mam takovej dost zapeklitej problem. Muj farik 2004 pri otoceni klickem odmita pustit palivove cerpadlo a diky tomu nelze nastartovat.
Zacalo to tak ze jsem po 14-ti dnech stani motorky v garazi vyrazil. Vytlacil jsem moto z garaze a po otoceni klicku moto nesla nastartovat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Hrabal jsem se v ni celej den a bez vysledku. Nejdriv jsem zkusil to cepadlo, po pripojeni na 12V normalne funguje(i pri hybani draty, takze zlomeny kabel vyloucen) naklonove cidlo, stojanek a chcipak na riditku funkcni (navic to spina jine rele, ktere chcipnne motor). Dale jsem zkusil prohazet rele(jsou tam 4 stejne) a nakonec doslo na mereni, takze jsem zjistil ze na ovladaci kontakt rele by mela ridici jednotka poslat (-) ale z nejakeho duvodu ho tam neposle(drat je od jednotky k rele pruchozi) a dale na spinanem kontaktu (kde by melo byt 12V) jsou asi 2V. Mozna ze jsem se do toho uz zamotal, ale po clelodennim stourani se neni cemu divit. Jinak jsem prostrikal a vycistil vsechny kontakty a konektory co jsem nasel, vse bez uspechu.
Kupoval jsem dnes neco v DK v Praze, tak jsem se tam rovnou zeptal jesti uz se s tim nekdy nesetkali... Bylo mi receno ze dnes si odvezl ze servisu majitel stejnou motorku se stejnou zavadou (do se servisu ji dal nepojizdnou) ale behem testovani se zavada neprojevila. Takze mu ji vratili nazpet. Z toho usuzuji ze by se mohlo jednat o nejakou vadu, se kterou se nekdo jiz setkal. Uprime se mi to nechce davat do znackoveho servisu, protoze na display mi to nehazi zadnou chybu takze diagnostika by byla podle me vyhozene penize.
Prosim zkuste poradit, jestli vas neco napadne urcite mate vic zkusenosti nez ja, navic vic hlav vic vi..
Pokusim se prilozit foto schematu zapojeni.
2 reakcí na tento příspěvek CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo
Mejprve bych rad podekoval uzivateli "300" ktery se nabidl ze se na to pridede podivat.
Prijel na sve vyvonene Buse a vrhli jsme se na to. Zkousel jsme vsechno mozne, startovat 10s aby nam vyblikaly chyby, spojit draty na servisnim konektoru ale zadnou chybu to nehlasilo.
Po otoceni klickem proste nabehl display, otocila se rucicka otackomeru a nic. Znovu jsme promerovali kostry ktere vedou do ridici jednotky, pruchodnost ovladacich dratu z jednotky k rele apod. stale nic. Pak jsem zkusil sundat "krouzek" HISS nechal jsem ho vyset asi 10 cm od klicku a otocil klickem.. nedelo se nic opet nabehl panel a jako by nic proste ta dioda HISS zhasla jako by ten klicek prijala. Tak to uz jsem prestal doufat ze by s tim v domacich podminkach bez moznosti vyzkouseni jine jednotky spolu s HISS slo neco udelat. Bylo asi pul 7 a to sme na to koukali od 4.. Jeste me napadlo zmerit takovou spojovaci svorkovnici na prave strane moto- vede tam asi 9 dratu cerno bilych a je to original zamotane izolacni paskou. Uz pri prvnim ohledavani den po tom co me to nechalo vyset na benzince jsem to projistotu rozmotal a podival se, co tam je (je to takovy konektor ve kterem je strceny plech, ktery vsechy piny spoji) tak jsem ho prostrikal, a dal zpet. Dnes jsem na nem zkusil zmerit napeti, protoze se to tvari jako (+) ktere ma vest na rele a jeste nekam dal. No a nameril jsem tam prave ty zahadne 1,9V co jsem nameril na spinane casti rele od cepadla. Zkusil jsem s tim nejak zahybat(ani nevim proc) a najednou tam bylo 12V! Po otoceni klickem najednou svitil HISS (krouzek stale visel daleko od klicku) a svitilo FI protoze bylo spadle cidlo naklonu. No tak jsme tam jen hodili nadrz, otocili klickem a chytla na par otoceni starteru. Tuto spojku jsem na schematu nikde nenasel(ne v tomto rozsahu jsou tam kreslene spojene jen asi 4 a jeste tesne pred rele). Ta spojka je asi funkcni ale bude zrejme zlomeny nebo nalomeny ten privodni drat. Coz vysvetluje to ze se mi jednou povedlo po pri odklopeni nadrzne spustit cerpadlo(drat cerpadla je kratky a hybe s celym svazkem, pri odklopeni).
Takjsem jeste zkusil nechat vyblikat ty chyby.. no a prijde mi to dost zmatene
9kratkych bliknuti pauza, 5dlouhych a jedno kratke pauza, 7 bliknuti pauza, 8 bliknuti, 12 bkliknuti a nakonec 13 bliknuti. Tech 6 bliku skladajicich se z 5 douhych a jednoho kratkeho vubec nevim co je. No na ty ostatni jsem koukal do manualu a jeste jsem nemel cas zjistit, co znamenaji zktatky tech cidel.
Zitra kdyztak nafotim tu spojku.. Vydim to tak ze ji pak proste vyhodim a proletuju to na tvrdo. Doufam ze je to opravdu to co jsem hledal a ze me to zase nekde nenecha
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |