Dělal jsem kompletní renovaci DR500. Byl to nepojízdný vrak.
Repes válce, hlava atd.Karbec čištěn. Potřebuji poradit.
Startuje na první šlápnutí a volnoběh drží bez problémů jak teplá tak studená. Za plynem jde dobře a i dobře pádá z otáček,ale jde vytočit tak kolem 4000 až 5000 ot/min a pak motor začne vynechávat. Projevuje se to tak jakoby si sama přidala o pak ubrala.Svíčka nová i stará stejný problém.
Může to dělat hladina v karbecu nebo výška jehly na podtlakovém šoupátku? Kostrukce je skoro stejná jak u 600 nebo 650.
Budu rád za každou radu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vynechávání motoru
Vzhledem k tomu, že se teprve chystám necha karbce se synchronizovat (jsou dva), tak to nejsem schopnej objasnit, ale zeptám se.
Asi bch zkusil šoupě ovládané podtlakem ovládat ručně (resp. nechat ho otevřené), ale to je jen domněnka :\
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Za tepla nestartuje Suzuki dr 350 Suzuki DR 600, Suzuki DR 400, Suzuki DR 350, Suzuki ... | 100stanley100 | 8 | 1.12.2018 v 13:07 Hanss41 |
díly na moto Suzuki DR 500 | muscl | 1 | 30.7.2014 v 04:38 Sepacek |
DR 500 S Suzuki DR 500 | Pendrek | 1 | 21.8.2012 v 00:41 Chose-motorkar |
píst Suzuki DR 500 | Pendrek | 4 | 7.8.2012 v 22:50 Pendrek |