globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350/640 versus Jawa 250 Travel
 
24.4.2007 v 08:15
Ahoj všem jawákům i nejawákům :) Kamarád touží po jawici a chce prakticky novou 350/640 (cena 55 tisíc). Já ho přesvědčuji, že když Jawu za tyhle peníze, ať vyzkouší tu novou 250 Travel.
Tak nadhazuji téma, co by jste volili vy (zkuste se oprostit od vět: " Vys.. se na jawu a kup ojetou ...!").
A také prosím majitele 350 o přiznámí, za kolik s tou 350 jezdíte.
A pokud tu je nějaký majitel čínského řadového dvouválcové 250 (Yuki Star 250 a pod.), i jeho zkušenosti (stejný či podobný motor) by mohly být zajímavé.
Dík

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/640 versus Jawa 250 Travel

19.9.2011 v 18:09 | Nahoru | #1
Jestli má travel 96článků jak se uvádí, tak 32z je nevhodný z hlediska opotřebení. 33 by mohlo být ideál . Kolik to má potom síly při rozjezdech ve dvou? Je pokles hodně znatelný?

(reakce na) Jawa 350/640 versus Jawa 250 Travel

19.9.2011 v 18:51 | Nahoru | #2
bledemon> U malé rozety se musí zkrátit řetěz. Opotřebení - mám najeto skoro 4 tis. km (za dva a půl měsíce a to nejsu zkušební jezdec továrny), řetěz jsem napínal dvakrát, než si "sedly" články do rozety. Používám netěsněný retěz a mažu jej převoďákem. Nerovnoměrnost v opotřebení by se dala vyzkoumat v laboratoři, ale buďme trochu normální...
Po této úpravě je konečně motorka taková, jaká by měla být! Přijeď se svézt a uvidíš...když nevěříš.
Až tak učiníš, tak ten Tvůj dotaz se Ti samotnému bude jevit jako srandovní...nic ve zlém, ale je to tak...
Tohle všechno není nějaká bouda, sám jsem musel konstruktéry v továrně přesvědčit, že takhle by to mělo být. Souhlasili.
Jak jsem psal na jiném místě, je to změna s vědomím továrny a ve spolupráci s ní. To, že to nedělají a dělat nebudou, je věc jiná a má to své důvody.

(reakce na) Jawa 350/640 versus Jawa 250 Travel

19.9.2011 v 21:44 | Nahoru | #3
bledemon> je tam chyba správný počet je 91.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist