globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Třikrát stejná závada v záruce??
 
17.7.2009 v 18:31
Ahoj všem....

když koupíte např. televizi a má třikrát za sebou stejnou závadu, kterou se nepodařilo v záruce odstranit, pak počtrvté dostáváte zpět peníze, nebo nový výrobek, podle toho, co si vyberete.
Nevíte náhodou, jak je to s tímto u motorek??

1 reakcí na tento příspěvek Třikrát stejná závada v záruce??

17.7.2009 v 23:56 | Nahoru | #1
Pokud přijde zákazník s oprávněnou reklamací,m tak se to myslím každý prodejce snažit vyřešit co nejdrříve, nejlépe na místě. Dovolím si risknout, a pokud se věc pokazí po pár dnech používání a slušný zákazník donese vše kompletní (a ne že bude tvrdit, dle zákona nepotřebuji krabici ani záruční list - na to mu odpovím a já mám dle zákona 30 dnů na vyřízení, kdyby jste to donesl, tak bych vam klidně vratil penitze nebo dal jiný kus) tak takovému zákaznikovi klidně vyměním na místě věz za 30-50tis Kč, když ji mám skladem. Ale oprávněných reklamací je skutečně málo.. Většina zákazníků absolutně nedokáže pochopit, že zboží za několik desítek tisíc se skutečně opravuje, diví se, že jim po roce nevrátím peníze při první reklamaci..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 00:11 | Nahoru | #2

C.J.>Pokud přijde zákazník s oprávněnou reklamací,m tak se to myslím každý prodejce snažit vyřešit co nejdrříve, nejlépe na místě. Dovolím si risknout, a pokud se věc pokazí po pár dnech používání a slušný zákazník donese vše kompletní (a ne že bude tvrdit, dle zákona nepotřebuji krabici ani záruční list - na to mu odpovím a já mám dle zákona 30 dnů na vyřízení, kdyby jste to donesl, tak bych vam klidně vratil penitze nebo dal jiný kus) tak takovému zákaznikovi klidně vyměním na místě věz za 30-50tis Kč, když ji mám skladem. Ale oprávněných reklamací je skutečně málo.. Většina zákazníků absolutně nedokáže pochopit, že zboží za několik desítek tisíc se skutečně opravuje, diví se, že jim po roce nevrátím peníze při první reklamaci..



Cetl jsem rozhovor s jednim nejmenovanym zastupcem dodavatele notebooků a ten, že prý 20% noteboků je vadných a že i tak se jim to vyplatí.

Ono obchodnici casto mlzi a ze zakaznika delaji hlupaky, smejd vydavaji za kvalitu

Naposledy editováno 18.07.2009 00:14:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist