bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zvařit podsedadlák na R1
19.8.2009 v 06:12
Tak jsem pri vyjizdce vcera nasel nikro prasklinku(spis takovej vlasek) na te "U" trubce co je od ramu pod sedlo...Vypada to docela nenapadne a po nalitanych 150Km to nic neudelalo ale neverim tomu ani za mak..Kdysi se tu resila nejaka Ducna s podobnym problemem ze praskali ramy a u R1 je tohle pry docela casty(mam podsedadlak navarenej ne sroubovanej).Je nejakej zpusob jak to zpavnit a hlavne jak na vareni-u nas jsou profi svareci i na hlinik takze neni problem to udelat ale jde mi o to jak nejlepe,jestli to nejak vyztuzit ze vnitr,nebo pridat nekam vzperu...Vypada to ze uz to na tom miste bylo varene ale dobre schovane a s mladou (sice na 48Kg) za zady sme ted dost vyletovali a ty nase skur*eny cesty jsou jak tankodrom..diky za zkusenosti...

1 reakcí na tento příspěvek Zvařit podsedadlák na R1

19.8.2009 v 07:46 | Nahoru | #1
Řešit každou mikro prasklinku na R1 tak nedělám nic jiného, než že jsem u svářeče

(reakce na) Zvařit podsedadlák na R1

19.8.2009 v 08:35 | Nahoru | #2
Roubi_R1> Tak ono uz to v tom miste bylo varene a je to ta "u" trubla co drzi sedacku.Jezdim hodne se spolujezdcem a nerad bych ji stratil...ted sem mluvil se svarecema a svarili by to TIGEM ale je problem s pridavnym materialem..Nevi jak se to bude chytat a jakej dat drat..kdyby nekdo vedel budu moc rad

1 reakcí na tento příspěvek Zvařit podsedadlák na R1

19.8.2009 v 09:03 | Nahoru | #3
U mé bývalé R1 předchozí majitel podsedadlák komplet uříz nacpal do něj menší profily a přivařil. Neudělalo to nikdy nic. Občas jsem vozil i spolujezdce.
A protože to máš kousek zajeď do Nemějic za Romanem Valentou. Umí vařit hliníkový i hořčíkový slitiny. Kdysi dělal u Kabourka v Písku. Už dlouho je na vlastní noze a nejvíc času věnuje přestavbám.

Naposledy editováno 19.08.2009 09:06:21

(reakce na) Zvařit podsedadlák na R1

19.8.2009 v 09:31 | Nahoru | #4
Midloch2> Super to by slo..Me jde ale o to ze ted se mi nechce rozebirat motorku ale nejradsi bych ji jen odstrojil(ten kus co je treba zavarit) vybrousil,zavaril a nechal poradnej servis na zimu(budu celou davat do laku,lepit nove polepy,tak bych udelal i tohle aby to bylo lepsi nez nove).Tak bych prave potreboval udelat to jako by na motorce.mam ted jeste jeden kontakt na firmu Qartal z Budejovic tam prej delaji motorky taky tak uvidim ale urcite bych radsi nez firmu nekoho doma s lepsim pristupem a jiste je to i o penezich...

1 reakcí na tento příspěvek Zvařit podsedadlák na R1

19.8.2009 v 10:46 | Nahoru | #5
Ta tvoje představa je reálná. Já jsem našel ještě špony na starteru od toho jak podsedadlák odřezávali. Taky odstrojili co bylo nutný. Qartal znám nechával jsem u nich svařit stupačku pro jednoho rozbitýho estonce, kterýho jsem sebral u Ševětína, udělali to dobře a asi i levně. Ale oni se motorkama nezabývají to je zámečnická firma, která dělá lecos. Podle mě pro tebe zbytečná cesta do ČB. U Romana je výhoda že ti může pomoct i s jinejma věcma, náhradníma dílama,doplňkama atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvařit podsedadlák na R1

19.8.2009 v 11:16 | Nahoru | #6
Midloch2> No tak ono zas do Budejc je lepsi cesta a na vzdalenost taky rozdil neni..Stejne to musim odstrojit doma v garazi a vest v dodavce nabo na kare(ale nemam ani dodavku ani tazny s karou takze budu muset pujcit) a hlavne bych to chtel udelat treba na pockani s tim ze pochopitelne pomuzu pri praci!!manualne zrucnej sem mam svarecaky na CO i plamen a zivil jsem se jako svarec dva roky(dokonce sem si tak vydelal na RF 600RT )...mas na nej nejaky kontakt??

Ale zajimalo by me jestli nekdo kdo to mel praskli to vyresil nejak aby se to uz neopakovalo a nejak to pojistil enbo jak to zabezpecit(vzpera,neco do te dutiny,ovarit kolem..) a to by vedel bud ten kdo to uz nekdy delal nebo majitel nejake padanky nebo nicitel...

Edit:sem lempl a neumim i/y

Naposledy editováno 19.08.2009 11:17:55

Zvařit podsedadlák na R1

19.8.2009 v 11:32 | Nahoru | #7
Pošlu ti to zprávou, nebudu tu uveřejňovat cizí telefon.
Jak jsem psal výš moje byla upavená tak, že dovnitř trubek podsedadláku strčili menší a vyztužili to tak.

Naposledy editováno 19.08.2009 11:39:14

Zvařit podsedadlák na R1

19.8.2009 v 12:29 | Nahoru | #8
Romana mohu jen doporučit

Zvařit podsedadlák na R1

19.8.2009 v 12:35 | Nahoru | #9
Tak uz jsem mu volal a sme domluveni ze se na masinu zitra podiva a domluvime se na postupu...no holt neni nad to kdyz koupite motorku od debila co setri na vsem,navic tomu nerozumi...ale aspon bude lepsi nez nova a bez much..diky za rady a skvele doporuceni!!Ale presto kdyby mel nekdo nejake navody nebo napady jak R1-cce ulevit od teto bolistky uvitam to a domluvim se s nim jestli je to OK.Diky zdar..

1 reakcí na tento příspěvek Zvařit podsedadlák na R1

19.8.2009 v 15:41 | Nahoru | #10
Ja bych vymenil podsedlak za podsedlak ze ZX10R, vcetne okoli.

Jinak R1 ma i rafky co se ohybaj pri dopadech ze zadniho, takze proto.

edit: ale je zajimavy sledovat, jak to nekdo resi

Naposledy editováno 19.08.2009 15:53:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvařit podsedadlák na R1

20.8.2009 v 05:38 | Nahoru | #11
Bubrak ZX10R> hmmm tak mozna misto cuceni a utahovani si z neci nevedomosti muzes treba napsat ze to je normalni a poradit a ne se tvarit jak jezis...Jinak kazdej nejak zacina a musi se neco nejak dozvedet..fakt diky za duchaplny a naplnujici prispevek jez pozveda uroven fora...

Zvařit podsedadlák na R1

20.8.2009 v 09:33 | Nahoru | #12
hnjupis: sorry, ja chtel jen vtipne naznacit ze te muze r1 prekvapit jeste s dalsima vecma, ale bylo to slabsi, to uznavam, hezky den

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvařit podsedadlák na R1

20.8.2009 v 10:45 | Nahoru | #13
hnjupis> tohle forum ber s nadhledem, pokud to tu budeš brát osobně tak budeš furt nasranej,
nech to plynout, navíc zrovna Bubrák je pohodovej týpek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvařit podsedadlák na R1

20.8.2009 v 10:51 | Nahoru | #14

Midloch2>hnjupis> tohle forum ber s nadhledem, pokud to tu budeš brát osobně tak budeš furt nasranej,
nech to plynout, navíc zrovna Bubrák je pohodovej týpek



Tak hlavne uz to bylo vyreseny, tak nebylo treba dal radit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvařit podsedadlák na R1

20.8.2009 v 11:04 | Nahoru | #15
Bubrak ZX10R> beru v pohode jinak rady ohledne motorky sbiram rad a s vdekem!!Takze si budu na kola davat pozor!Diky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvařit podsedadlák na R1

20.8.2009 v 11:10 | Nahoru | #16

hnjupis>Bubrak ZX10R> beru v pohode jinak rady ohledne motorky sbiram rad a s vdekem!!Takze si budu na kola davat pozor!Diky..



Jinak jeste 98-99 trpely na prevodovku, kolem 30tis km odchazely 2kovy soukoli. Nevim jak 00, zkus si to zjistit, nebo to tu nekdo napise. Nechci Te strasit, myslim, ze to je vse z toho na co si davat pozor. Pak jeste hlidej olej, Yamahy v te dobe hodne zraly, je to jejich vlastnost. Jinak je to paradni sportak.

btw podsedlak mi prasknul i na GSXR750 86, uplne vzadu, taky mi to vyplnili vlozkou a provarili, byl to hlinik, ale ta motka byla precijen uz babicka

1 reakcí na tento příspěvek Zvařit podsedadlák na R1

20.8.2009 v 12:37 | Nahoru | #17
No ja mam najeto cca 35000 a nic neni slyset ani nevypadava kvalt(to s tim soukolim jsem mel kdyz sem kupoval od kamose RF600 a on koupil R1 00 a mel to za par mesicu zas-je to ocesana hrana na lichobezniku co zapada do vedlejsiho kola tu prevodovku mam i doma-stane se to tak ze nekdo nedoradi a vezme za ni a jednou to preskoci a je to uz porad)..mam zavodni prepacko takze dvojku kupu dolu coz je podle me i lepsi a nehrozi neposlapnuti jako pri zvedani..Jinak olej je pod decku na 1000 takze myslim v norme..Jinak s KN filtreb,svodama,koncovkou(oboji akrap),dynojetem a dalsima vecma to i jede dobre ale slysel jsem o eletrice(uz jsem ji i poznal-debilne resena..),tom podsedadlaku a oleji...Takze diky..

Zvařit podsedadlák na R1

20.8.2009 v 12:49 | Nahoru | #18
hnjupis: ok, tak snad v poho pod decku na 1000 je pod normou

(reakce na) Zvařit podsedadlák na R1

6.6.2017 v 19:11 | Nahoru | #19
hnjupis> Taky se to da tak ze odrizne celej podsedlak,zacisti na hlavnim ramu a vrtne z kazde strany diru ..tedy 4 na kazde strane 2,a prisroubuje podsedlak z 2003ky? Myslim,vysledek je jak u kawy..ani si toho nevsimnes,a kdyz je problem,tak jen vymenis podsedlak za jinej a tradaaa,frcis dal,nestesti je ze u R1 1998-99 je soucast hlavniho ramu,ted to budu delat taky,prvni majitel rochu prepalil zatacku a trefil sloup sedackou,coz prdlo v tom v cku jak se spojuje s hlavnim ramem.

(reakce na) Zvařit podsedadlák na R1

6.6.2017 v 19:13 | Nahoru | #20
Bubrak-ZX10R> To je fakt,zere to snad i travu okolo pangejtu:)

(reakce na) Zvařit podsedadlák na R1

6.6.2017 v 19:16 | Nahoru | #21
hnjupis> Jeste bych skusil..Metalltec,nebo Metabond,je to prisada do benzinu i oleje,snizi se tim treni ,zacisti prasklinky a td,celkove je prubeh hladsi a fakt to lip jede,kluci co jezdi stunt...tak to tam ladujou a jsou spokojeny,taky to skusim a pak dam vedet..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35282 Včera v 23:46 oxygen
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist