paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Počet kotoučů na předním kole
9.9.2009 v 11:26
Zdravím borci, chtěl bych se zeptat na takovou věc, rád bych koupil Monstera 620 rok výroby 2005, ale když se dívám na borcovi obrázkym, na předním kole má jen levý brzdící kotouč, napravo není žádný, když se dívám na specifikaci tohoto modelu daného roku výroby, někde píšou že tam má být jeden a někde píšou double disc, čili že tam mají být dva. Když se podívám na youtube na videa této motorky roku výr. 2005, všichni tam vepředu mají disky dva.

prosím pomožte mi to rozlousknout, to se dalo při objednání u ducati nějak vybrat? Nebo je to nějaká havarovaná moto a opravená ta s tím jedním diskem vepředu?

Díky za rady, Kódl

1 reakcí na tento příspěvek Počet kotoučů na předním kole

14.9.2009 v 12:48 | Nahoru | #1
BlackSabbath> Aha , tak to jsem se s tím čtyřválem docela trefil co?

No jízdou, ono třeba můj Monster za studena moc dobře nereaguje na plyn :\ , a vůbec, prostě nejlepší je to nechat nastartovaný na stojánku , mezi tím si zapnu bundu, zavážu šátek, nasadím ochranou helmu , sednu, a jedu, a pak ještě zahřívam tou jízdou, ale těch prvních pár vteřin stačí na to aby se zvýšil volnoběh a šlo to po plynu, na 916 bych to už sice řešit nemusel, protože ta reaguje na plyn a má volnoběh dobrej i za studena, ale taky jí chvilku nechám zahřát na stojánku, už jen proto že studená žere víc oleje než kámošovo R1 , což se na dvouvál nesluší... A ve městě pak stejně víc jak 3000 RpM nepoužiju!

Naposledy editováno 14.09.2009 12:50:34

(reakce na) Počet kotoučů na předním kole

14.9.2009 v 17:47 | Nahoru | #2

DMC.motobiker>BlackSabbath> Aha , tak to jsem se s tím čtyřválem docela trefil co?

No jízdou, ono třeba můj Monster za studena moc dobře nereaguje na plyn :\ , a vůbec, prostě nejlepší je to nechat nastartovaný na stojánku , mezi tím si zapnu bundu, zavážu šátek, nasadím ochranou helmu , sednu, a jedu, a pak ještě zahřívam tou jízdou, ale těch prvních pár vteřin stačí na to aby se zvýšil volnoběh a šlo to po plynu, na 916 bych to už sice řešit nemusel, protože ta reaguje na plyn a má volnoběh dobrej i za studena, ale taky jí chvilku nechám zahřát na stojánku, už jen proto že studená žere víc oleje než kámošovo R1 , což se na dvouvál nesluší... A ve městě pak stejně víc jak 3000 RpM nepoužiju!


Jj, trefa...
Já vždycky zahřívám jízdou (do určitých otáček samozřejmě) a podle mně je o ideál. Orientuju se podle teploměru. Ale chápu tě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 Jakub6390 4 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390
Oprava nádrže Ducati Monster 620 Jura.Olc 10 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc
Monster 620 2004 - indikator zaraze... Ducati Monster 620 Danek_kwak 3 13.3.2023 v 13:24 Danek_kwak
Suché mazání řetězu [1, 2] Ducati Monster 620 BigMonster 59 3.3.2023 v 23:58 Julip2
Jaky starter pro Ducati Monster M620 Ducati Monster 620 BigMonster 8 3.5.2022 v 13:45 honzabiker


TOPlist