bmw_r1300gs_cartec

Téma: Enduro týden v Rumunsku - výzva

12.4.2009 v 13:52
Poslední týden v dubnu jedeme protáhnout endura a sebe do Rumunských hor (krásné oblasti,kde se jezdí ENDUROMANIA) Do lokality jezdíme několik let,jsme stálá parta,přesto nabízíme pár volných míst na ubytování a pro případné zájemce podrobné mapové podklady s doporučením zajímavých tras,popř. provededu.
Dotazy (foto) zájemcům rád zodpovím,ubytování se bude rezervovat do druhé poloviny února

Naposledy editováno 02.01.2011 19:09:03
1 2 3

20.3.2016 v 09:38 | Nahoru | #61
Koncem dubna (přesně 26.4.2016) odjíždíme s endurama na 6 dní do Rumunska. S původní party nás 4 kluků si kamarád zlomil nohu a jeho místo je volné.
Pokud by měl někdo zájem se k nám přidat ať se ozve. Výhoda asi někdo z Vysočiny,ale není to podmínkou. Vyjíždíme ze Žďáru nad Sázavou,detaily upřesním.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro týden v Rumunsku - výzva

20.3.2016 v 21:36 | Nahoru | #62

xfany píše: http://enduro-tarcu.6te.net/home.html

Ma dost narvano tak uz zacni bojovat o termin.

po telefonu se tvářili, že se na nás moc těší

21.3.2016 v 02:52 | Nahoru | #63
Džony-pětka> Jedeme kousek dál a tam o místo a termín bojovat nemusíme. Škoda že jsme přišli o kamaráda.Letos by ta doprava měla být komfort,tak by byla škoda nechat jedno místo prázdné.

21.3.2016 v 09:25 | Nahoru | #64

Džony-pětka píše: Sasha teď ubytovává ještě v jednom penzionu, asi 500m. od něj. Ceny stejný, jídlo dobrý,... Teď na jaře tam zkusíme penzion Florina, maj ceduli u silnice, že ubytovávaj motorkáře a
po telefonu se tvářili, že se na nás moc těší

Vo Florine sme uz byvali - za mna super.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro týden v Rumunsku - výzva

21.3.2016 v 12:01 | Nahoru | #65
Okolí Muntele Mic jsme už před pár lety pojezdili a k těm hotýlkům u Poiana Mărului jsme občas zajeli na pivko Stella Artois. Za kolik tam ubytovávají?

22.3.2016 v 07:25 | Nahoru | #66
JARDA-001> Ceny jsou tam všude podobné, kolem 29 euro, ať už v Poiana Marului nebo třeba v Borlove.

22.3.2016 v 08:43 | Nahoru | #67
Díky za info o ceně,abych měl přehled - předpokládám že je v ceně snídaně a večeře.
Já v RO neplatím víc jak 10€ (vyjímka r.2011 6€/noc) a rozdíl více jak 500Kč neutratím za den i když započítám pivo. Neškudlím,ale ani nerozhazuji.
Jasně že je to tím že nebydlíme v penzionech,ale u lidí co pronajímají. Pokud pořídím levně,mohu jet 2-3x za rok. Loni v létě s rodinou 2pokojový apartmán se sociálkou a balkonem 4osoby 40€ / noc (u známého)
Přesto zde sháním čtvrtého do party - známí v okolí tisíce výmluv

...teď si vzpomínám na Turnu Ruieni (u Borlové) jsem byl také s rodinou o Velikonocích a domácí při placení - co mi dáš to mi dáš - a to jsme polovinu pobytu (o svátcích) byli ke stravě grátis

Naposledy editováno 22.03.2016 08:51:56

25.3.2016 v 12:37 | Nahoru | #68
skoda ze nejdete o dva tizdne neskor, rad by som sa pridal...

5.4.2016 v 21:38 | Nahoru | #69
Za 3 týdny odjíždíme - fakt nemá někdo zájem povozit se v Rumunsku? Auto i přívěs jako kráva,max.pohodlí,snad nepojedeme ve třech ...

7.4.2016 v 14:48 | Nahoru | #70
Škoda, že to nebylo třeba před rokem, jel bych bez váhání. Letos jsme se domluvili s partou v červenci na Romaniacs + ježdění někde po okolí.

7.4.2016 v 21:19 | Nahoru | #71
Pokud nemají zájem chlapi s motorkou,vezmeme na výlet třeba 2 slečny

Naposledy editováno 08.04.2016 05:43:30

22.4.2017 v 09:50 | Nahoru | #72
Nabídka spolujízdy
3. - 9.května 2017 jedeme opět protáhnout těla a motorky (ostré enduro,MX) do Rumunska (sever) oblast Maramureš. Kdyby se chtěla přidat menší parta,můžeme se domluvit.My jsme osádka jednoho auta kompletní.
Je to sice narychlo ,ale kdo má zájem připravit se stihne. Mám to tam najeté,byl jsem tam již 6x a je důvod se vždy vracet .
Případné dotazy a veškeré informace rád odpovím

10.6.2021 v 15:37 | Nahoru | #73
Nazdar, Rumunsko je nám pro cestování otevřené, tak jedeme s ostrýma endurama (asi na týden) do oblasti Maramureš. Jedeme 3 dospělí a 2 junioři. Kdyby se chtěl někdo přidat ať už solo, s kámošem, nebo i se svým mladým potomkem, dá se to domluvit a můžete se přidat.
Odjezd za 2 týdny 23. června.
Kdo má zájem, dá se to stihnout sbalit
Mám to tam najeté ,byl jsem tam mockrát a je důvod se vždy vracet . Cesta je v pohodě, téměř celá po dálnici.
Případné dotazy a veškeré informace rád odpovím

12.6.2021 v 08:01 | Nahoru | #74
Ahoj, mohl bych nějaké další info? Cesta, ubytko, obtížnost tras. Klidně do e-mailu ja.dost@centrum.cz
Díky Jarda

1 reakcí na tento příspěvek Enduro týden v Rumunsku - výzva

22.6.2021 v 09:20 | Nahoru | #75
Ahoj, byli jsme letos v květnu v oblasti kolem Poiana Marului a jezdili po trasách bývalého závodu Regiment 13. Začíná tam být problém s policií .... v regionu vyhrál nějaký politik a slibuje místním, že z toho udělá druhé Švýcarsko a z lesů motorkáře vyžene .
No nicméně, když jsme se vyhýbali vesničkám a zůstávali v kopcích, tak jsme s nikým problém neměli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro týden v Rumunsku - výzva

22.6.2021 v 22:18 | Nahoru | #76
Paja73> To co ti odpovím,není nic proti tobě. Neznám tě,tak si to neber osobně...
Zrovna do Poiana Marului , nebo přes kopec do Borlové, Turnu Ruieni jezdí kdo má do p....e díru a tam by mě jet nenapadlo. Už před 15 lety se tam roztahovali skopčáči a ceny ubytování jsou tak pro šílence. RO je tak veliké,tak proč jezdit tam kde se problémy dají očekávat.?

23.6.2021 v 15:49 | Nahoru | #77
JARDA-001>
Na toto místo jezdíme 17 let, mnohem dříve než tam byly závody, známe to tam a máme tam "najeté" nádherné trasy. Jelikož jezdíme stále do stejného penzionu, kde jsme to ubytování pro motorkáře v podstatě otvírali, tak žádné nesmyslné ceny nemáme. Je pravda, že se to po těch závodech stalo celkem "provařené" místo ale nikdy jsme tam problémy neměli ... až do letošního jara. Asi se budeme muset naučit jezdit jinam, ideálně s někým, kdo to tam zná. Na vytahování motorek, nebo naopak slaňování na kurtě už jsme trochu staří

26.8.2021 v 23:37 | Nahoru | #78
Koho baví enduro, má motorku a chuť se protáhnout na pořádných kopcích v Rumunsku, může se po domluvě přidat k naší skupině. Oblast Maramureš ( sever RO) odjezd za týden (první víkend v září). Byli jsme tam v červnu a co se týká jízdy a ubytování vše bez problémů. Přechody hranic též v pohodě. Více je na domluvě. Pro představu přikládám video které jsem našel na YouTube - není moje, ale jezdili jsme stejný terén, tak jenom pro představu