globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 4V do V
 
21.5.2009 v 12:10
Zdar lidi, tak včera jsem jel poprvé na řadovém čtyřválci, tatíkově cbf600s 08. Takže mám naprosto zkažený dojem a nechápu jak na takovém něčem může někdo jezdit. Měl sem pocit že jedu na skůtru, absolutní zmatek v tom jakou mám zařazenou rychlost, protože dvojka mi připadala jako šestka a naopak, plynem sem mohl kroutit jak sem chtěl a stejně se to pěkně rozjelo bez jakéhokoliv cukání=žádný zážitek. Ve větších otáčkach sem si připadal jak na robertkovi. Zase nadruhou stranu 200 sem tam měl poměrně rychle a hladce, ne jako na monstru kdy musím být přilepený na nádrži a tlačit to očima, a bez jakéhokoliv odporu větru(to trochu tu rychlost kazilo, vůbec sem si napřed nevšiml že jedu tak rychle. Do zatáček je to uplně s montym nesrovnatelné...

Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?

Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.

Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

4V do V

21.5.2009 v 12:26 | Nahoru | #1
co se týče véčkoveho čtyřválu, tak to ti neporadím ale na cbf jsem jel a byla to opravdu nudná motorka,mel jsem pocit že dole to moc nejede a nástup ve vrchu se nekonal.. a to i podle fazera.jel jsem na cbr a hornetu a obě jsou výkonem a zábavností motoru v otáčkách uplně někde jinde než cbf

3 reakcí na tento příspěvek 4V do V

21.5.2009 v 12:28 | Nahoru | #2
Tohle je všechno o pocitu, svez se na 60 stupňovým véčku RSV a pak zjistíš že i monster, TL, atd. jsou nudný. Vím o čem mluvím.

4V do V

21.5.2009 v 12:32 | Nahoru | #3
Řada jde oproti V4 hodně uhlazeně a nemá takový zátah vespod. A V4 oproti V2 v otáčkách
přes 10tis. nevadne, ale točí se ochotně dál, jako řada. V4 prostě spojuje to dobré
z obou motorů, zátah zespod jako V2 a ochotu se točit jako řada. Navíc v nízkých otáčkách
necuká, pokud to není pod 2tis. S laďákem má i pěknej hlubokej zvuk. Rozhodně to stojí
za vyzkoušení

4V do V

21.5.2009 v 12:32 | Nahoru | #4
Ahoj no tak asi jsem člověk na slovo vzaty měl jsem možnost už projet motory R2,R4 V2 V4 a za sebe mohu říct toto:
Na R2 pěkný zvuk zátah až někde od hora vicrace minimální
Na R4 zátah v ot se oproti R2 snížil jízda je hodně plynulá žádné vibrace apod. myslím že zlatý střed při výběru motoru
Na V2 no nepřišel jsem tomu nachuť zvuk brutální zátach kolosální vibrace jsou znát ale plynulost hrozná já prakticky za cca 3tis km na VTR nevyužil 5tku a 6tku v nižších rychlostech se chovala "divně"
Na 4V no luxus! zátach prakticky v celém otáčkovém poli zvuk naprosto luxus a vibrace minimální jízdní vlastnosti na 1dničkum jak cesty tak sport jízda

Takže až budou prachy tak VFR 800 ;) zlatá motorka s "nezničitelným" motorem a maximální flexibilitou

PS: ale myslím že každý bude preferovat to na čem se mu jezdí a z čeho má dobrý pocit

Naposledy editováno 21.05.2009 12:36:56

2 reakcí na tento příspěvek 4V do V

21.5.2009 v 12:47 | Nahoru | #5
Mel jsem VFR800 a ted mam litrouvou K4. Je hrozne tezky to srovnavat,ale K4 ma spodek uplne nekde jinde a v otackach to ani nemluvim. Ale VFR jelo hodne dobre,spodek tam urcite byl a i okolo 8 tis to leste trochu zabralo. Na motor jsem udelal kamaradovu R6 99" docela v pohode. Celkove pusobilo VFR hodně silně myslim ze kdyby se trochu poladilo,tak by to bylo docela zajimavy. Jinak si myslim ze V4 v litru a v nejakym sportovnim ramu by byl celkem masakr Uz se tesim na nejakej test ty novy Aprilky,jenom doufam ze bude objektivni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 12:51 | Nahoru | #6
hluska> Tak to pak VFR 750R a je po starostech

(reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 13:06 | Nahoru | #7

hluska>Mel jsem VFR800 a ted mam litrouvou K4. Je hrozne tezky to srovnavat,ale K4 ma spodek uplne nekde jinde a v otackach to ani nemluvim. Ale VFR jelo hodne dobre,spodek tam urcite byl a i okolo 8 tis to leste trochu zabralo. Na motor jsem udelal kamaradovu R6 99" docela v pohode. Celkove pusobilo VFR hodně silně myslim ze kdyby se trochu poladilo,tak by to bylo docela zajimavy. Jinak si myslim ze V4 v litru a v nejakym sportovnim ramu by byl celkem masakr Uz se tesim na nejakej test ty novy Aprilky,jenom doufam ze bude objektivni.



Přesně, a jestli udělají VFR 1000, už vím, jakou motorku budu chtít příště

4V do V

21.5.2009 v 13:25 | Nahoru | #8
Navíc VFR 800 2002 vypadá i dost dobře, a celkem pohodlně. Ideální kompromis. Teď aby byla jěště trochu levnější....

1 reakcí na tento příspěvek 4V do V

21.5.2009 v 13:26 | Nahoru | #9
Nebo co jiného má ještě Véčkový čtyřvál? krome V-maxe?

(reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 13:32 | Nahoru | #10
GRASSEL> rad bych sen svezl...ale neni kde

1 reakcí na tento příspěvek 4V do V

21.5.2009 v 13:36 | Nahoru | #11
No tak si zkus projet ještě třeba Desmosedici RR, tá má taky čtyřvál do V...

Jinak když jsem jel poprvé na řadovém čtyřválu (Yamaha FZR) tak mi bylo hned od začátku jasné že nic takovýho bych nechtěl ani za nic, a měl jsem úplně stejný pocity jaké popisuješ ty, prostě mrtví, nudný, voničem, ale jelo to rychle, i když na druhou stranu všechny rejže přeměřujou oproti Ducati průměrně o 20 - 30 Km/h, takže si vem že to taky nebylo rovných 200 co si tam měl, ale i tak mě by to taky nebavilo jezdit na čtyřválu, a jak říká jeden můj známej co si teď nedávno pořídil Monstera 750: "kdyby sme to chtěly mít jednoduchý, tak bysme si koupily ty rejže co?" protože ten krouťák mu dělá v zatáčkách docela problémy...

(reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 13:41 | Nahoru | #12
Dorzi> Aprilia RSV 4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 13:45 | Nahoru | #13
GRASSEL> Tohle je všechno o pocitu, svez se na 60 stupňovým véčku RSV a pak zjistíš že i monster, TL, atd. jsou nudný. Vím o čem mluvím.

Ahoj, ti dám že TL jsou nudný , jinak už máš novej stroj??

2 reakcí na tento příspěvek 4V do V

21.5.2009 v 13:48 | Nahoru | #14
hm nechápu, že sou všichni tak udělaní do rsv

(reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 13:49 | Nahoru | #15
GRASSEL> Pravda, je to jen o pocitu, nic víc tam není. U mě ani ten pocit (u RSV)

Naposledy editováno 21.05.2009 13:50:22

(reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 13:55 | Nahoru | #16
DMC.motobiker> a to má fazer oproti cbf o 15 kW větší výkon. No byl sem uplně sklamaný fakt jako na skůtru....jinak jasne bylo to 200km/h tachometrových, šlo by to ještě víc, ale nechtěl sem to moc honit, nemá eště ani 2tkm, ale ta rychlost tam přišla tak nejak sama, prostě nuda. Z 50km/h na 6tku sem pridal a jel.

Desmosedici si asi nikde neprojedu, ale udivuje mě že když je V4 taková bomba "to nejlepší s obou" , že má ten motor tak málo motorek...

edit: pismena

Naposledy editováno 21.05.2009 14:05:03

(reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 13:55 | Nahoru | #17

dewwil>GRASSEL> Tohle je všechno o pocitu, svez se na 60 stupňovým véčku RSV a pak zjistíš že i monster, TL, atd. jsou nudný. Vím o čem mluvím.

Ahoj, ti dám že TL jsou nudný , jinak už máš novej stroj??



Zdarec, v sobotu pro něj letím jak splašenej kůň

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 13:56 | Nahoru | #18
ZdeněkS> projeď se a pak zjistíš že 90° stupňový véčka jsou uhlazenější a nemluvě o SV to si budeš na RSV připadat jak terminátor. Dvouválce jsou brutus ale opravdovej brutus je RSV

2 reakcí na tento příspěvek 4V do V

21.5.2009 v 14:00 | Nahoru | #19
Ja se vcera svez na kamosovym fazeru rv03 myslim a taky bych to nechtel ani jako darek. Nemelo to zadny reakce, zvuk nic moc a bylo to takovy cely meky a opatrny. Proste je to nezazivny. Pak sme to skouseli tahat z 50kmh. Kdyz sme otocili plynem na trojku tak sem mu v prvnich par vterinach ujel asi o 10 metru, na dvojku sem mu taky frnknul a to uz tomel teprva vytoceny a teprv kdyz on jel z jednicky a ja ze dvojky tak me dal ale stejne mi jenom poodjel a pak sem se ho zas drzel az nekam do 160 nez zacal zase ujizdet. Proste sou to lemry liny ctyrvalcovy. Jsem zvedavej jestli u litru to bude stejny a taky mi prijdou radovy ctyrvalce takovy nijaky. Veckovej motor by me docela zajimal. Kdo mipujci VFRko?
BTW: Jakej je pocitove rozdil mezi 60°a 90° dvouvalcem?

(reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 14:08 | Nahoru | #20

pylot>
BTW: Jakej je pocitove rozdil mezi 60°a 90° dvouvalcem?



90 stupňový véčko má míň vybrací a je takový uhlazenější, většinou daleko dřív uvadá než RSV. Já měl například RSVčko který zabralo v 3,5tis. a táhlo to jak kráva až do konce. Vzal si za plin a fakt ses musel držet zuby nehty aby tě to neshodilo. Ostatní RSV do roku 03 nejeli tak jako ta moje ale i tak to bylo takový surovější než 90° - nemluvím o rychlosti ale o celkovým pocitu.

4V do V

21.5.2009 v 14:10 | Nahoru | #21
pylot: dobrá otázka akorát pocit z toho bude mít asi každý jiný.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 14:20 | Nahoru | #22

ZdeněkS>hm nechápu, že sou všichni tak udělaní do rsv



Je to tak, je to hrozně nahypovaný, a 99% těch lidí papouškuje informace co kde slyšeli. a díky tomuhle tlachání ta informace to přežívá věky. aktuální to bylo před nějakejma deseti rokama, to věřim že rsv byla bomba.

tím zas nechci říct, že by RSV byla špatná mašina, to vůbec, naopak je to i na dnešní poměry velice dobrá motorka, podvozkově, brzdama, ovládáním apod. akorát ten motor už výkonově nestíhá SOUČASNOU konkurenci.

mělo by se to uvést na pravou míru, když jsem si RSV kupoval, tak mi všichni říkali ať neblbnu, že mě to shodí než dojedu do první zatáčky. a pak jsem byl akorát zklamanej, když se žádná brutalita nekonala, RSV mě neskopala (i když mi připravila pár horkých chvilek, jako horizonty po zadním, a díky blbejm gumám i pár driftíků nebo prokluz zadního kola při prudký akceleraci... )

btw, koukám že máš SVčko... Tak se jen chci zeptat, splňuje EURO 3? Tady se to nakouslo a člověk se tu nic nedoví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 14:27 | Nahoru | #23
FiZzeR> nechci nic říkat pane rozumný ale to že nějaká motorka bude konkurovat ještě deset let po svém uvedení na trh novým strojům snad nečeká nikdo u ničeho

2 reakcí na tento příspěvek 4V do V

21.5.2009 v 14:29 | Nahoru | #24
rsv je jebka a každý kdo tvrdí opak se jen nechce shodit před ostatníma

(reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 14:32 | Nahoru | #25
illMedvědGuzzin> ty seš rustum irnum a jestli máš kuncál avíl si běž do sundit tymár acůl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 14:32 | Nahoru | #26

illMedvědGuzzin>rsv je jebka a každý kdo tvrdí opak se jen nechce shodit před ostatníma



Možná, ale aspoň pěkně vypadá Myslim že zrovna TY bys to měl chápat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 14:34 | Nahoru | #27
GRASSEL> jeje to se máš, co to bude??? že by RSV???

(reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 14:35 | Nahoru | #28

FiZzeR>illMedvědGuzzin>rsv je jebka a každý kdo tvrdí opak se jen nechce shodit před ostatníma

Možná, ale aspoň pěkně vypadá Myslim že zrovna TY bys to měl chápat



(reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 14:37 | Nahoru | #29

dewwil>GRASSEL> jeje to se máš, co to bude??? že by RSV???



nenene, už jsem to tu psal několikrát proč už nechci RSVčko. Žádná do roku 03 nejede tak jako jela moje

(reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 14:40 | Nahoru | #30

GRASSEL>ZdeněkS> projeď se a pak zjistíš že 90° stupňový véčka jsou uhlazenější a nemluvě o SV to si budeš na RSV připadat jak terminátor. Dvouválce jsou brutus ale opravdovej brutus je RSV


Má pravdu ten chlapec.
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist