víc líbí FX650 (Vigor),jelikož ho mam,že .
Na první pohled je rozdíl jen designový,ale nevim,pač mě jede to fx-ko o něco rychleji než slr-ka (řetězovku mam normalní a rozměry pneu taky)

(reakce na) Vigor x Slr

14.9.2009 v 14:55 | Nahoru | #54
Mexican>
jak jsem psal uprostřed vlákna nejde jen o manželku ale taky o kluka 19 let. manželka s naší partou vyjížďky atd. Kluk občas dojíždění po městě na VŠ a tréningy, pak víkendech zápasy v okruhu do 40km. Hledám nějaký kompromis, takže asi tak.

(reakce na) Vigor x Slr

14.9.2009 v 15:09 | Nahoru | #55

Mexican>A co chce manželka? Mě se samozřejmě víc líbí FX650 (Vigor),jelikož ho mam,že .
Na první pohled je rozdíl jen designový,ale nevim,pač mě jede to fx-ko o něco rychleji než slr-ka (řetězovku mam normalní a rozměry pneu taky)


...myslíš jako v maximálce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr

14.9.2009 v 15:14 | Nahoru | #56

Matess727x>Assassin: To jo,...ale to nemůžeš srovnávat ostrý jednoválce s těmahle endurama.Třebas bráchovo WR-ko také jede od spodu slušně, ale jet se na tom někam dál v rychlosti nad 100km/H se nedá.Ostrý hapiny jsou koncipovaný přeci na úplně něco jiného, než ty starší cestovní endura typu Domino, DR, XT.EseLéro je ještě trochu něco jiného,...je to taková lehká, živá a točivá motka do města.Já na ní ale jezdím i dál po republice a nedělá mi to žádnej problém,....jen jsem dal to větší kolečko, aby rpo mě ta příjenmá cestovní rychlost byla kolem těch 120-130,...a s tím plexi co na něm mám je to pak fajn. Ale chápu, že ti ta motka prostě nesedla,...každej jsme jinej.



ale jo jezdilo se na tom dobre, jen proste ten motor by podle me moh fungovat jinak, kamos co s tim jezdil s nama jel trvale tech 140-150 na budiku, v zatackach a zvlast na naky rozbity okresce mi ujizdel:) stupacky total osoupany o asfalt. max po dalnici byla kolem 170 v leze a s vypetim vsech sil:) v tomhle tempu to dalo tech cca 40tis, takze dobry... urcite bych pochvalil brzdy, ty bremba na tom docela funguji...

jak rikam pro svuj ucel je to povedena moto, jen kdyby treba na prdlani po meste si mohl nechat ctyrku a volnobeh misto toho abys musel podradit na dvojku tak by to bylo lepsi...

Vigor x Slr

14.9.2009 v 15:20 | Nahoru | #57
Tak když už se tu sešli odborníci tak sem přispěju se svým skromným dotazem ať nezasírám další vlákna...
Jde mi to tenhle bazmek
[URL= že nevím co to je by mi snad ani nevadilo, ale rosí se mi tam docela dost oleje a vypadá to nevzhledně, tak by mě zajímalo proč a jak tomu zamezit.Nevím ale teda jestli to je i na SLRkách a Vigorech...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vigor x Slr

14.9.2009 v 15:38 | Nahoru | #58

assassin> jen kdyby treba na prdlani po meste si mohl nechat ctyrku a volnobeh misto toho abys musel podradit na dvojku tak by to bylo lepsi...


....ale takto je to u všech velkoobjemových jednobuchů přeci.

(reakce na) Vigor x Slr

14.9.2009 v 15:46 | Nahoru | #59

Matess727x>....ale takto je to u všech velkoobjemových jednobuchů přeci.



asi jo, ale proste to podle me musi jit udelat lip:)

1 reakcí na tento příspěvek Vigor x Slr

14.9.2009 v 18:40 | Nahoru | #60
assassin>sorry, ze ti do ty konverzace s Matesem zasahuju, jen bych k tomu taky neco malo mel.

Pokud by cestovni enduro, ktery je vicemene 'nizkootackovy', melo problemy mezi 3 - 4 tisicema, tak je nekde neco spatne. Vezmu to podle moji Tenery je to sice 660 1 valec 5V, ale rozdily nejsou nejak markantni ani ve vykonu ani v kroutaku. Mne masina mezi tremi a ctyrmi tisici otacek zacina chytat ten 'spravnej dech', problemy jsou pri vyssim kvaltu mezi dvemi a tremi tisici. Masina je v seriovym stavu, neupravovana. Podle mne jde o spravne nastaveni a serizeni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Hledám můj bývalý motocykl Honda NT... Honda NTV 650 Revere Bert-Jawatesty 8 3.3.2024 v 18:58 mad_zed
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE


TOPlist