Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?
Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.
Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky
1 reakcí na tento příspěvek 4V do V
Jinak když jsem jel poprvé na řadovém čtyřválu (Yamaha FZR) tak mi bylo hned od začátku jasné že nic takovýho bych nechtěl ani za nic, a měl jsem úplně stejný pocity jaké popisuješ ty, prostě mrtví, nudný, voničem, ale jelo to rychle, i když na druhou stranu všechny rejže přeměřujou oproti Ducati průměrně o 20 - 30 Km/h, takže si vem že to taky nebylo rovných 200 co si tam měl, ale i tak mě by to taky nebavilo jezdit na čtyřválu, a jak říká jeden můj známej co si teď nedávno pořídil Monstera 750: "kdyby sme to chtěly mít jednoduchý, tak bysme si koupily ty rejže co?" protože ten krouťák mu dělá v zatáčkách docela problémy...
Desmosedici si asi nikde neprojedu, ale udivuje mě že když je V4 taková bomba "to nejlepší s obou" , že má ten motor tak málo motorek...
edit: pismena
Naposledy editováno 21.05.2009 14:05:03