globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XV/XVS, 1600/1700
22.5.2009 v 21:15
Ahoj, dobry den.
Tak se pokoukavam po databazich motorek na cruisery znacky Yamahy a zacinam v tom mit docela velkej zmatek
Potreboval bych trochu osvitit, protoze se mi ztraci rozdily mezi nekterymi pojmy.
Tak asi takhle.. Koukam na XV1600 Wild Star, XV 1700 Wild Star a uz tu mam nejake nesrovnalosti. Proto bych mel nekolik dotazu..
1. Jaky je rozdil mezi XV a XVS ?
2. Jak je mozne, ze jen zde v databazi moto jsou XV1600 s vykonem 46 kW - 70 kW (nejcasteji 46 a 63 kW). Tenhle bod me obzvlast zajima, protoze rozdil je dost razantni. Cim je to zpusobeno?
3. Co se tyce XV 1700 Wild Star, na strankach Yamahy jsem ani tuto moto nenasel, vzdy jen Warrior takze by me zajimalo, proc ji moc nevidet..

No a pokud jsem spravne vydedukoval, tak 1600 ma karburator a 1700 strikacku? Pokud se mylim, tak me opravte.
Dekuju za objasneni a vas cas

1 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700

20.7.2009 v 10:03 | Nahoru | #31
.....no to je snad jasny ne ;)) je to preci dvouval tak je tam 12 V na kazdej hrrnec ;)))))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

20.7.2009 v 10:13 | Nahoru | #32

jiri.nikl>.....no to je snad jasny ne ;)) je to preci dvouval tak je tam 12 V na kazdej hrrnec ;)))))



a posledni volt je kde? :D mezi valci? :D

(reakce na) XV/XVS, 1600/1700

20.7.2009 v 14:31 | Nahoru | #33

MedWed>jiri.nikl>.....no to je snad jasny ne ;)) je to preci dvouval tak je tam 12 V na kazdej hrrnec ;)))))

a posledni volt je kde? :D mezi valci? :D



ten poslední je rezerva,kdyby náhodou

1 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700

20.7.2009 v 18:00 | Nahoru | #34
ten posledni teda moc nefunguje jak rikam, tomu mutimetru uz neverim ani raficku mezi body ve stupnici
A nedelejte si srandu z me vytunene 25-voltove baterie hmm?
A co povite na tu raficku benzinu? Ted jsem to zkousel zapnout a porad mi hlasi plnej stav, raficka zustane vpravo, kde az to jde. Pred odpojeni baterie mi normalne ukazovala odpovidajici stav (momentalne pres trictvrte nadrze). Mate s tim nejake zkusenosti? Treba ze pri jizde, nebo kdyz toho benzinu ubyde, tak to normalne naskoci? Trochu me to zarazi.
Jo a kdo si jeste neni jistej tim 4. kvaltem, tak hvezdicka ma byt nad ctvrtym znakem ve VIN cisle (ptal jsem se mailem na Yamaha Motor Czech s.r.o.) a ja ji tam samozrejme nemam a muj Wilda patri do te serie, to si z toho predchozi majitel asi hlavu nedelal, najet 20 tis. km....

(reakce na) XV/XVS, 1600/1700

20.7.2009 v 18:16 | Nahoru | #35

moogr> ten posledni teda moc nefunguje jak rikam, tomu mutimetru uz neverim ani raficku mezi body ve stupnici
A nedelejte si srandu z me vytunene 25-voltove baterie hmm?
A co povite na tu raficku benzinu? Ted jsem to zkousel zapnout a porad mi hlasi plnej stav, raficka zustane vpravo, kde az to jde. Pred odpojeni baterie mi normalne ukazovala odpovidajici stav (momentalne pres trictvrte nadrze). Mate s tim nejake zkusenosti? Treba ze pri jizde, nebo kdyz toho benzinu ubyde, tak to normalne naskoci? Trochu me to zarazi.
Jo a kdo si jeste neni jistej tim 4. kvaltem, tak hvezdicka ma byt nad ctvrtym znakem ve VIN cisle (ptal jsem se mailem na Yamaha Motor Czech s.r.o.) a ja ji tam samozrejme nemam a muj Wilda patri do te serie, to si z toho predchozi majitel asi hlavu nedelal, najet 20 tis. km....



ručičku benzínu nech na starost koňovi počkej až to bude jezdit,tak se to třeba hne,a nééébo je zblbjej z těch 25 voltůůůů
Jinak předchozímu majiteli to být jedno nemuselo,jen to asi nevěděl,či se na to vyprd.Já to štěstí měl,že na mě měla yamaha kontakt,protože tam jsem ho u nich kupoval a tedy jak se ten problém vyskytl,ihned mě kontaktovali ,že si pro wildu sami přijedou !!!! a nebo ať ho tam dovezu,tož jsem ho tedy dovezl (nechtěl jsem ho nikomu svěřit )a zdarma mi ho opravili a ještě když už to měli rozdělané byly mi automaticky vyměněny pístní kroužky a to také zdarma jelikož prý to tak je nařízené z yamahy a sada pro opravu vadné převodovky obsahuje také i pístní kruhy takže myslím,že o tom se třeba hádéčku ani nesnilo,aby tohle zafungovalo a ještě zdarma a ještě u 7 let starý máši,no klobouk dolů,yamaze

XV/XVS, 1600/1700

20.7.2009 v 18:35 | Nahoru | #36
tak baterie je asi v riti (vcera sjem ji nabijel), zase sytic, uz si chystam kolicek, podruhe uz to nenastartovalo, ale aspon, jak jsem to vytahl z garaze a vycouval na silnici, raficka uz ukazuje normalni stav
Hosi, ja jsem tak rad, ze se mnou tyhle prvopocatkovy strasti psychicky sdilite Az toho bude vic, mohlo by se udelat jedno vlakno s urcityma bodama pro takove nove majitele jako ja

XV/XVS, 1600/1700

20.7.2009 v 19:11 | Nahoru | #37
Na rafičku se vyprdni, mě taky trochu blbne ve stylu že začne rychle padat a ukazuje půlku nádrže, i když to v půlce ještě zdaleka není.. tak jezdím podle počítadla kilometrů a hotovka.
Hlavní je to obrovský dvoukladivo, rám a kola, včechno okolo jsou zbytečnosti

XV/XVS, 1600/1700

20.7.2009 v 19:28 | Nahoru | #38
No a čím jsi jí nabíjel,he ?
Nejsem si jistej ,ale myslim,že pokud to budeš nabíjet normální nabíječkou tak to nenabiješ !!!! Myslím,že je nutná nabíječka přímo na gelovky (pulsní) !!!!!!!! Informaci ber s rezervou,nevím to na 100 proc
Takže možná baterka ještě žije

Jinak naprosto souhlasím,že důležitý jsou ty dva buchary pod ráfičkou a nic jinýho

XV/XVS, 1600/1700

20.7.2009 v 20:04 | Nahoru | #39
dobre.
Ted jsem to projizdel, raficka jede, mas pravdu, nabijel jsem to normalni nabijeckou, kdyz tam vrazis baterii, ukazuje to z pulky vybito a za pet minut nabito, uz to na neco ukazuje. To jsou same anomalie. No coz.
No ted jsem to projizdel, treba se tam neco pridalo, ale muzu vam rict maso . Bydlim na kraji Prostejova, takze jsem jel smer prvni dedina a v zatacce zkousim otacet riditkama a nic. Rikam, to nebude prerostlej fichtl, adrenalin hupsl nahoru, narval jsem srdce zpatky pod bundu a naklonim se... a uz. Tak jsem si musel projet parkrat zatacky, z pohledu ridice padesatek se mi zdalo, ze to nechce zabocit, ze to ma tuhy riditka. Celkove jsem dlouho na necem nejel, tak to byla prvotridni sebevrazda, ale uz je dobre, bylo potreba sladit v zatacce telo s Wildou, chce to praxi, s timhle nejde jen tak pohazovat pod riti

Naposledy editováno 20.07.2009 20:10:53

1 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700

21.7.2009 v 09:36 | Nahoru | #40
..ano, moji první zatáčku na Wildovi jsem také rovnal očima ale stejně je to skvělá mašina, ten pocit z jízdy na tom mohutném mechanickém kusu železa je prostě úžasný, nádherný tah odspodu, vibrující masa, neskutečná pohoda, po návratu z projížďky hlava čistá jak křišťál.. nikdy bych nevěřil, že tenhle styl mě tak chytne a dokáže naplnit. Bandaska mezi nohama, vibrující řídítka v rukách a celý svět u prdele

(reakce na) XV/XVS, 1600/1700

21.7.2009 v 09:40 | Nahoru | #41

PetrXX>..ano, moji první zatáčku na Wildovi jsem také rovnal očima ale stejně je to skvělá mašina, ten pocit z jízdy na tom mohutném mechanickém kusu železa je prostě úžasný, nádherný tah odspodu, vibrující masa, neskutečná pohoda, po návratu z projížďky hlava čistá jak křišťál.. nikdy bych nevěřil, že tenhle styl mě tak chytne a dokáže naplnit. Bandaska mezi nohama, vibrující řídítka v rukách a celý svět u prdele



joo, to se da podepsat...

... jen stupacky bych chtel vejs...
... a vetsi bandasku...
( ale zase si muzu dat castejc kaficko ) :D

XV/XVS, 1600/1700

21.7.2009 v 10:45 | Nahoru | #42
.....i ja se zde podepisuji pod oboji zpusobou

XV/XVS, 1600/1700

21.7.2009 v 15:04 | Nahoru | #43
to s tou zatackou sedi Ja jsem zase zjistil, ze si budu muset zvyknout na polohu stupacek, vzdycky, kdyz se rozjedu, pristihnu svoje nohy na kraji stupacek, nejsem zvyklej, ze jsou tak vepredu. A jeste presne kolme polozeni leve nohy na stupacku, mam dost velkou nohu, tak je to naknop pres radici kolebku. To je otazka techniky. Ale ten pocit..., to je zverstvo

XV/XVS, 1600/1700

21.7.2009 v 15:37 | Nahoru | #44
ja kvuli velky noze a málo místa zrusil kolibku a dal jsem klasiku radicku,yamaha ji dokonce dělá origo,muzes mrknout u me v profilu na foto,melo by to byt videt

XV/XVS, 1600/1700

21.7.2009 v 16:10 | Nahoru | #45
pravda, nad tim jsem taky uz premyslel, bud ji rozsirit, nebo dat normalni razeni. Jen me nenapadlo, ze se bude prodavat origo, uz jsem si predstavoval, jak to lidi rezou, obrusuji a popripade prechromuji
Ja se mam, je se toho od vas dozvim...

XV/XVS, 1600/1700

21.7.2009 v 16:26 | Nahoru | #46
vsak tak to ma byt ,a tak to ma fungovat

XV/XVS, 1600/1700

21.7.2009 v 18:11 | Nahoru | #47
..ano ano, vše přebytečné pryč a co tam musí být, tak alespoň ořezat jinak mít tam kolíbku, asi ji vezmu flexou

XV/XVS, 1600/1700

22.7.2009 v 16:29 | Nahoru | #48
Ja vedel, proc nechavat u motorky vedle hadry a lestici pasty zapojenou flexu a kladivo. Natocim motorku, abych na to videl, urazim zadni konec kolebky kladivem a zbytek zabrousim flexou. Pripadny nerovnosti omlatim kladivem. Jemne hodinarske praci Zdar.

XV/XVS, 1600/1700

22.7.2009 v 20:03 | Nahoru | #49
Hele, ted dotaz ciste ze zvedavosti, jeste jsem se na to poradne nedival, ale ten papirek v tachometru (cifernik), ten asi jen tak menit nepujde co? Originalni budik je asi drahej ze? Jde o to, ze to mam v milich, je to sice banalita, clovek si zvykne, ale ty cisilka km/h jsou docela maly, kdyz uz clovek musi vylozene zklopit hlavu dolu, aby se podival, kolik jede, tak at to tam nehleda zbytecne dlouho, kdyz ani nevi v tu chvili, co je pred nim..
Vim, ze bych si zvykl prepoctem, pamatovat si, ze tolik mil/h je tolik km/h nebude nijak drasajici na muj mozek, ptam se ciste z lenostvi (radsi bych domaci udaje)

1 reakcí na tento příspěvek XV/XVS, 1600/1700

22.7.2009 v 20:12 | Nahoru | #50
Mam to taky v mílích,věř že si v pohodě zvykneš,stejně tě bude zajímat leda tak někde padesátka,a za chvíli budeš mít v uchu i pohodovou 110,víc nepotřebuješ,a na tacho cenu se snad radši ani neptej za ty prachy si kup jako já navigaci na moto ZUMO 550 a to ti pěkně na řidítkách(nemusíš sklápět hlavu) a ještě navíc v zorným poli bude ukazovat rychlost v km pořád

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

23.7.2009 v 08:29 | Nahoru | #51
jiri.nikl> dekuji za zhodnoceni obou stroju... taky jsem navstivil Tvou garaz :)
na jawicky prilis nejsem ( nikdy jsem zadnou nevlastnil - takze nostalgii netrpim ) ale Wilda i pulnocni hvezda se mi libi...
navic...
udelal jsi mi diru do hlavy timhle...
www.powerpartsplus.com/pages/catalogs/detail/26/213/412/5398/1/0/0/1/4/90/65/0/competition-stage-iv-ecu.aspx
i kdyz... Power Commandera tam mam... takze to asi neni zapotrebi...
( ale 5500rpm.... )

:-/

Naposledy editováno 23.07.2009 08:31:57

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

23.7.2009 v 12:14 | Nahoru | #52
MedWed>
Nevím co tam máš za comandra,já tam měl origo Speedstar Yamaha viz toto:
www.powerpartsplus.com/pages/catalogs/detail/26/213/412/5392/1/0/0/1/4/90/64/0/competition-ignition-module.aspx
a ten ty otáčky už uměl jinak nevím jestli jsi si všiml ,ale ten odkaz od tebe na comandra je ale na Warika.
Jinak mám ještě zkušenost s těmito výfuky
www.powerpartsplus.com/pages/catalogs/detail/26/213/412/5376/1/0/0/1/4/90/64/0/competition-212-megacone-pipes.aspx ty jsou vidět u mě i na fotu,ještě jsem kupoval sadu trysek tuto
www.powerpartsplus.com/pages/catalogs/detail/26/213/412/5381/1/0/0/1/4/90/64/0/competition-carburetor-jet-kit.aspx
ale na tu už se bohužel nedostalo,tak nemohu o tom nic povědět co se týče zkušeností.
Měl jsem koupený i tento komplet karbec
www.powerpartsplus.com/pages/catalogs/detail/26/213/412/5395/2/0/0/1/4/90/64/0/competition-mikuni-hsr-flatslide-carburetion.aspx ale bohužel dopadl jako trysky,montáže se už nedočkal.
Každopádně moje sestava byla pěkně funkční i bez zásahu do seřizování apod.Prostě jsem namontoval otevřený výfuk speedstar 2in1,speedstar commander a vše pěkně jelo a makalo.A to jsem nestačil namontovat ani otevřený sání a už to bylo moc pěkný.
Musím ale uznat,že to byl hoooodně velký kravál dobrý tak na cesty okolo komína,ale když jsem s tím dal Lipsko (asi 220 km tam a 220 hned zpět) pěkně mi z toho hučelo v kouli,a to jezdím s SHOEI XR1000
www.louis.de/_203aeea70ac0598d7c594527b182a7bbf7/index.php
takže ta docela oplývá komfortem,jinou jsem totiž na svou řepu nesehnal tak velkou aby mi padla,jediná byla v XXXL provedení to si neumim představit mít ještě otevřenou helmu vzor wehrmacht s otevřenýma ušima(ta by mi ale bohužel taky nebyla ),no to by bylo na posrání
Ale proti gustu .... jen píši svůj pocit.Musím ale uznat že rachot to byl kráááásnej chtělo by to mít ty motorky dvě,jednu takhle krásně otevřenou s vykukujícíma kladivama a jednu na delší cesty a obzvláště do rakous,tam jsou na to vysazení sakra sem se nějak nechal unést v psaní tak se omlovám ...

...jo abych nezapomněl,díkes za bodíky v mojí garáži,a abys tu nostalgii dostal trochu do krve,tak až třeba někdy pojedeš okolo a stavíš se u mě v moto hospůdce,půjčím ti pravého prapra cruisera všech dob a to péráka a to by bylo abys nevěřícně neuronil slzu a trochu té nostalgie do sebe nedostal,to opravdu nebudeš chápat,co jsme to uměli za stroje

Naposledy editováno 23.07.2009 12:26:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

23.7.2009 v 13:28 | Nahoru | #53
jiri.nikl> ty máš hospůdku? Cárkyš, myslím s takovou, když bude krásný podzim, že bych se tuze rád stavil. Severní Čechy mě moc lákají, v Českém Švajcu jsem ještě nikdy nebyl a navíc ten váš kraj tam je prý moc hezký, kousek Jizerky, tam to taky vůbec neznám

Co ty na to, chlupatče?
Pojedem na sever nebo úrodný jih?
Dilema jak cyp

(reakce na) XV/XVS, 1600/1700

23.7.2009 v 19:46 | Nahoru | #54

PetrXX>jiri.nikl> ty máš hospůdku? Cárkyš, myslím s takovou, když bude krásný podzim, že bych se tuze rád stavil. Severní Čechy mě moc lákají, v Českém Švajcu jsem ještě nikdy nebyl a navíc ten váš kraj tam je prý moc hezký, kousek Jizerky, tam to taky vůbec neznám

Co ty na to, chlupatče?
Pojede



mno me to tahne spis na jih... z urcitych duvodu :D
ale kdyz teda jinak nedas... tak muzem i na sever... snad nebude chcat :D
( cechosvycary taky projity nemam )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

23.7.2009 v 19:47 | Nahoru | #55
jiri.nikl> jojo, vsiml jsem si, ze je to pro Warriora... ostatne - vzdyt ja Warriora mam :D :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

23.7.2009 v 19:59 | Nahoru | #56

MedWed>jiri.nikl> jojo, vsiml jsem si, ze je to pro Warriora... ostatne - vzdyt ja Warriora mam :D :D



ups no to sem trošku přestřelil sry neuvědomil jsem si to,když jsme tak kecali o wildovi

jinak na hospůdku se můžeš podívat u mě v profilu (hostinec libchava) je tam i mapa,dole mezi oblíbenými body
jinak severní čechy jsou moc pěkný,obzvláště český švajc,jak říkáš,Hřensko,a tak vůbec,mám to tu rád

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

23.7.2009 v 20:08 | Nahoru | #57
jiri.nikl> mno uvidime... tohle rozhodnuti ma jeste nejaky cas... ( podzim )a nejake ustreleni nema cenu resit :D - v poho - vsak ja vim, ze Warrior je proste o tridu lepsi nez Wildove :D :D
( a ted do me ) :D

(reakce na) XV/XVS, 1600/1700

24.7.2009 v 09:07 | Nahoru | #58

MedWed>vsak ja vim, ze Warrior je proste o tridu lepsi nez Wildove :D :D
( a ted do me ) :D



No tywoe ještě že tu jsou ty hrozně nasraný smajly


Ok, zatím zůstanem u jižní varianty, ale sever na několi dní by byl fajn, zeby jaro? Oboje díky počasí nestihnu, tuším.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

24.7.2009 v 09:32 | Nahoru | #59
MedWed>
...a co to je warrior ???.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV/XVS, 1600/1700

24.7.2009 v 09:45 | Nahoru | #60

jiri.nikl>MedWed>
...a co to je warrior ???.....



..to bude něco s variátorem.
Zřejmě skůtr.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nádrž Wildstar Yamaha XV 1600 WildStar čáslava 2 11.4.2024 v 17:58 ja1
Manual na yamaha xv 1600 wildstar Yamaha XV 1600 WildStar jurysek 11 9.2.2024 v 09:13 ZaFr
znak na nadrz xv 1600 wildstar Yamaha XV 1600 WildStar panbuhpupek 12 2.1.2024 v 19:29 LuckerD
Zadní stupačky spolujezdce, přední ... Yamaha XV 1600 WildStar LuckerD 4 2.1.2024 v 19:15 LuckerD
táhlo řazení Yamaha XV 1600 WildStar Anulu 2 13.9.2023 v 16:52 Anulu


TOPlist