ze začátku roku mně vydržel předstih nejdřív 1000 km, pak 500km, 200km, noa teď už mně nedrží vůbec. sešteluju přesně na tři milimetry, dotáhnu tak že se bojím abych nestrhal závity, nakopnu a motor se začne chytat od 5000 ot. nahoru. tak to rozdělám, a hle- předstih 8mm! tak rozdělat, všechny šrouby dotažený, jakto? znova sešteluju, nakopnu, hádá se to jak sviňa ty válce. zase rozdělat, jeden má 5 a druhej necelý 2mm. já se z toho už poseru!
viděl jsem že pod vrchní deskou je olej od mazání vačky. vačka už ale byla skoro suchá tak jsem vytáhl ově desky ven, vypucoval techničákem, ještě přejel 1200 šmirglem abych to nepodrápal ale trochu zdrsnil aby se to neposunovalo a to samý.
sešteluju spodní desku, šteluju tu vrchní a přitom mám šrouby skoro povolený takže při posunování na ní vůbec nedrží a nemůže se pohnout. párkrát ale pootočím motorem a ta spodní deska má místo třech za čtyři a půl!
nechápu ale ten předstih se sám podle své vůle hébe jak chce, aji když je to dotažený.
takže jsem se včera nasral sešteloval jsem spodní desku, namrdal jsem tam barvu, protože barva jak známo co slepí to už nepustí a nechal jsem to vytvrdnout. te´d jdu štelovat horní desku.
ale já se naseru a beztak koupím bezkontakt
teď bych k tomu ještě rád doplnil následující:
já už do toho zapalování asi začnu mlátit kladivem. předstih má byt 3mm, já tam mám 3,5mm. dobře, kousek ho zmenším. trošku do desky ťuknu, ona se kousíček posune, dotáhnu, změřím, já jsem ten předstih zmenšoval a najednou je tam 4,5mm!
už su na nemenším možným předstihu, v krajní poloze desky a jsou tam 4mm! tak to povolím, šoupnu desku na druhou krajní polohu a hle, furt tam jsou ty zkurvený 4! v opačné krajné poloze ta samá hodnota!
je tady někdo kdo by věděl, co s tim dělat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka
ale jak klikatak vačka drží jak helvétská víra takže aji když nevim čim by to mohlo byt jak je to jednoduchý ale musí to byt někde v děskách nebo kladivkách, takže zítra koupím radši celý nový desky. drahý to nebude, kromě kladivek jsou to dva plechy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posraný kladivka
memphis.unv>PetrVTR_new> předstih štelovat umím a dřív jsem si ho aji sám šteloval, ale teď se to celý samo od sebe sere.
ale jak klikatak vačka drží jak helvétská víra takže aji když nevim čim by to mohlo byt jak je to jednoduchý ale musí to byt někde v děskách nebo kladivkách, takže zítra koupím radši celý nový desky. drahý to nebude, kromě kladivek jsou to dva plechy
Samo od seme se nesere nic, nekde je chyba :). Kdyz se predstih poradne nastavi tak se na to nemusi sahnout 10000 km. Dulezity je stav kladivek.
Nekolik zasad: motorem otacim pouze ve smeru chodu motoru, predstih merim kdyz je vsechno dotazeny po nekolika protoceni motoru. Je dulezitu mit sparavne nastaveny odtrh. Vape MZ4 spis nedoporucuju, radsi drazsi SZ17
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 | Johny_Servis | 27 | 16.12.2023 v 09:43 JMan |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 | Weret | 4 | 26.9.2023 v 21:24 Weret |
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 | Weret | 1 | 27.5.2023 v 09:07 2stroke |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |