paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 4V do V
 
21.5.2009 v 12:10
Zdar lidi, tak včera jsem jel poprvé na řadovém čtyřválci, tatíkově cbf600s 08. Takže mám naprosto zkažený dojem a nechápu jak na takovém něčem může někdo jezdit. Měl sem pocit že jedu na skůtru, absolutní zmatek v tom jakou mám zařazenou rychlost, protože dvojka mi připadala jako šestka a naopak, plynem sem mohl kroutit jak sem chtěl a stejně se to pěkně rozjelo bez jakéhokoliv cukání=žádný zážitek. Ve větších otáčkach sem si připadal jak na robertkovi. Zase nadruhou stranu 200 sem tam měl poměrně rychle a hladce, ne jako na monstru kdy musím být přilepený na nádrži a tlačit to očima, a bez jakéhokoliv odporu větru(to trochu tu rychlost kazilo, vůbec sem si napřed nevšiml že jedu tak rychle. Do zatáček je to uplně s montym nesrovnatelné...

Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?

Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.

Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky

2 reakcí na tento příspěvek 4V do V

21.5.2009 v 13:48 | Nahoru | #1
hm nechápu, že sou všichni tak udělaní do rsv

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 13:56 | Nahoru | #2
ZdeněkS> projeď se a pak zjistíš že 90° stupňový véčka jsou uhlazenější a nemluvě o SV to si budeš na RSV připadat jak terminátor. Dvouválce jsou brutus ale opravdovej brutus je RSV

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

21.5.2009 v 14:20 | Nahoru | #3

ZdeněkS>hm nechápu, že sou všichni tak udělaní do rsv



Je to tak, je to hrozně nahypovaný, a 99% těch lidí papouškuje informace co kde slyšeli. a díky tomuhle tlachání ta informace to přežívá věky. aktuální to bylo před nějakejma deseti rokama, to věřim že rsv byla bomba.

tím zas nechci říct, že by RSV byla špatná mašina, to vůbec, naopak je to i na dnešní poměry velice dobrá motorka, podvozkově, brzdama, ovládáním apod. akorát ten motor už výkonově nestíhá SOUČASNOU konkurenci.

mělo by se to uvést na pravou míru, když jsem si RSV kupoval, tak mi všichni říkali ať neblbnu, že mě to shodí než dojedu do první zatáčky. a pak jsem byl akorát zklamanej, když se žádná brutalita nekonala, RSV mě neskopala (i když mi připravila pár horkých chvilek, jako horizonty po zadním, a díky blbejm gumám i pár driftíků nebo prokluz zadního kola při prudký akceleraci... )

btw, koukám že máš SVčko... Tak se jen chci zeptat, splňuje EURO 3? Tady se to nakouslo a člověk se tu nic nedoví
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist