globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakýho nejdivočejšího litra?
1.6.2009 v 14:28
Cau zajimalo by me jaka litrova (nebo Busa apod) ma nejdivocejsi prubeh vykonu.Jde mi o to aby se motorka zvedala plynem a byla divoka,tahala za ruce.Jezdil jsem na R1 04,05 a prisla mi moc linerni a hodna.Diky moc!

1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 12:15 | Nahoru | #331
Ja mislym še totog budje ten nejdyfočejšy lytr!! :\ :\

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 12:47 | Nahoru | #332
Dina> Ale tam je napsano 700ml.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 12:58 | Nahoru | #333

hluska>

Ja to teda o dost radsi zvedam plynem nez spojkou,tu jeste nemam tolik zmaklou. Ted jsem si dal za cil, naucit se zvedat za 2 spojkou a potom pride na radu razeni,teda aspon doufam.. jinak jednicku uz dam celkem v klidu do omezovace, ale zaradit se proste bojim,tak to necham az na konec



Ja na ZX10 jeste snad neradil, ale na ZX9 sem se to naucil. Ted se zas nejak bojim, asi ze sou jiny prevody nebo nevim. Na dva zvedat mi prijde zbytecna zatez na spojku a zvedat plynem jako ztrata casu, spojka to vyhodi nahoru prudceji a mas vic casu nahore. Vyplachem se navic zbytecne trapi motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 13:00 | Nahoru | #334

pylot>Dina> Ale tam je napsano 700ml.



teť uš jeto lyter !!

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 13:02 | Nahoru | #335
[quote]Dina>pylot>Dina> Ale tam je napsano 700ml.

teť uš jeto lyter !!

[img] jo...

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 13:08 | Nahoru | #336
SHINE> co tu sceš ti ŠALYŇJAKU ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 13:46 | Nahoru | #337

Bubrak ZX10R>hluska>

Ja to teda o dost radsi zvedam plynem nez spojkou,tu jeste nemam tolik zmaklou. Ted jsem si dal za cil, naucit se zvedat za 2 spojkou a potom pride na radu razeni,teda aspon doufam.. jinak jednicku uz dam celkem v klidu do omezovace, ale zaradit se proste bojim,tak to necham az na konec

Ja na ZX10 jeste snad neradil, ale na ZX9 sem se to naucil. Ted se zas nejak bojim, asi ze sou jiny prevody nebo nevim. Na dva zvedat mi prijde zbytecna zatez na spojku a zvedat plynem jako ztrata casu, spojka to vyhodi nahoru prudceji a mas vic casu nahore. Vyplachem se navic zbytecne trapi motor.



na dva zbytecna zatez na spojku? tak na jakej kvalt tedy ted pokousis wheelie?

me u TL na jedna je to uplne zbytecne, jak spojkou tak plynem je to moc rychle nahore, privres a hned dole.. dvojak spojkou je celkem OK, na sportu sem jeste neradil... na husqvarne celkem s prehledem radim 2,3 nebo 1,2,3 .... ale ono na tom enduru je to cely takovy naky snazsi....

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 14:26 | Nahoru | #338

assassin>

na dva zbytecna zatez na spojku? tak na jakej kvalt tedy ted pokousis wheelie?

me u TL na jedna je to uplne zbytecne, jak spojkou tak plynem je to moc rychle nahore, privres a hned dole.. dvojak spojkou je celkem OK, na sportu sem jeste neradil... na husqvarne celkem s prehledem radim 2,3 nebo 1,2,3 .... ale ono na tom enduru je to cely takovy naky snazsi....



dycky na 1, driv sem daval i na 2, loni tusim, ale uz to nedelam, lepsi je radit

enduro je asi v poho, ale taky to chce chvili szivani, co sem mel asi celkem 30min moznost drhnout oxyho HSB tak sem nestihl zjistit co kde kdy jak nejlip vyhodu sem poznal hlavni a to, ze to zvednes pohodlne prakticky z mista

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 16:36 | Nahoru | #339

Bubrak ZX10R>hluska>

Ja to teda o dost radsi zvedam plynem nez spojkou,tu jeste nemam tolik zmaklou. Ted jsem si dal za cil, naucit se zvedat za 2 spojkou a potom pride na radu razeni,teda aspon doufam.. jinak jednicku uz dam celkem v klidu do omezovace, ale zaradit se proste bojim,tak to necham az na konec

Ja na ZX10 jeste snad neradil, ale na ZX9 sem se to naucil. Ted se zas nejak bojim, asi ze sou jiny prevody nebo nevim. Na dva zvedat mi prijde zbytecna zatez na spojku a zvedat plynem jako ztrata casu, spojka to vyhodi nahoru prudceji a mas vic casu nahore. Vyplachem se navic zbytecne trapi motor.



Podle me se spojka na dvojku zas tolik netrapi,teda kdyz se to umi(tim nechci rikat ze to umim,musim to jeste dopilovat), ale jak tam chytnes uhel,tak uz je to dobra dalka a je to dobry i treba na dalnici,prece jenom ta dvojka uz je celkem dlouha

Jinak s endurem zkusenosti nemam, jenom jsem mel pucenej cross RM 250 2takt a to bylo bud na zadnim nebo to hrabalo, fakt hroznej mazec Jenom to skoro nebrzdi motorem, tak me zvedacky a hledani uhlu prislo celkem o hubu

2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 16:52 | Nahoru | #340
hluska: jo taky uz sem dopadal ze svice ve 190km/h ta dvojka je takova klidnejsi, ale radsi se chci naucit jet pomalu po zadnim, s brzdou atd.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 17:10 | Nahoru | #341
hluska> tak protože se po včerejšku cítím v tomto oboru skoro jak pan profesor , tak si dovolim taky něco podotknout, skromně a nestručně

... na krosce s drapákama a krosovejma botama-lyžákama je tohle vopravdu docela divoká zábava, už na 4T, natož na dvěpade 2T
... ale v těch našich případech spíš, jak kdy - někdy je to trápení, ale jindy ti to zas krásně sedne: já se teď pár tejdnů docela trápil, tj. nezlepšoval - a ejhle, včera náhle na HSB rekord - asi 1,5km, najednou to šlo samo a strašně snadno ... a celej den všechno: pořád jet na 2ku nebo na 3ku anebo od 1čky postupně odřadit až na 6ku... zrychlovat i zpomalovat, převracet se a zas se zadní brzdou vracet zpátky, objíždět auta z pruhu do pruhu a zpátky, vysoký stoppiesy ... no a ejhle: dneska už zas nic moc a trápení
(eštěže mám ten včerejšek komplet natočenej na kameře z helmy, kdyby se mi to v životě už nikdy tak nevedlo )

... hlavně tím chci naznačit, že hlavní při wheelie (i stoppie) podle mýho je: bejt úplně v pohodě, klidnej, soustředěnej - a hlavně se vůbec vůbec nebát a bejt úplně uvolněnej... všechno ostatní (i těsnější oblečení nebo komboška - já debil měl přitom včera jen kraťasy tričko páteřák) vadí a svazuje!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 17:13 | Nahoru | #342

oxygen>hluska> tak protože se po včerejšku cítím v tomto oboru skoro jak pan profesor , tak si dovolim taky něco podotknout, skromně a nestručně

... na krosce s drapákama a krosovejma botama-lyžákama je tohle vopravdu docela divoká zábava, už na 4T, natož na dvěpade 2T
... ale v těch našich případech spíš, jak kdy - někdy je to trápení, ale jindy ti to zas krásně sedne: já se teď pár tejdnů docela trápil, tj. nezlepšoval - a ejhle, včera náhle na HSB rekord - asi 1,5km, najednou to šlo samo a strašně snadno ... a celej den všechno: pořád jet na 2ku nebo na 3ku anebo od 1čky postupně odřadit až na 6ku... zrychlovat i zpomalovat, převracet se a zas se zadní brzdou vracet zpátky, objíždět auta z pruhu do pruhu a zpátky, vysoký stoppiesy ... no a ejhle: dneska už zas nic moc a trápení
(eštěže mám ten včerejšek komplet natočenej na kameře z helmy, kdyby se mi to v životě už nikdy tak nevedlo )

... hlavně tím chci naznačit, že hlavní při wheelie (i stoppie) podle mýho je: bejt úplně v pohodě, klidnej, soustředěnej - a hlavně se vůbec vůbec nebát a bejt úplně uvolněnej... všechno ostatní (i těsnější oblečení nebo komboška - já debil měl přitom včera jen kraťasy tričko páteřák) vadí a svazuje!



Vyborne Ivanku. (C)Mrazik

Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 17:13 | Nahoru | #343
oxy: a co ZX10, tam ti to jde taky? jinak s tim oblecenim a naladou pohodou to vidim stejne

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 17:18 | Nahoru | #344

Bubrak ZX10R>hluska: jo taky uz sem dopadal ze svice ve 190km/h ta dvojka je takova klidnejsi, ale radsi se chci naucit jet pomalu po zadnim, s brzdou atd.



to já dopadal s K5kou při dvojce v omezovači, tj. někde kolem 205ti - ale souhlasim s tebou, že nejtěžší na balanc (ve všech čtyřech směrech) je pomalá jízda... tam musíš mnohem rychlejc a jemnějc vyvažovat, pže motorka padá mnohem rychleji a navíc silně i do stran - a plyn i brzda jsou přitom mnohem ostřejší... Korychu, transplantaci kostní dřeně, prosím prosím!!!

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 17:25 | Nahoru | #345
Bubrak ZX10R> Mrazíku, ty šmejde, trhni si - Ivánek má video!
na tý KTMce 990 už mi to jde trochu hůř a na ZX10ce se mi o takovymhle wheelie může doteďka nejspíš jenom zdát... ale zas třeba na Street Triplu to jde skoro jak na motardu - všeobecně se s těmahle silnicema už spíš bojíš něčeho jinýho: že je přidřeš (vzpoměň na Busu )

Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 17:28 | Nahoru | #346
oxy: busa nemela olej ale mas pravdu

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 20:52 | Nahoru | #347

Bubrak ZX10R>hluska: jo taky uz sem dopadal ze svice ve 190km/h ta dvojka je takova klidnejsi, ale radsi se chci naucit jet pomalu po zadnim, s brzdou atd.



No zadni brzda, to uz je frajerina nejvetsi, to mi bude jeste hooooden dlopiho trvat a mozna se k tomu asi ani neodstanu... Ale popravde, mne se takovy ty streetovy kolecka po zadnim moc nelibej(chapu ze je to nejvetsi frajerina), ale pro me je vetsi maso poustet to zpatky ve 190 na zem, kdyz ti hvizdne predni guma jako kdyz pristava letadlo Mne se uz ty dnesni streety pridou pomalu jako trial(streetaci prominou), "slaby" motorky zprevodovany do "pomala". Ja nikdy nezapomenu kdyz jsem koukal jak trenuje Pavel Hanzlik na starym a neskutecne naslapanym GSX-Ru s dvou kulatejma lampama a lital po zadnim 240, to byl zazitek

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 20:55 | Nahoru | #348

oxygen>hluska> tak protože se po včerejšku cítím v tomto oboru skoro jak pan profesor , tak si dovolim taky něco podotknout, skromně a nestručně

... na krosce s drapákama a krosovejma botama-lyžákama je tohle vopravdu docela divoká zábava, už na 4T, natož na dvěpade 2T
... ale v těch našich případech spíš, jak kdy - někdy je to trápení, ale jindy ti to zas krásně sedne: já se teď pár tejdnů docela trápil, tj. nezlepšoval - a ejhle, včera náhle na HSB rekord - asi 1,5km, najednou to šlo samo a strašně snadno ... a celej den všechno: pořád jet na 2ku nebo na 3ku anebo od 1čky postupně odřadit až na 6ku... zrychlovat i zpomalovat, převracet se a zas se zadní brzdou vracet zpátky, objíždět auta z pruhu do pruhu a zpátky, vysoký stoppiesy ... no a ejhle: dneska už zas nic moc a trápení
(eštěže mám ten včerejšek komplet natočenej na kameře z helmy, kdyby se mi to v životě už nikdy tak nevedlo )

... hlavně tím chci naznačit, že hlavní při wheelie (i stoppie) podle mýho je: bejt úplně v pohodě, klidnej, soustředěnej - a hlavně se vůbec vůbec nebát a bejt úplně uvolněnej... všechno ostatní (i těsnější oblečení nebo komboška - já debil měl přitom včera jen kraťasy tričko páteřák) vadí a svazuje!



Presne tak, je to sice takovy klise,ale je to o hlave a jak ti to sedne. Mne to dneska na zadnim porad tahlo do leva a ne a ne to srovnat...

Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 21:21 | Nahoru | #349
tahne to na stranu bud sjetou gumou na stranu nebo sklonem silnice, casto jsou silnice do oblouku a pravz pruh je tudiy doprava

2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

10.6.2009 v 21:22 | Nahoru | #350
když je v rukách nasráno nepomuže ani 200 koní a když je nasráno v hlavě nepomuže ani svěcená voda,že vubec takovému pablbovi odpovídáte

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

11.6.2009 v 02:12 | Nahoru | #351

Šakal>když je v rukách nasráno nepomuže ani 200 koní a když je nasráno v hlavě nepomuže ani svěcená voda,že vubec takovému pablbovi odpovídáte



Mno jestli je nekdo pablb, tak spis ty.

Jakýho nejdivočejšího litra?

11.6.2009 v 03:29 | Nahoru | #352
eště malej poznatek pro ty, kdož se to chtěj naučit se zadní brzdou:
při vyhození motorky nahoru mít i tu pravou nohu normálně na stupačce a přesunout si ji nad páčku brzdy, až když se motka uklidní (kuli stabilitě a stejnýmu zatížení stupaček při zvedání). Až potom si zkoušet motku lehounce převracet, zvykat si na ten pocit stavu beztíže - a vracet si ji ne brzděním, ale jen jemným rychlym oťukáváním tý páčky

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

11.6.2009 v 08:34 | Nahoru | #353

Šakal>když je v rukách nasráno nepomuže ani 200 koní a když je nasráno v hlavě nepomuže ani svěcená voda,že vubec takovému pablbovi odpovídáte



Proto mas V2 ze jo

1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

11.6.2009 v 08:39 | Nahoru | #354
Slyšel jsem o nějaký Ducati Desmosedici, ta by prej měla být brutálnější než ostatní litry.

2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

11.6.2009 v 15:17 | Nahoru | #355
ne tak teď vážně.
jestli chceš něco divokého doporučuji první R1 98-99,nebo starší zx10 prostě něco s karbcema.

Jakýho nejdivočejšího litra?

11.6.2009 v 15:47 | Nahoru | #356
zx10 s karbcema z tech 80. let , nevim nevim esli je to ono

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

11.6.2009 v 16:12 | Nahoru | #357
Šakal> To spíš tu první litrovou MV Agustu,už o 750 se říkalo,že když se dostane do otáček,tak je to masakr

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

11.6.2009 v 16:17 | Nahoru | #358

Orgovany>Slyšel jsem o nějaký Ducati Desmosedici, ta by prej měla být brutálnější než ostatní litry.



snad bys nevěřil na pověry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

11.6.2009 v 16:49 | Nahoru | #359

Šakal>ne tak teď vážně.
jestli chceš něco divokého doporučuji první R1 98-99,nebo starší zx10 prostě něco s karbcema.



ZX10 bude asi strikacka ceece

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

11.6.2009 v 18:16 | Nahoru | #360

hluska>Šakal>ne tak teď vážně.
jestli chceš něco divokého doporučuji první R1 98-99,nebo starší zx10 prostě něco s karbcema.

ZX10 bude asi strikacka ceece



No já myslím,že o které se tady mluví asi néééé.Ta měla ke stříkačce daleko asi jako Paroubek k Bohovi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35650 Dnes v 08:29 Ozzy_
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist