Téma: CMN cup a moje prvni Bednááá

4.5.2009 v 05:53
Omlouvam se,ale musim se pochlubit.
Ale vubec si ze me neberte priklad a uz nikdy neposlouchejte moje rady a kecy.Kdyz se tak na ten dnesek koukam,tak kluci z Misuge maj pravdu,kdyz rikaj ze jsem jinej.Respektive ze nejsem normalniPosudte sami.
Rano po nocni sichte v kotelne a par hodinach spanku v 11h skocim na totalne zasranou motku.Jeste z toho,jak me cestou z Brna chytil peknej slejvak.Na pupme to osmrdlam vodou,sterkou na okna a v doprovodu Bubraka a mlade valime na CMN cup do Mostu.Samozrejme ze jedu v laminatech,bez svetel i SPZ na sjetych gumach jeste ze zavodu CEC2.Nejsem zadna rozmazlena panicka,abych si vozil prdel a motku v dodavce
V uplne plnem depu je videt,ze agenturni jezdeni se tesi cim dal vetsi oblibe nejen u nemcu,ale uz i u nasich.A vubec to tam nevypada na nejaky hobby krajinkarsky jezdeni.
Puvodne jsem cekal ze potkam prevazne lidi z fora a ze se bude jednat vicemene o pohodove svezeni Jako v CEC2.Ale hned v prvnim treninku jsem prisel na to,jak seredne jsem se mylil a i ve vice smerech.Prihlasilo se nas asi 60 jezdcu rozdelenych do skupin fast a medium,ale i toto se melo zahy ukazat jako opravdu velice orientacni.Asi jak si kdo napsal.Protoze jsem diky tomu zazil nejvetsi krizovku v zivote z okruhu.A fakt nechapu,ze nejenom ze okolo me v treninku litalo par kluku bezohledne palici jako prase jako by se jel zavod,ale nasli se tam kluci,kterym bych zmenil oznaceni z fast na very slow.V kostce popisu jak jeden takovy klucina proveril moje ridicske dovednosti a ani nevim kdo by nesl vetsi vinu.Nalitavam po krajnici pod Matador a asi z 210 odbrzduju do pravotocive ve snaze co nejrychleji venkem objet kluka(daval jsem mu kolo),ktery jeste pred zatackou jede tak 60kmh prostredkem trate.Ani ve snu by me nenapadlo,ze frajer se najednou nesmyslne rohodne hledat spravnou stopu,namiri si to na vnejsek ke krajnici,aby si tu zatacku asi hezky vykrouzil.Ale asi nekde videl ze v motogp se to jezdi po bile care a nenechal mi ani 10cm asfaltu na zachranu.Jasny travy je tam vsude dost tak co plasim ze jo.-)No ale v te chvili uz jsem davno vedel, ze je to naprosto v prdeli,mackam maximalne brzdu.Motorka poslusne po vzoru kaskadera Pepy Srsne(co tam zrovna taky krouzil) dela stoppie a jal jsem se po prednim kole nahrubo zezadu napalit tak ve 150 uplne novou Yamahu R1 Big Bang.Jsem rad ze to pro nas kluk nakonec udelal a ze presne ve chvili,kdy jsem si obtiskl jeho vyfuky do svoji kapotaze(opravdu jsem pak v boxu hledal kde mam rosekanou predni masku-nikde)preci jen zatocil.Nechal me prozatim zit a stale po prednim kole pokracovat do travy a nasledne do kacirku.Tam se situace dramaticky zmenila.Zadni kolo se cice davno vratilo na zem,ale zase mi zacala vytrhavat z ruky riditka a predni kolo(nemam tlumic rizeni)ta pisecna oranice.Velice tezko se soucasne brzdi zadni a jeste se u toho tou samou nohou odrazi od zeme ve snaze zabranit padu motorky.Ale da se to a funguje to a asi na 3x jsem to zavravorani ustal,zajasal ze fakt asi nespadu a pak si hned uvedomil.Ze letim primo proti balikum a svodidlum a mel bych si sam urychlene hledat misto kam s tim prasknu.Porad lepsi kacirek nez svodidla ze?(DAWA02 vi nejlip)Nakonec mi neuveritelne pomohl motokrosovy grif(nikdy jsem na krosce nejel)nevzdal jsem to,zaboril nohu znova do kacirku a skutecne jsem zastavil smykem a bokem uz zase na trave asi 50cm vedle balikuNasledovala kratka motlitba typu.To neni mozny ze jsem to ustal,to proste neni mozny.A vice mene pohodovym tempem mezi pampeliskama jsem se vydal smer hajz do boxu
[url= pres tohle zpestreni jsem dal 1:50.2 coz neni zadna slava,ale tak spatny to taky neni.Ikdyz pravda dusoval jsem se,ze mi na stopkach nekdo jednou nameril 1:48.5
Do 15minutove kvaldy se mi nejelo nejlepe,obzvlast kdyz tam hned nekdo predvedl to same co 2LEKO na stejnem miste.Krasna 100m smouha na trati,ale kluk snad v pohode(no ono se vubec docela dost padalo).PO restartu jsem to hodil za hlavu,co uz taky jinyho a diky bohu z toho vylezlo po 6ti kolech 1:49.0 coz pro me bylo super povzbuzeni a dokonce paradni 5te misto na startu z 38 kvalifikovanych.Ostatni prede mnou jeli 1:47 a to bylo nedostizne.
Start klasika,snad krome Stepose,ktery rikal ze se rozjel,dal si ruce v bok a koukal co se bude dit v retarderu byli vsichni nabuzeni,premotivovani.Frajer s R1 co jel z poleposition jel rovne a rozrazil kuzely,ktere jasne rikaji.Tudy se nejezdiSrsen na nahaci se kolem me prohnal se smykajici se a kourici gumou taky jako blazen,ale nakonec jsme se tam vsichni poskladali a ja myslim porad na svem 4-5tem miste.Nevim co se delo za mnou,ale podle toho co se delo prede mnou jsem jen neustale cekal,kdy to do me kdo zezadu napere.Protoze prvni se sice hned trosku utrhl,ale boj o 2-4 misto mi prisel jako soutez kdo bude mit vetsi honicku a kdo bude vickrat delsi...pripadne kdo udela delsi kourici smouhu na konci cilovky.No a abych nevycuhoval z davu,tak jsem to delal jako debil po nich.Ale jen chvilku a pak jsem to jen z povzdali sledovalKazdopadne Pepa Srsen to takto ustal jen asi 3 kola a adpadl,tak jsem se posunul na 4te a dale sledoval ty dva pacose jak si to davaj a prislo mi,ze se jede docela rychle a taky se jelo(uz se jelo pod 1:48)A ze na tohle nejsem z vytrvalostnich CEC2 zvyklej(jeste ze mam trenink z okrsek)
Trpelivost se nakonec preci jen vyplatila a na druhy pokus,ale uz v poslednim kole jsem to tam soupnul, kdyz byl jeden z nich zase dlouhy v retarderu.A s vedomim,ze ted po me pujde zpatky jsem se rozhodl jet co to jde a zariznout i toho na druhem miste.Mozna bych na to potreboval jeste kolo nebo dve,ale mnohem dulezitejsi nakonec bylo,ze jsem v pohode dojel na 3tim miste.A jeste lepsi byla informace hned kdyz vytiskli vysledky.Best time zavodu mi utekl o jednu desetinu a v tom poslednim kole jsem dal pro me neuveritelnych 1:46.5!A to jsem jeste porad jel v dobrem rytmu a tak,abych nemel nejakou krizovku a nespadl.Je to zvlasti ze se clovek v zavode dokaze vyhecovat k o nekolik sekund lepsimu casu,nez normalne zajizdi kdyz jede sam.
[url= a jeste zpatky k tomu ze to nemam v hlave v poradku.
V 18.15 jsem si prebiral na bedne pohar... 18.28 tankoval jeste v Moste a v 18.52 uz sem byl na Evropske v Praze,v 19:05(111KM)na jiznaku a 19:20 uz autem ale jeste v kombosce v praci na nocni v centru a tam zevloval v bile kosili a cekal az mi mlada priveze notes abych vam to mohl tak hezky napsat:-))
.Tak co tomu rikate?Jo ale jeste neco,uz muzete byt v klidu.Prehazuju to zpatky na originaly a vracim se natacet a krajinkarit na okrsky.-)
Jo a jeste zdravim vsechny moje zname co me prisli podporit a taky vsechny nove tvare z fora,ktere jsem poznal...a vubec vsechny zavodniky odsud.klidne napiste vase zazitky a taky jakej mate nick a jak jste dojeli.At vime pro proste kdo je kdo.

Naposledy editováno 04.05.2009 07:53:44

4.5.2009 v 10:14 | Nahoru | #31
jen si dovolim pridat se ke gratulacim - ze toho tady spousty nakecas, to se obecne vi (navic kecalu je tady dost a dost ). jenze kdyz pak ukazes, ze to od tebe nejsou pouze plany reci a fakt nakonec jedes TAKHLE HUSTOKRUTE, to nas rozhadrovalo vsechny, co jsme prijeli pocumet..

takze rezzpect jako swine..

p.s.: potreboval jsem se prebalit, kdyz jsi kolem nas (jeli jsme v bande na moto) pri ceste do praglu prolitnul v laminatech.. jses dobrej psychopat a spolu se mnou se priposraly minimalne dve dalsi auta, kolem kterejch si profrcel s tou svoji vriskajici raketou a nekompromisne to pred ne poslal.. trocha ohleduplnosti vuci ostatnim by neuskodila, bez ohledu na to, jak rychle jsi zrovna potreboval bejt v praci.

takze priste please vic bacha a trochu mysli, at se na tebe priste nejedem divat do krematoria misto na zavody..

zdar

Naposledy editováno 04.05.2009 10:19:15

4.5.2009 v 10:22 | Nahoru | #32

anims> Jinak nechapu jak ty nahace muzou nejak stihat na tech rovinka ty 200konove supersporty jak pise Plejba jr.

Hehe, tak to Ti osvětlím jednoduše. Do hlavního závodu jsme se dostali 3 na naháčích. Pepa Sršeň, kterej je jezdecky extratřída a ten tu FZ1 nemá moc v sérii. Má tam nějaké věci v motoru, podvozek od halbicha a plno karbonu. Pak ten pán na Báwu. To je takovej naháč nenaháč, měl tam taky podvozek komplet od Wilbersu a celkem mu to jede už kvůli tomu, že má objem 1200.....nový sporty ale motoricky samozřejmě taky nestíhá. No a to moje Tuono...........to asi bylo dostatečně vidět, že to prostě ve srovnání se sportama nejede, ne?

4.5.2009 v 10:35 | Nahoru | #33
NoFear4> 1:46:5 je teda hodne slusny, gratuluju, se v te tabulce hoooodne posunes nahoru No vidim ze mam se svejma 1:48 jeste dost prace.... :\

4.5.2009 v 10:53 | Nahoru | #34

tomiK9>Dawe02> No to mi právě pak bylo divný, jak jsem potáh, tak jsem se už dozadu nekoukl a do cíle jsi přiletěl ty a ne on.... takže osobáček v posledním kole ???
Já jel 1:51 a nějaký drobný skoro na chlup stejně poslední 2 kola,.... musel jsem....

Vybrzdil jsem ho na konci cilovky cili pri najezdu do posledniho kola, ale v tu chvili uz jsi mel naskok, tak jsem se jen udrzoval pred nim, vedel jsem ze me neda a ja tebe taky ne
Myslim ze tech 51 bylo nekde v prubehu, kdyz jsem ho stahoval, protoze jsem se probijel nekde z 16 mista a po prvnim kole prede mnou byla dira asi 200m. Takze jsem to zkusil napalit a ono to slo

4.5.2009 v 11:04 | Nahoru | #35
Tak já děkuju všem za prima neděli.Byl jsem poprvé na závodech a na můj vkus to byla dost divočina.Nějak jsem si naivně myslel,že se přijedou sklouznout rozumný krajinkářský kluci a né takováhle banda bezmozků .Začínal jsem na čase 2:01 a s každou jízdou to bylo lepší a lepší a nakonec v závodě jsem si dal osobáček 1:55,8.Ze startu jsem měl trochu hrůzu,pač to byla moje premiéra a týden dopředu jsem si říkal,že je budu muset potrénovat,no nakonec jsem se k tomu stejně nedostal.A byla to chyba,protože mi motka šla do svíce a už jsem viděl jak se rozmáznu hned na roštu .No nic,ustál jsem to a jelo se dál.Hned v prvním kole závodu vzadu v pravém vrácáku už jsem šel na zem,ale nějak se mi povedlo se plynem a kolenem zvednout.Neptejte se jak se mi to povedlo,sám nevím. .No a pak už jsem se jen vozil,hlavně nenápadně,abych ty krutostřelce kolem sebe moc neprovokoval .Někdo startoval z boxů,tak ani nevím,jestli mé místo je zasloužené,nebo bych byl o pár míst vzadu,kdyby nebyly v šestkách ty zmatky.Každopádně sám se sebou na poprvé jsem spokojen,o devátém místě bych v neděli ráno vůbec neměl odvahu mluvit.Ještě jednou díky všem,hlavně Bubrákovi(thanks ty šoumene )za pásku a myslím že steposovi a majklovi 31 za pásky na uchycení transpordéru a poskytnutí zázemí pro můj tankvak .A AFI a MAYA má mé díky za fotky.

4.5.2009 v 11:09 | Nahoru | #36
Maya> Ja myslel jestli neni treba i neco na netu nekde No podle toho vypravovani to je rozenej rallykrosar

Plejba jr.> Se tak nepodcenuj No tak vono se pocita ze na zavodech budou vyladene motory a podvozky Ja mel vzdycky za to ze airodynamika je podstatna vec ale pepik srsnu to asi vyvraci no svym umem

Naposledy editováno 04.05.2009 13:56:06

4.5.2009 v 11:38 | Nahoru | #37
nofear: no hezky pekne, na to jakej ses dedek:)
jinak koukam spousta znamejch jmen, a i fajne casy, pimpis treba... dobre vy...

4.5.2009 v 12:25 | Nahoru | #38
Fíre - já teda nevím, ale to škobrtnutí je trochu tvoje chyba, pokud mi dostatečně dobře vysvětleny pravidla na okruhu. To že jel jak trouba je věc druhá.
Jinak když na tebe blikám všemi 4 blinkry to znamená, že ti hned jak to půjde uhnu a ne že tě chci vybrzdit.

4.5.2009 v 14:04 | Nahoru | #39
Tak já přidám taky svůj report... Parádní závody,adrenalínek,super počásko,srandy kopec, spousta lidí z fóra Změnil bych systém trénink,kvalda,trénink,závod na trénink,trénink,kvalda,závod.V tréninku mě předjel Sršeň a jeho excelentní flokovačce s hulící gumou a následným smykovým průletem šikany se gebim ještě teď-fakt super zážitek a všem vřele doporučuju shlédnout live Jel jsem letos poprvé v Mostě,poprvé na 1098 takže s 11.místem spokojenost a hlavně s tím jak jsem si zazávodil Start do závodu mizernej,přežil jsem i Mipovu ťafku a pojezdil pár týpků. Doufám že se budu s týpkama jako je Tomáš na litrové súze co byl za mnou nebo dvouválovej Nikotýn co byl pro změnu přede mnou potkávat a utkávat i nadále Kluci ve špici jsou hustokrutý letci-kloubouk dolů Klobouk dolů i před týpkama " s rovnejma řidítkama"-o Sršáňovi už jsem se zmiňoval,Plejba jr. a Mr.Klouček na tom BMW fakt respekt! Už teď se těším na další štaci do Brna

4.5.2009 v 14:16 | Nahoru | #40
ráno volal Plejba že píše článek, tak budou i vaši potomci vědět jaký jste pašáci, už se těšim :)

4.5.2009 v 14:29 | Nahoru | #41
Tak i za sebe ještě jednou gratulace Fíre, tahals krutě

Co se mě týče tak maximální spokojenost, motorka fungovala, pödvozek i nový dunlopy gp racer se s tim porvaly luxusně, a až na to že jsem v závodě 2x prořadil a nechal si cuknout kluky před sebou, jsem dojel celkově 20. s časem 1.53,2..si myslim že dobrý Celkově ohromná zkušenost, jen prostě asi nemám žaludek na to, to tam někomu pomalejšímu poslat a cpát se dál dopředu.. asi i trochu pro to že to takhe na mě kdosi prubnul na konci prvního tréninku když jsem si trochu najel ve vracáku a v momentě kdy jsem opřel koleno a otočil plynem k výjezdu, mě z vnitřku trefil, motorku mi prostě urazil pod prdelí a já to zahodil.... naštěstí to odskákala jen ohnutá páčka z.brzdy a pár šrábanečků a byl jsem schopnej pokračovat..
První závody v životě, ten průjez cílem je úžasnej pocit.. už se těšim na další

4.5.2009 v 14:45 | Nahoru | #42
NoFear4> co na to napsat... snad jen že mě strašně sereš ale i tak ti gratuluju

4.5.2009 v 15:17 | Nahoru | #43
Corela9> Cau, velká omluva, sundal jsem tě já , ale nezlob se bral jsi toho pomalého klučinu vnější stopou a pak jsi to nečekaně strčil dovnitř, s tím jsem nepočítal. Každopádně jestli jedeš Hořice tak se přijdu omluvit osobně. Hlavně že jsi v poho, zaregistroval jsem jen modrý stroj a né číslo. Kopi

4.5.2009 v 15:31 | Nahoru | #44
Taky gratulace, jen to jak si tam psal s tim špatnym rozdělovánim do fast a medium, tak to byl problém prospeedu. Byl jsem tam ještě s dvouma klukama, který maj na serveru prospeedu objednáno medium a ten žlutej formulář co přišel poštou byl psanej na fast. Řikali jsme to klukům u registrace a řekli nám, že je to jedno, že se to stejně bude rozřatovat podle časů. Dokonce jim i řikal, že je v Mostě poprvé a že z toho nemá dobrej pocit, ale řekli mu, že tam bude hodně lidí co nemaj s okruhem zkušenosti. Podle mě u prospeedu nečekali, že se sejde 80% opravdu kvalitních jezdců.... určitě nešlo o kluka, s kterym si měl tu prekérku, ale on to co ty měl zase z druhýho pohledu, byl špatnej z toho, že ho ze zadu někdo sejme, protože okolo něj všicni lítali a dostal za půl hodiny 1-2 kola. Jinak super den

4.5.2009 v 15:34 | Nahoru | #45
Hinckleyman> čau chlape, uplně v pohodě, byla to i moje vina, jen jsem chtěl vědět s kym jsem měl tu čest.. já si právě trochu nadjel abych to mohl rychleji vytáhnout a mít tak rychlejší výjezd na vnitřek, páč on se nechával hodně vynášet a brát ho venkem by to byl asi risk páč by mě mohl vyslat ven. hodl jsem ti tam nechal moc místa a to se nevyplácí.. taky jsem pak dostal od Dejwa s Mipem kázání a školu jak správně jezdit ve vracáku a už to bylo lepší. hele já i bajk jsme v cajku, drobný šrámy k tomuhle sportu patří ale díky že ses ozval a v hořicích se sváma se všema rád uvidím

4.5.2009 v 16:00 | Nahoru | #46
Corela9> Tak to je super, že to bereš takhle jinak jsi tam byl první takže máš právo volit stopu, já jen nepochopil tvůj záměr Tak snad mužu oplatit v Hořicích drobnou radou, když budeš mít zájem. Čus a ještě jednou sorry

4.5.2009 v 16:19 | Nahoru | #47
jj do hořic každá rada dobrá, bránit se nebudu. jak řikám byla to i moje chyba. ted už vim že to jde vypálit rychlejc i z pomalejšího nájezdu poctivě po vnitřku, bez nadjíždění Ty letos pojedeš Hořice nebo ne?

4.5.2009 v 16:29 | Nahoru | #48
Gratuluju chlape. Hezká práce

4.5.2009 v 17:19 | Nahoru | #49
Corela9> Jojo, měl bych jet obě volný. Jezdím tam průměrný výsledky, ale když nebudeš mít lepší zdroj, rád řeknu co vím.

4.5.2009 v 17:31 | Nahoru | #50
já myslim že vůbec nedje o toj jestli jezdíš v top ten nebo vzada. hlavní je že jedeš. jak řikám, každá rada dobrá

4.5.2009 v 17:35 | Nahoru | #51
Jasné, za dva týdny čus

3 reakcí na tento příspěvek CMN cup a moje prvni Bednááá

4.5.2009 v 17:56 | Nahoru | #52

4.5.2009 v 17:57 | Nahoru | #53

Brambor-729>Ja chci jet jako NoFir.. Co potřebují pro to? Nějaký cocaine, nebo steroidy, nebo motorku Kuby?

hlavně bejt kámoš se samotným pánem bohem a podávat si s ním ruce

4.5.2009 v 17:59 | Nahoru | #54

Frontalni lobotomii ?

4.5.2009 v 18:00 | Nahoru | #55

4.5.2009 v 18:02 | Nahoru | #56

Brambor-729>Myslíš NoFir před závodem byl na noční bohoslužbě z molitbou? Pošli mi pan Bůh a sváta Marie místo na bedne?

4.5.2009 v 18:08 | Nahoru | #57
NoFear = Jesus???

4.5.2009 v 18:12 | Nahoru | #58

Brambor-729>NoFear = Jesus???

za chvilku změní samolepky z prezidenta na ježíše... ten kluk stoupá vysoko

4.5.2009 v 18:13 | Nahoru | #59
...myslím že si s ním bůh hraje jako s hračkou a posouvá ho dopředu takovej malej motoangličák [/quote]...

tak a teď zavřeme oči a představíme si, jak si s oblibou děti hrají s angličáky:
1 scéna: dítě s jazykem v koutku úst se celé třepe radostí když proti sobě jede dvěma angličáky až je vší silou srazí, a znovu a znovu
2 scéna: dítě se zájmem sleduje, jak cvrnknutý angličák letí ze stolu, případně ze schodů..
... mohli bychom pokračovat

ale on je prostě dobrej, povedlo se, nespadl a pochválit, to on se umí

Taky gratuluji, náhoda to nebyla, to se ví!

Naposledy editováno 04.05.2009 18:14:13

4.5.2009 v 18:17 | Nahoru | #60
Jita002> vždyk to všichni ví ale nemůžeme mu to tu psát pořád dokola jinak bude ještě víc nafoukanej ( i když to už asi nejde)
ne ne je fakt dobrej a já mu jen tiše závidím že se mu tak daří....
Stejně ale fandím jinejm !!!